Cormay - emisja? [2,47zł]

Data: 2009-06-08 22:55:27
Autor: Jerzy Olszewski
Cormay - emisja? [2,47zł]
Palm pisze:

P.S. tak się zastanawiam czemu jeden z lepszych szwajcarskich funduszy (UBS Global Asset Management) wyłożył już dawno temu 2,60 na 950 tysięcy akcji (8% kapitału) - ja się domyślam :) - inni niestety jeszcze niet ;]
http://stooq.pl/q/h/?s=crm

Pewnie z tego powodu, że się dowiedzieli, że znany naganiacz Palm kupił akcje tej firmy i chcieli mu podbić cenę, by mógł po zakończeniu naganiania sprzedać je drożej naiwnym czytelnikom tej grupy ?

Tak się domyślam. Czy dobrze ?

Data: 2009-06-09 00:09:11
Autor: kigam
Cormay - emisja? [2,47zł]

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| akcje tej firmy i chcieli mu podbić cenę, by mógł po zakończeniu
| naganiania sprzedać je drożej naiwnym czytelnikom tej grupy ?

;-) Palm o ile mnie pamięć nie myli naganiał na POLICE co jest jego prawem
po około 17 przed zjazdem, dodatkowo trzeba przyznać dobiło nawet do 20  ale
nie podał stoplosa, co jest bardzo nie fer a poza tym to miała być
inwestycja "życia". Ale za to pisze konkretnie i na temat grupy choć jak
każdy mija sie z rzeczywistością  ;-).

pzdr

Data: 2009-06-09 00:39:28
Autor: Palm
Cormay - emisja? [2,47zł]

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0k2mt$b5u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kolego, podawałem na Policach także momenty sell. Poza tym chyba trochę wypaczasz obraz sytuacji, przytaczając wyceny ze szczytów hossy - tak można powiedzieć o wielu wielu małych i średnich spółkach.
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-06-09 06:51:03
Autor: skippy
Cormay - emisja? [2,47zł]

Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:h0k3v1$6k7$1news.onet.pl...

[...]

To nie były szczyty hossy, tylko już nieźle zaawansowana bessa.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 10:04:50
Autor: kigam
Cormay - emisja? [2,47zł]

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości

> [...]
> hossy...

To nie były szczyty hossy, tylko już nieźle zaawansowana bessa.

Jak podał stopa to ok, niezauważyłem.

pzdr

Data: 2009-06-09 14:46:53
Autor: skippy
Cormay - emisja? [2,47zł]

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0l55n$546$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> hossy...

To nie były szczyty hossy, tylko już nieźle zaawansowana bessa.

Na Cormay był podawany, coś tam chyba około 1,57.
(nie ja podawałem taki poziom dla jasności)

Cormay - emisja? [2,47zł]