Córka Wassermanna

Data: 2010-06-27 15:09:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka Wassermanna
W katastrofie smoleńskiej zginęło 96 osób.
Jak do tej pory prawie wszystkie rodziny znoszą stratę i żałobę z godnością, nie obnosząc się z nią w przestrzeni medialnej.
Prawie. Córka Wassermanna od samego początku daje o sobie znać w różnych periodykach i telewizjach.
Przedostatnio w TVP1 "warto rozmawiać", a dziś tu: http://www.fakt.pl/artykuly,Corka-Wassermanna-Moze-moj-ojciec-zyje-w-Rosji,75726,0,3,1,0,0,0.html
Czy to nie jest lans?

Data: 2010-06-27 15:21:21
Autor: cytryna
Córka Wassermanna
[...]

To co piszesz to raczej zwyrodniałe chamstwo aktywistów PO. Można tylko życzyć
równie uzasadnionego "lansu" tobie pajacu i wierchuszce PO. --

Data: 2010-06-28 13:07:26
Autor: zbig
Córka Wassermanna

To co piszesz to raczej zwyrodniałe chamstwo aktywistów PO. Można tylko życzyć
równie uzasadnionego "lansu" tobie pajacu i wierchuszce PO. --
Panna Wasserman sposobi sie wyraźnie do kariery politycznej wykorzystując do
tego cynicznie śmierć własnego ojca. Ohyda!

Data: 2010-06-28 14:07:30
Autor: HaMMeR
Córka Wassermanna
On 2010-06-28 13:07, zbig wrote:

[...]

A jesli nawet tak jest, to czy ojciec jej mialby cos przeciwko?
Wrecz odwrotnie! Skoro zginal, to dziecko przynajmniej na tej
smierci zyska! Tak mysli KAZDY PRAWDZIWY rodzic!
Zapewne wiatr ci hula w jajkach i nie masz dzieci, bo tak
ci z geby paskudnie jedzie...

A fejginiatka, a wy, dzieci prl-owskich notabli i kacykow, nie korzystacie na
waszych rodzicach, czesto zalosnych, strasznych i nikczemnych?
Tyle ze oni NIE ZGINELI, a wy bierzecie wszystko!
Zaklamanie i forsiaste posady, oto co macie po nich!

Data: 2010-06-28 14:13:45
Autor: Antenka
Córka Wassermanna
Zaklamanie i forsiaste posady, oto co macie po nich!<

To się nazywa POlszewicki nepotyzm.

Antenka

Data: 2010-06-28 14:50:31
Autor: zbigniew
Córka Wassermanna

[...]

Słuchaj co co powiem nieszczęsna łachudro osrana. To ze pracujecie na niskopłatnych posadach zawdzięczacie własnej ociężałości
umysłowej i wrodzonej niechęci do do nauki i ciężkiej pracy. Wyciągacie tylko
brudne żebrackie łapy do państwa, aby aby dalej móc kisić się za bezdurno w
waszych zatęchłych norach i oglądać Kiepskich lub zanurzać się w cotygodniowej
lekturze jakiegoś ambitnego periodyku, np. Teletygodnia. Ja i moi koledzy z pracy jesteśmy wysokokwalifikowanymi fachowcami w swojej
dziedzinie. Zarząd rekrutuje swoich pracowników spośród wyróżniających się
absolwentów uczelni oraz wybierając najbardziej obiecujących pracowników spośród
tych, którzy składają do nas swoje CV. Nie jestem dzieckiem i wiem, ze czasami
ważnej jest polecenie któregoś z aktualnych pracowników, ale każdy kto coś
takiego zrobi, wie, ze czyni to na własną odpowiedzialność i będzie z tego
poręczenia rozliczany. Sam rekomendowałem do firmy kolegę z byłej pracy , który
w ciągu półtora roku awansował na stanowisko zastępcy dyrektora jednego z
działów. I nie jest tak tłuku, ze ktoś sprawdza , czy ktoś z kandydatów ma
peerelowskie korzenie. Żyjecie i myślicie matrixem podanym wam przez załganego
szarlatana z Żoliborza.
Mój  ojciec niczego się w PRL-u nie dorobił, ale dopóki żył starał się swoim
dzieciom pomagać co i ja zresztą będę się starał robić. Moja córka mimo
niepełnosprawności jest jedną z najlepszych uczennic w szkole i pewnie tak jak
ja ukończy dobre studia i będzie mogła przebierać na krajowym  rynku pracy a
nawet na za granicą. Moja żona i ja staramy sie od dziecka wdrażać jej poczucie
obowiązku i ukazywać sens włożonego wysiłku w naukę. Dążymy do tego aby była
otwarta na świat, mogła go poznawać i na tym opieramy sens swojej rodzicielskiej
pomocy.
Wy jesteście jakimś ślepym zaułkiem  ewolucji, nielotami wśród latających,
wyładowujących swoje niepowodzenia życiowe, nieudacznictwo  i lenistwo na tych,
którym zazdrościcie polotu, erudycji, zdolności, zręczności w biznesie, w
zwykłym codziennym życiu i po prostu umiejętności skupienia się na ciężkiej pracy.
Popatrzcie na swoje zacięte mordy. Widać było doskonale tę różnicę w nastawieniu
do życia  nawet patrząc na twarze uczestniczących w wiecach poparcia dla
Kaczyńskiego i Komorowskiego.
I taka jest gorzka prawda o dwóch Polskach, które wasz firerek usiłuje zbudować
mamiąc socjalistycznymi mrzonkami. Tylko, że wy macie jeszcze szansę coś
zmienić. Jesteście po złej stronie mocy z własnego wyboru. Możecie dołączyć do
normalności, wystarczy tylko chcieć to zrobić i zakasać rękawy.

Data: 2010-06-28 15:13:38
Autor: HaMMeR
Córka Wassermanna
On 2010-06-28 14:50, zbigniew_@gazeta.pl wrote:

[...]

....A ona nie slucha..

No coz, pomylilem sie co do twojego ojca, to zapewne zapracowany,'
dobry i uczciwy czlowiek, zatem.., czy zasluzyl na syna matola
z czewonym podniebieniem, zwolenika POmrocznej IIIRP?
Jak nas uczy doswiadczenie, zawsze znajdzie sie w rodzinie jakas
czarna owca i dobrze sie stalo, ze padlo na ciebie, a nie na twoje
dzieci z ktorych jedynie i tylko, bedziesz mogl byc dumny!
Bo sam to jestes POmiecho POarmatnie nasaczone amunicja GazWybroczna
i wlasna zl9oscia i kompleksami! Tak sie sklada pantofelku,
ze jestem samodzielny finansowo i dobrze mi jest z tym, ze nie
musze wisiec jak fredzel przy doopie u drzwi jakiejs obcej firmy,
tym bardziej ze rowniez jestem specjalista, ale sie szanuje...
A tak nawiasem piszac, to zauwazylem w twoich tekstach sporo 'zapozyczen'
z moich wypocin na psp...;) Ciesze sie nie z proznosci, ale z tego,
ze cos ci jednak zostaje 'na sitku' we lbie, oprocz pomyj z GazWybrocznej..:)

Data: 2010-06-28 15:45:46
Autor: zbig
Córka Wassermanna
tym bardziej ze rowniez jestem specjalista, ale sie szanuje...
:)))))
Tak się eufemistycznie nazywa stan permanentnego braku zleceń :)

A tak nawiasem piszac, to zauwazylem w twoich tekstach sporo 'zapozyczen'
z moich wypocin na psp...;)
To się nazywa próżność. Sądzisz, ze zdeprecjonowałbym się do tego stopnia aby
szukać zapożyczeń u jakiegoś ćwoka?
Ile razy mam pisać , aby dotarło do pustych zwojów, ze Gazeta wyborcza nie jest
i nie była  dla mnie żadną wyrocznią i wielokrotnie tu krytykowałem artykuły w
niej publikowane. Z pism codziennych najlepsze wrażenie na mnie robiło Życie z
kropką oraz Dziennik, zwłaszcza w jego początkowym okresie.

Data: 2010-06-28 20:12:28
Autor: jadrys
Córka Wassermanna
W dniu 2010-06-28 14:50, zbigniew_@gazeta.pl pisze:

Mój  ojciec niczego się w PRL-u nie dorobił,

Dlaczego? Przecież nie chcesz powiedzieć chyba że w PRL-u nie było ludzi którym się dobrze powodziło, i na dodatek nie mających nic wspólnego a PZPR -em?
Masz jakiś żal do PRL-u?

Data: 2010-06-28 22:35:03
Autor: zbig
Córka Wassermanna

Dlaczego? Przecież nie chcesz powiedzieć chyba że w PRL-u nie było ludzi którym się dobrze powodziło, i na dodatek nie mających nic wspólnego a PZPR -em?
Masz jakiś żal do PRL-u?
Ja peerelu serdecznie nienawidzę. Za ten smród, chałę i beznadzieję. Mój ojciec,
jako wojskowy , był członkiem partii, ale jako człowiek uczciwy nie kombinował,
tylko żył z pensji. Tego nie można powiedziec o wielu jego kolegach, którzy nie
mieli takich skrupułów i jak na warunki peerelu żyło im sie lepiej niż innym.
Ale ich poziom zycia nawet nie umywa się do tego , który mam choćby ja teraz,
normalnie żyjąc i pracując bez żadnych kombinacji.

Data: 2010-06-28 23:03:11
Autor: cytryna
Córka Wassermanna

[...]

Zbyniu taki jesteś wyszczekany cwaniaczek to doradź biednemu ciemniakowi do której bandy przystąpić, czy do Rycha, czy do Zbycha, Mira, Donka lub Grześka.
Gdzie jest bezpieczniej zeby nie zmoczyc się w jednej z 300 afer autorstwa geniuszy z PO. A może pokombinowac wzorem Bronka wprost z WSI, a może lepiej
z ojcami założycielami KLD? --

Data: 2010-06-29 11:51:46
Autor: zbig
Córka Wassermanna

[...]
Co do wyszczekania, to mamy tu na liście, jak sądzę,lepszych specjalistów od
ujadania.
Wracając do meritum, nie mam nic przeciwko Sobiesiakowi. Obserwuję od 6 lat
efekty jego działalności w Zieleńcu. Ze zwykłej stacji narciarskiej, jakich
wiele, w której nie było nawet sklepu spożywczego, Zieleniec przekształca się
stopniowo w perełkę turystyczną. Tej zimy, po przesłuchaniach Sobiesiaka i jego
córki po raz pierwszy miałem przyjemność gościć w jego ośrodku Szarotka. Byliśmy
bardzo zadowoleni z poziomu usług, i jak sądze nie tylko my, bo z trudem udało
nam sie zarezerwować miejsca już na przyszły rok. Rozmawiałem z kilkoma
miejscowymi. Żaden nie powie na niego złego słowa, wręcz przeciwnie, nawet jego
konkurenci są zadowoleni bo dzięki rozgłosowi, oni także mają pełne portfele
zamówień. W Zieleńcu nie ma bezrobocia, ba nawet zatrudniani są ludzie z
odległych krańców Polski, choćby znana mi  pracownica Szarotki ze Szczecina.
Jego sukces nie jest oparty o ludzką krzywdę, nie licząc podrażnionego ego
jakichś pierdzistołków w urzędach, być może nie skapnęło im nic z pańskiego stołu.
Co do Drzewieckiego, to za wiele lat nikt nie bedzie pamietał żadnej
wyolbrzymianej ponad miare  afery ale to, że przyczynił sie do powstanie setek
"orlików" i nadał właściwe tempo przygotowaniom do Euro 2012.
Zamożność wyżej wymienionych nie jest dla mnie żadną solą w oku, bo nawet jeśli
w ich działalności były jakieś naruszenia obowiązującego, jak wiadomo
idiotycznego prawa, to bilans ostateczny oceniam pozytywnie.
Co do reszty twoich pytań to nie bardzo rozumiem? WSI jest rozwiązane, a Donek<
Grzesiek i ojcowie założyciele KLD nie są objęci żadnym śledztwem, bo już dawno
byśmy o tym słyszeli.

Data: 2010-06-29 15:14:09
Autor: HaMMeR
Córka Wassermanna
On 2010-06-29 11:51, zbig wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -

No coz, 'pojechales' relatywizmem etycznym, ale mnie to nie dziwi,
bo ja sie jednak na 'ludziskach' ZNAM!!
Juz ciebie poznalem i nie chce mi sie z toba gadac...

Data: 2010-06-29 06:37:46
Autor: zbig
Córka Wassermanna
Wzajemnie nierobie. Szanuj sie dalej.

Data: 2010-06-29 16:33:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka Wassermanna

On 2010-06-29 11:51, zbig wrote:
-- -- -- -- -- -- -

No coz, 'pojechales' relatywizmem etycznym, ale mnie to nie dziwi,
bo ja sie jednak na 'ludziskach' ZNAM!!
Juz ciebie poznalem i nie chce mi sie z toba gadac...

To po chuj mu odpisujesz? NIby nie chcesz gadać, a gadasz?

Data: 2010-06-29 18:52:26
Autor: HaMMeR
Córka Wassermanna

On 2010-06-29 11:51, zbig wrote:
-- -- -- -- -- -- -

No coz, 'pojechales' relatywizmem etycznym, ale mnie to nie dziwi,
bo ja sie jednak na 'ludziskach' ZNAM!!
Juz ciebie poznalem i nie chce mi sie z toba gadac...

To po chuj mu odpisujesz? NIby nie chcesz gadać, a gadasz?
Idz i nie smierdz tutaj sciero

Data: 2010-06-28 15:00:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka Wassermanna

[...]

Ale gdyby ich rodzice zginęli, to honor nie pozwalałby im korzystać na śmierci krewnych (vide: katastrofa smoleńska).

Data: 2010-06-28 11:37:50
Autor: konserwator
Córka Wassermanna

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c274da1$1news.home.net.pl...
[...]

jedyna odwazna i nie boi sie zemsty ruskich...
reszte juz zastraszono (oprocz Jarka oczywiscie!) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-28 11:43:22
Autor: konserwator
Córka Wassermanna

[...]

poczytaj jeszcze:

- Chcemy poznać całą prawdę. Będziemy patrzeć śledczym na ręce - zapowiada w rozmowie z "Rzeczpospolitą" wdowa po Januszu Kurtyce, który zginął w katastrofie pod Smoleńskiem. Zuzanna Kurtyka przyznała, że nie ma zaufania do polskich śledczych. Jej zdaniem olbrzymim błędem było pozostawienie śledztwa jedynie Rosjanom, gdyż teraz dostajemy jedynie to, co Rosjanie zechcą nam przekazać.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zuzanna-Kurtyka-nie-mam-zaufania-do-polskich-sledczych,wid,12418328,wiadomosc_prasa.html

czyli wdowa tez jest odwazna...
reszta z PO - to siedzi cicho bojac sie zamsty Donka albo ruskich... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-28 11:56:55

[...]