Cormay - in vitro - p. Grzegorz Napieralski

Data: 2010-06-22 17:58:25
Autor: weneziano
Cormay - in vitro - p. Grzegorz Napieralski
Witam,

Ktora ze spolek skorzysta na in vitro, panowie jest taka, Cormay produkuje odczynniki do in vitro. Na pana Napieralskiego glosowali ludzie mlodzi, oni chca refundowanego in vitro, co piata para w Polsce nie moze miec dzieci na biskupa. Spolka ma zamiar podwyzszyc przychody na ten rok i wejsc na podstawowy rynek gieldy. W tym miesiacu podpisala duzy kontrakt w Chinach, 10% ich rocznej sprzedazy.
Spolka obecnie w mocym trendzie spadkowym korygujacym ostatnie wzrosty. Dzis duzy obrot, znalezli sie chetni na zkupy przy tym poziomie.

Kupno po 4.98 pln Greed is good
Weneziano

Data: 2010-06-22 20:01:06
Autor: skippy
CYTAT ROKU co najmniej
Spolka obecnie w mocym trendzie spadkowym korygujacym ostatnie wzrosty.

Data: 2010-06-22 18:08:51
Autor:
CYTAT ROKU co najmniej
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a):
> [...]

skippy zacieles sie, czy snickers przeszkadza ?

Data: 2010-06-22 18:51:46
Autor: jan kowalski
CYTAT ROKU co najmniej
i takiego cie lubie.... fachowca

a co sadzisz o poziome 3.59 i 4.5
zamierzam ponownie na tych poziomach zbierac...moze sie nie doczekam

pozdrawiam
i gratuluje ostatniego zdjecia

Data: 2010-06-22 20:56:15
Autor: skippy
CYTAT ROKU co najmniej
a co sadzisz o poziome 3.59 i 4.5
zamierzam ponownie na tych poziomach zbierac...moze sie nie doczekam

jutro-pojutrze siadam uaktualnić swoje wizje i dam tu link

pozdrawiam

Data: 2010-06-22 19:02:38
Autor: jan kowalski
CYTAT ROKU co najmniej
ok

dzieki takim osobom jak ty, grupa ta podniesie sie z zapasci...

Data: 2010-06-22 20:59:55
Autor: Hubert
CYTAT ROKU co najmniej
W dniu 2010-06-22 20:56, skippy pisze:
a co sadzisz o poziome 3.59 i 4.5
zamierzam ponownie na tych poziomach zbierac...moze sie nie doczekam

jutro-pojutrze siadam uaktualnić swoje wizje i dam tu link

A swoją drogą, pod co skippy grasz? Właśnie te wizje, wizje bardziej krótkoterminowe czy system?

Data: 2010-06-22 21:05:24
Autor: skippy
CYTAT ROKU co najmniej

Użytkownik "Hubert" <hubert@tes.pl> napisał w wiadomości news:hvr1bl$jbd$1mx1.internetia.pl...
[...]

czy to ważne?
jak wygrywasz pod moje kreski, to sie ciesze, ale jeśli przegrywasz to naprawdę nie moja wina
ja nie wyobrażam sobie grać pod czyjeś teksty z netu
tym bardziej, ze częściej się sprawdzają niż na nich zarabiam. i to jest naturalne
to psychologia, prosta sprawa
zawsze uważałem że nawet mając 100% insajdy mozna wtopić do dna
aczkolwiek to teoria oczywiście, mieć 100% insajdy, szczególnie na instrumencie tak powszechnym

Data: 2010-06-22 21:08:22
Autor: Hubert
CYTAT ROKU co najmniej
W dniu 2010-06-22 21:05, skippy pisze:
[...]

Spokojnie :) Nie grywam pod Twoje kreski. Ale widzę, że długoterminowe prognozy Ci nieźle wychodzą i ciekawiło mnie po prostu pod co grasz na co dzień.

Data: 2010-06-22 21:16:53
Autor: skippy
CYTAT ROKU co najmniej

Użytkownik "Hubert" <hubert@tes.pl> napisał w wiadomości news:hvr1rg$hj4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Od pewnego czasu wychodzę poza DT bo FW20 jest zbyt mało płynne by te kreski grały w ten sposób jak to pokazuję na dłuższym terminie.
Nie mam ciągot do podwyższenia lewara, bo x10 wystarczająco mnie sponiewierało.

Data: 2010-06-22 21:00:24
Autor: skippy
CYTAT ROKU co najmniej
ale genaralnie nie piszę, bo nic sie nie zmieniło, czekam po prostu na dojście do ostatnich kresek
aktaulna jest ostatnia prognoza czyli oko 1200 esf, 2500-700 w20 lipiec sierpień wg parabol
kicha i alarm będzie, jeśli nie wyrobią co pisze wyżej tylko się zwala pod miny tegoroczne
na razie wsio wg planu

Cormay - in vitro - p. Grzegorz Napieralski