Córka jest za zdjęciemkrzyża

Data: 2009-11-17 00:06:55
Autor: swstr
Córka jest za zdjęciemkrzyża
Powiedziałem córce przed zawiezieniem jej na trening w kosza, że była w domu dyskusja, na temat, że chcę zdjąć ze ściany krzyż z Jezusem przybitym, a ona, że pewnie, po co on tam wisi, ja jestem za tym... I dalej dokłada do pieca, że u

zdjac krzyz po xx latach mieszkania w domu :) , to jest tak plytkie ze mozliwe
tylko chyba w polsce po ogladaniu w TV co jest trendy a co nie plytkie , plaskie , powiedzial bym nawet bezmozgie

Data: 2009-11-17 09:58:55
Autor: boukun

Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:395f.0000014f.4b01db0fnewsgate.onet.pl...
[...]

ta wypowiedź jest totalnie bezmózgowa. Pozostawić krzyż na scianie z przybitym do niego Żydem tylko dlatego, że ileś tam lat sobie wisiał to nie jest żaden argument. Po prostu, tak jak nie pasujący do otoczenia obraz, należy zmienić w końcu wystrój domu i nie robić z siebie prymitywa...

boukun

Córka jest za zdjęciemkrzyża