Córka siedzi u mnie i płacze

Data: 2013-08-09 10:00:37
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
Osobnik posiadający mail tuskobus@qmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

- Moja córka była na bezpłatnym stażu w PAIiIZ. Później jej status się zmienił i zaczęła za swoją pracę dostawać pieniądze - wyjaśnił Piechociński w rozmowie z tabloidem. - Kiedy się o tym dowiedziałem, postanowiłem, że tak być nie może. Kończy pracę w tym miesiącu. Żaden członek mojej rodziny nie będzie zatrudniony w instytucji, która jest mi podległa - dodał wicepremier.

Doceńmy, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektował.
Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez wszystko jest ok.
Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Potem jednak lider PSL skrytykował dziennikarzy, za ich materiał. - Córka siedzi u mnie i płacze. Za te łzy mojej córki niech was. Czy jesteście w stanie spojrzeć w lustro? - pytał.

Zdaje sie, ze premier mowił to do siebie, skoro tak wychował córkę, ze nie miała wyczucia w takiej prostej sprawie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2013-08-09 12:25:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09082013.59ECF53Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

To są totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by się przypierdalać.

zirytowany

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-09 11:00:32
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To są totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by się przypierdalać.

A możesz trochę konkretniej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-08-09 20:28:55
Autor: the_foe
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 13:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To są totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by się przypierdalać.

A możesz trochę konkretniej?

To przeciez oczywiste, córeczka robiła nam łaskę, ze swoje kompetencje sprzedawała ojczyźnie a nie obcemu kapitaliscie za 3x wieksza kasę. Ona sie poświeca a wredne brukowce kłody rzucaja pod nogi. teraz bedzie musiała jechac na zmywak do Londynu a jej miejsce zajmie jakis niedoswiadczony stazyta przysłany przez UP. Tylko czy będzie umiał obsługiwać Worda spacją?

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 12:39:02
Autor: Tuskobus
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
[...]

Zreflektował?
Jak zareagował na te doniesienia tata? Najpierw stwierdził, że jego córka wcale nie jest zatrudniona w agencji, podlegającej resortowi gospodarki.
(...)
[...]

Ano, udaje głupa, że nie wie, co to nepotyzm...

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Zreflektował w sensie, ze dalej pracować tam nie bedzie.

Ano.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-08-09 15:21:00
Autor: Tuskobus
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 14:00, Budzik pisze:
[...]

He, he, bo nie może!
Wyjechałby na wozie gnoju w następnych wyborach za trwający nepotyzm...

Data: 2013-08-09 17:00:30
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

No nie wiem.
Syn Kalemby pracuje.
O tych wszystkich elewarach nawet nie wspominając.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-08-09 19:34:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09082013.5BB09C5Fbudzik61.poznan.pl...
[...]

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracował i mozolnie zdobywał kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie słyszał.
To ma się zwlonić z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec został ministrem?
Kompletnie was pojebało!

rozbawiony waszą rewolucyjną czujnością

Data: 2013-08-09 18:41:53
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Chciałbym być takim idealistą.
Chciałbym miec tatę w PSL i ubiegac się o stanowisko w ARR.
Oczywiście wszystko osiągnę sam.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2013-08-09 20:23:40
Autor: the_foe
Córka siedzi u mnie i płacze

[...]

no tak miał pecha, "mozolnie zdobywał kwalifikacje" pod czujnym okiem kumpla tatusia. Taki geniusz powinen był pracowac w sektorze prywatnym, miałby pewnosc ze jego tatuś nagle nie stanie sie jego szefem. 100% pewnosc.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 20:45:37
Autor: Anatol
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 20:23, the_foe pisze:

[...]

No to analogicznie np. dr Grzegorz Religa powinien mieć zakaz ratowania ludzi w publicznych placówkach służby zdrowia w czasie gdy jego ojciec był ministrem zdrowia.

Anatol

Data: 2013-08-09 21:47:05
Autor: Tuskobus
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 20:45, Anatol pisze:
[...]

Dr. to przynajmniej wykwalifikowany zawód, a jak popełni błąd w sztuce, to będzie odpowiadał... A złodzieje u władzy pchają swoje pociotki po zawodówce...

Data: 2013-08-09 23:16:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ku3c39$9aa$1news.dialog.net.pl...

[...]

Jesteś w błędnym błędzie. To jest dorosły człowiek i ma prawo pracować wszędzie i tatuś nie będzie mu stał na przeszkodzie. Ani ty geniuszu!
Kompletenie szajba wam odbija, komsomolcy!

ubawiony

Data: 2013-08-09 22:35:59
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Zgadzam sie - moze pracowac DOKLADNIE wszedzie.
Tylko dlaczego tak sie składa, ze najłatwiej jednak tam, gdzie tatuś dogląda okiem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2013-08-10 08:47:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:10082013.25B72587budzik61.poznan.pl...
[...]

Daniel Kalemba pracuje ponad 10 lat w ARR. Daniel Kalemba jest kierownikiem jednej z sekcji poznańskiego oddziału Agencji Rynku Rolnego. Na to stanowisko był konkurs i Kalemba go wygrał. Ukończył Uniwersytet Poznański, a także studia podyplomowe dotyczące Wspólnej Polityki Rolnej.
W jaki sposób minister Kalemba pomógł synowi? Podaj fakty, argumenty, a nie insynuacje.
Czy syn Religi, lekarz, powinien był pracować w prywatnym szpitalu, gdy jego ojciec był ministrem zdrowia? Ba! Przecież wcześniej razem pracowali państwowej klinice. Zbrodnia!
Może jakiś kompres na łeb ci pomoże!

ubawiony ignorancją

Data: 2013-08-10 08:00:35
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Władza dopusciła sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet na wyrost należy oczekiwania unikania takich sytuacji. I tyle.

Rozumiem, ze to jest przesada ale pytając w druga stronę - czy jestes pewien ze żadnej protekcji nie było?

P.S. Prosze cie, nie pisz mi o konkursach. Naprawde nie czytasz i nie słyszysz wielu zarzutów o to, jak sie organizuje konkursy gdzie wygrać ma konkretna osoba?
Może jakiś kompres na łeb ci pomoże!

Jeżeli pomoże ci to w dyskusji...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2013-08-10 11:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:10082013.28D6A210budzik61.poznan.pl...
[...]

To załóż podwójny kompres.

"...Władza dopusciła sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet na wyrost należy oczekiwania unikania takich sytuacji..." - czyli syn Kalemby powinien antycypować mianowanie ojca ministrem i na wszelki wypadek powinien był zostać bezrobotnym na zasiłku. Ale jest zagrożenie, że zasiłek, jaki byłby pobierał, to tylko dzięki pozycji ojca.
A syn Religi? Też powinien zostać bezrobotnym?
Jebie cię porządnie. Jakiś lekarz może ci pomoże?

ubawiony

Data: 2013-08-10 10:00:27
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To załóż podwójny kompres.

I to ci pomoże?

[...]

Przeciez Kalemba jest posłem od wielu lat. I to posłem z PSLu który wiele lat z rzędu zarządza Ministerstwem Rolnictwa.
Ale nie odpowiedziałes na moje pytanie, wiec trudno bedzie nam kontynuować rozmowe.
P.S. Skoro jest taki świetny, to chyba nie bedzie miał potrzeby pobierania zasiłku.

A syn Religi? Też powinien zostać bezrobotnym?

Mało to prywatnej służby zdrowia?

Jebie cię porządnie. Jakiś lekarz może ci pomoże?

Przepraszam, czy Pan ton rozmowy pomylił z niedzielnym obiadem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-08-10 12:28:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:10082013.7CADBE95budzik61.poznan.pl...
[...]

Podsumowując całą tę twoją bzdurną nienawiść do wszystkich, którzy ośmielili się być lepsi od ciebie, stwierdzam, że Kalembę  i jego syna, w ramach protestu, możesz w pocałować w dupę, pod warunkiem, że ci pozwolą. Możesz także popłakać się z wściekłości i niespełnionych nadziei.
I gitara.

łączę komsomolskie i rewolucyjne pozdrowienia

ubawiony do łez

Data: 2013-08-10 11:00:25
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Podsumowując całą tę twoją bzdurną nienawiść do wszystkich

Skoro tak podsumowujesz, nie odpowiadając jednoczesnie na moje argumenty, to nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc miłego weekendu.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2013-08-10 14:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Córka siedzi u mnie i płacze

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:10082013.76F15181budzik61.poznan.pl...
[...]

Synuś, ja mam nieustający weekend. Od 2 lat jestem na emeryturze. A moje dzieci, także dzięki moim znajomościom, pracują w odpowiednich miejscach i dobrze im się powodzi.
I tak ma być!
I gitara!

I jak się już wypłaczesz, wyjrzyj na świat, a przekonasz się, jak jest pięknie!

ubawiony

Data: 2013-08-10 17:47:45
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Ale co to ma wspolnego z tematem?

I jak się już wypłaczesz, wyjrzyj na świat, a przekonasz się, jak jest
pięknie!

Czy ja twierdze inaczej?

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-08-10 12:40:25
Autor: Anatol
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-10 12:00, Budzik pisze:

A syn Religi? Też powinien zostać bezrobotnym?

Mało to prywatnej służby zdrowia?

A ile to było prywatnej służby zdrowia za PiS w której NFZ finansował operacje kardiochirurgiczne ?

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/141211,dzielo-religi-skonczy-jego-syn.html?gclid=CJXRzNvV8rgCFUVb3god2xIAkw

"...Grzegorz Religa jest konsultantem fundacji odpowiedzialnym za wdrożenia. Poprzeczkę ustawioną ma wysoko, bo jest skazany na porównania z ojcem. Na koncie ma już poważne osiągnięcia Wykonał najwięcej w Polsce wszczepień sztucznych komór wspomagania serca."

Skoro te operacje były nieetyczne bo związane z nepotyzmem to dlaczego PiS i media nie wzięły się za zwalczanie tej patologii  ?

Kolejny przypadek nepotyzmu którego nikt nie chciał krytykować to zatrudnienie przez Lecha Kaczyńskiego w swojego brata Jarosława w Radzie Bezpieczeństwa Narodowego.

Anatol

Data: 2013-08-10 11:00:25
Autor: Budzik
Córka siedzi u mnie i płacze
Osobnik posiadający mail c355@usuntowp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A syn Religi? Też powinien zostać bezrobotnym?

Mało to prywatnej służby zdrowia?

A ile to było prywatnej służby zdrowia za PiS w której NFZ finansował operacje kardiochirurgiczne ?

Nie wiem, zresztą nie znam syna p. Religi.
To nie ma znaczenia.

Wyraziłem swoje bardzo ogólne podejście do tematu. Schodzenie do poziomu konkretnej osoby nic nam nie da.
Albowiem: ja nie twierdze, ze poszczególne osoby (jak byc może p. Religa) nie wypracowały swojej pozycji ciezką pracą, talentem itp.

Ja twierdzę, że niestety władza dotychczas popełniła tyle "zaniedbań" w tym temacie, ze obecnie nie możemy sobie pozwolić na luksus pobłażania.
Ba, przez to standardy powinny być podniesione bardzo wysoko, byc może do granic absurdu albo i wyżej.

Data: 2013-08-09 20:18:12
Autor: the_foe
Córka siedzi u mnie i płacze
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
Doceńmy, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektował.

Co sie zreflektował? Skrewił i mu głupio. PSl to nie SO i wiedza ze nepotyzm sie kamufluje krzyzowo. Powinna pracowac pod resoretem pracy albo lepiej gdzies w sejmiku. Tyle lat doskonalenia know-how poszlo na marne... ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-08-10 09:34:43
Autor: WW
Córka siedzi u mnie i płacze
[...]

Biedne dziewczątko z pewnością znajdzie prace na otarcie łez, w instytucji podległej koledze.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Córka siedzi u mnie i płacze