Córka pisze referat... o Żydach

Data: 2010-10-14 11:29:03
Autor: boukun
Córka pisze referat... o Żydach
Dzisiaj do córki (trzecia gimnazjum) przychodzi 6 osób z klasy i będą pisać razem referat o Żydach. Uczniowie w klasie mają za zadanie pisać referat o mniejszościach w Polsce...
Córka mówi, że wybrała... pisać o Żydach...

Jek przyjdą jej koledzy i koleżanki, to im podrzucę trochę materiału..., np. że tajemnicą poliszynela jest, że Żydzi są w Polsce uprzywilejowani i pisatują same kierownicze funkcje w państwie i są w konspiracji. Niech napiszą, że wróbelki ćwierkają, że Kaczyński, Tusk itp. są pochodzenia zydowskiego, ale nie mają odwagi tego publicznie zdeklarować...

Zobaczymy, co im wyjdzie...

boukun

Data: 2010-10-14 11:41:14
Autor: dK

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i96isb$gft$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przecież Żydzi to większość, a nie mniejszość.

dK

Data: 2010-10-14 11:47:59
Autor: boukun

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb6d047$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na to wygląda..., a jak już nas przyzwyczają i urobią całkowicie, to na końcu wstanie Jarosław Kaczyński i powie..., tak, ja też jestem Żydem, wszyscy jesteśmy Żydami, jest to normalne... w Polsce...

boukun

Data: 2010-10-14 11:53:18
Autor: dK

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i96jvr$npn$1mx1.internetia.pl...

[...]

To może niech w takim układzie napiszą referat o Polakach :)

dK

Data: 2010-10-14 12:06:55
Autor: boukun

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb6d319$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Już za późno.

Coś wisi w powietrzu, żona woła do mnie, "Jarek, do Ady przychodzi dzisiaj 6 osób z klasy pisać referat o Żydach"... Wyczuwa się jakieś napięcie...

boukun

Data: 2010-10-14 12:41:51
Autor: awe
Córka pisze referat... o Żydach
Data: 2010-10-14 12:39:54
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
ale sa lepsi i gorsi zydzi a wy boukun jestescie parch nad parchami
awe

Data: 2010-10-14 16:25:50
Autor: Neko
Córka pisze referat... o Żydach
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ale sa lepsi i gorsi zydzi a wy boukun jestescie parch nad parchami
awe

Czyli boukun i Panslavista stanowia Mega_Parcha. :)

Data: 2010-10-14 16:25:18
Autor: Neko
[...]

Zyd takze moze byc Polakiem.
I vice versa

Data: 2010-10-14 16:28:49
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i973td$l2t$1news.onet.pl...
[...]

A mimo to, Żydem...

I vice versa

Polak nie może być Żydem...

boukun

Data: 2010-10-14 16:40:36
Autor: Neko
Córka pisze referat... o Żydach
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Polak nie może być Żydem...

Dlaczego nie?

Data: 2010-10-14 17:22:59
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i974q1$nl9$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Polak nie może być Żydem...

Dlaczego nie?

Bo nie!
Polak wie, że jest Polakiem, a Żyd wie, że jest Żydem...

boukun

Data: 2010-10-14 13:21:52
Autor: Panslavista

"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4cb6d047$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

Przecież Żydzi to większość, a nie mniejszość.

W służbach, w dowodzeniu.

Data: 2010-10-14 16:26:41
Autor: Neko
Córka pisze referat... o Żydach
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

W służbach, w dowodzeniu.

U Panslavisty w domu...

Data: 2010-10-14 16:24:35
Autor: Neko
[...]

A czy twoj lekarz prowadzacy takze jest Zydem? ;)

Data: 2010-10-14 16:26:13
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i973s1$ku8$1news.onet.pl...
[...]

Zmieniam lekarzy, jak rękawiczki...
Jednemu można nie ufać...

boukun

Data: 2010-10-14 16:31:16
Autor: Neko
Córka pisze referat... o Żydach
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Zmieniam lekarzy, jak rękawiczki...
Jednemu można nie ufać...

Mowisz, ze zmieniasz lekarzy? A... moze to oni zmieniaja ciebie? :)

Data: 2010-10-14 16:33:42
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9748l$m4n$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Zmieniam lekarzy, jak rękawiczki...
Jednemu można nie ufać...

Mowisz, ze zmieniasz lekarzy? A... moze to oni zmieniaja ciebie? :)

Ostatnio nie byłem z rok u żadnego lekarza, oby tak dalej... Znaczy przedwczoraj byłem z synkiem u hirurga, ktoś w szkole popchnął go z kolegą na schodach, potłukł sobie kolana...

boukun

Data: 2010-10-14 16:40:13
Autor: Neko
[...]

Pewnie popchnal go jakis Zyd.

PS. Dobry ten "hirurg" ? :)))

Data: 2010-10-14 17:24:05
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i974pe$njh$1news.onet.pl...
[...]

Dał taką samą diagnozę, jak ja. Ale dla świętego spokoju pojechełem do lekarza...

boukun

Córka pisze referat... o Żydach