Cormay wyjal asa, ale...

Data: 2011-05-07 22:52:42
Autor: Endriu
Cormay wyjal asa, ale...
Pytanie czy fundusze, ktore sie zapakowaly w ten papier wykorzystaja
to do zrealizowania zysku, czy jeszcze pojdzie do gory...

A tak z ciekawosci, to nie orientuje sie ktos co to za wynalazek ?.

Cormay
http://stooq.pl/n/?f=456382&search=cormay

".[...] PZ Cormay zawarl z jednym z polskich instytutów naukowych umowe dotyczaca komercjalizacji wynalazku, który zdaniem spólki, doprowadzi do rewolucyjnych zmian na rynku diagnostyki medycznej w skali globalnej, w szczególnosci w zakresie biochemii, immunologii i badan molekularnych. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-07 22:59:07
Autor: skippy
Cormay wyjal asa, ale...

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iq4bev$br0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

typowe info pogrzewające swoją drogą
czyli dylemat

pytasz jak pod to grać?

Data: 2011-05-07 23:11:27
Autor: Endriu
Cormay wyjal asa, ale...
pytasz jak pod to grać?

Nie, ciekawy jestem co wymyślili ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-07 23:20:57
Autor: skippy
Cormay wyjal asa, ale...

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iq4ci3$dhs$1usenet.news.interia.pl...
pytasz jak pod to grać?

Nie, ciekawy jestem co wymyślili ....

no o to przecież pytałem
typowa ruletka
jedni szukali ropy i po info wywaliło, znaleźli wodę i po info sklopiło

a ci czegoś szukali i może to znaleźli, wcale nie wykluczam, tylko mnie ciekawi jakie jednoznacznie grywalne wnioski można czerpać z infa zawierającego słowa "który zdaniem spólki"

po co się tak niejasno chwalą przed czasem?
nie rozumiem tego po prostu

jak pod to grać?

wywalą up powiecie że się myliłem
sklopią, że miałem rację

a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?

Data: 2011-05-08 09:23:33
Autor: Endriu
Cormay wyjal asa, ale...
a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?

Z tej informacji ze Stooq z której wynika, że coś wymyślili ale nie wiadomo co ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-08 09:27:47
Autor: skippy
Cormay wyjal asa, ale...

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iq5gdr$5ub$1usenet.news.interia.pl...
a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?

Z tej informacji ze Stooq z której wynika, że coś wymyślili ale nie wiadomo co ?.

ale żeś streścił... no a cokolwiek wiadomo oprócz pompki kursu i niejasnych inf?
:)

Cormay wyjal asa, ale...