Córka miała dziwny sen

Data: 2011-01-08 15:12:58
Autor: boukun
Córka miała dziwny sen
Wczoraj przy obiedzie opowiadała nam, że ¶niło jej się, że mieli¶my s±siadów Żydów i że się z nimi pokłócili¶my. Ale musieli¶my się z nimi przeprosić, bo byli¶my od nich zależni, dzięki nim w ogóle egzystowali¶my i musieli¶my udawać, że ich lubimy...

boukun

Data: 2011-01-08 15:35:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka miała dziwny sen

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ig9rr1$89e$1mx1.internetia.pl...
[...]

O k..wa! Cała twoja rodzinka jest pop...ona!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-08 15:50:44
Autor: boukun
Córka miała dziwny sen

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d28763c$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A może jednak mamy prorocze wizje? ¦mierć Kaczyńskiego też wiele wcze¶niej przewidziałem...

boukun

Córka miała dziwny sen