Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków

Data: 2011-07-31 14:20:12
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków
- Oczekuję, że politycy, którzy mówili, że Lech Kaczyński wywierał naciski, by lądować, a pijany generał zmusił do tego pilotów, będą teraz mieli odwagę powiedzieć Marcie Kaczyńskiej, Jarosławowi Kaczyńskiemu, Ewie Błasik "przepraszam" - mówi w rozmowie z "Wprost" córka posła PiS Zbigniewa Wassermanna, który zginął w katastrofie smoleńskiej.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10035712,Raport_Millera__Corka_Wassermanna__Oczekuje_slowa.html

A co z helem, bombą próżniową itp... wymysłami? Czy ja nie powinienem oczekiwać jakichkolwiek słów wyjaśnień. Też oczekuję różnych słów.

Data: 2011-07-31 14:46:16
Autor: Bou

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j13h9t$cmr$1inews.gazeta.pl...

A co z helem, bombą próżniową itp... wymysłami? Czy ja nie powinienem
oczekiwać jakichkolwiek słów wyjaśnień. Też oczekuję różnych słów.

ty mozesz oczekiwac tylko kopa w dupe, od tych ktorym wlazisz w koncowa czesc odcinka pokarmowego idioto - jezeli nie rozumiesz podstawiowych niuansow to nic wiecej jak kop w dupe ci sie nie nalezy scierwo

Data: 2011-07-31 14:54:59
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków
Bou pisze w wiadomości j13ipi$271j$1@newsread1.aster.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 14:46:

[...]

Ciekawe spostrzeżenie. :-) Znane z autopsji?

Data: 2011-07-31 12:58:40
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> niuansow to nic wiecej jak kop w dupe ci sie nie nalezy scierwo

Ciekawe spostrzeżenie. :-) Znane z autopsji?

ty jestes tak glupi czy tylko takiego udajesz, kacapskie scierwo?

Data: 2011-07-31 15:01:54
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa
 obserwator pisze w wiadomości j13ji0$jal$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 14:58:

> [...]

Ciekawe spostrzeżenie. :-) Znane z autopsji?

ty jestes tak glupi czy tylko takiego udajesz, kacapskie scierwo?

Czy to nie Tobie mówiłem, żebyś swoje frustracje leczył przez pisanie: "Czaplicki jest głupi" do oporu? :-)

Data: 2011-07-31 13:08:06
Autor: obserwator
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Czy to nie Tobie mówiłem, żebyś swoje frustracje leczył przez pisanie: "Czaplicki jest głupi" do oporu? :-)

a czy to nie ja tobie mowilem, abys nie pierdolil na tej grupie farmazonow i
poszedl na spacer z dzieckiem?

Data: 2011-07-31 15:11:27
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa
 obserwator pisze w wiadomości j13k3m$kp5$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 15:08:

[...]

Zapomniałeś coś wspomnieć o kacapach i kacapskości. Kacapskość w Twoich postach to podstawa wysławiania się kacapa. :-)

Data: 2011-07-31 16:32:02
Autor: stevep
Dnia 31-07-2011 o 15:01:54 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

ty jestes tak glupi czy tylko takiego udajesz, kacapskie scierwo?

Czy to nie Tobie mówiłem, żebyś swoje frustracje leczył przez pisanie:
Temu debilowi może pomóc tylko lobotomia.

--
stevep

Data: 2011-08-01 20:30:35
Autor: [HeÂŽSk]
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa
On Sun, 31 Jul 2011 16:32:02 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

Dnia 31-07-2011 o 15:01:54 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

>  obserwator pisze w wiadomości j13ji0$jal$1@inews.gazeta.pl na  > pl.soc.polityka
> w dniu niedziela 31 lipiec 2011 14:58:
 [...]
> Czy to nie Tobie mówiłem, żebyś swoje frustracje leczył przez pisanie:
> "Czaplicki jest głupi" do oporu? :-)
Temu debilowi może pomóc tylko lobotomia.

 sklerotykom przypominam, ze do smolenska mial leciec rowniez
 prezes PiS. zrezygnowal wymawiajac sie choroba matki, na jego
 miejsce wszedl wassermann. rozumujac tak jak prezes PiS:  rozdzielenie wizyty bylo jedna z przyczyn katastrofy to
 "nieoczekiwana zamiana miejsc" doprowadzila do smierci  wassermanna... co na to prezes PiS?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-31 16:30:53
Autor: stevep
Dnia 31-07-2011 o 14:20:12 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A czy Jarosław Kaczyński, który wyzywa wszystkich od zaprzańców i zdrajców  kiedykolwiek przeprosił?

--
stevep

Data: 2011-07-31 16:41:22
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków
stevep pisze w wiadomości op.vzhmlrzvv39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 16:30:

[...]

Widać każdy z "polityków" leczy swoje fobie w swój jedynie dostępny sposób. :-)

Data: 2011-07-31 17:37:10
Autor: boukun
[...]

Jak to nie był nacisk...

"Załoga Tu-154M podejmowała właściwe decyzje, tylko nie potrafiła tych
właściwych decyzji zrealizować" - dodał Miller. "Załoga otrzymała informacje o
trudnych warunkach atmosferycznych na lotnisku Smoleńsk Północny. Podjęła
właściwą decyzję - poprzez dyrektora protokołu dyplomatycznego zwróciła się do
dysponenta - proszę wskazać, na które zapasowe lotnisko mamy skierować samolot,
bo Smoleńsk Północny jest dzisiaj dla nas nieosiągalny. Niestety dysponent nie
podjął decyzji, w związku z czym uniemożliwił odejście załogi na lotnisko z
lepszymi warunkami atmosferycznymi" - powiedział Miller.

boukun

Data: 2011-07-31 17:53:03
Autor: Marek Czaplicki
Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków
boukun pisze w wiadomości j13stl$vgg$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 17:37:

[...]

Swoją drogą. Domagać się podjęcia decyzji, od kogoś który czekał półtora roku na podpisanie np traktatu lizbońskiego?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7131169,Prezydent_podpisal_Traktat_Lizbonski.html

Data: 2011-07-31 19:11:35
Autor: Przemysław W
[...]

Panience Wassermann do reszty się w głowie pomieszało. A kto przeprosi premiera Tuska za krew na "rękach" itp.bezpodstawne oskarżenia. Poza tym fakt, iż nacisków nie stwierdzono nie oznacza, że ich nie było. Co robił Błasik w kabinie pilotów i co miały oznaczać słowa, że prezydent jeszcze nie podjął decyzji o lądowaniu? Może panienka Wassermann odpowie na te pytania zanim wyrazi swoje oczekiwania.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Córka Wassermanna: Oczekuję słowa "przepraszam" od polityków