Cormay - wyniki

Data: 2009-08-31 22:16:00
Autor: Palm
Cormay - wyniki
Polecam do zapoznania się z wynikami i ich dynamiką :-D

http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance=cms_gpw.pap.pl&_PageID=6&_EspiID=206227&_DocID=396046&_Site=ESPI&_CheckSum=1042043644

Coś mi się wydaję, że kroczę dobrą drogą :-)

W pierwszym półroczu zarobili więcej niż w ciągu ostatniego roku ;]
1.539 tys. złotych w samej pierwszej połowie 2009 wobec 595 tys. zł w pierwszej połowie 2008 roku.

Nie dziwi chyba teraz nikogo, że ostatnio insider kupował po 2,80 zł (RB 36/2009)
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-08-31 22:20:05
Autor: Delfino Delphis
Cormay - wyniki
Palm wrote:

Nie dziwi chyba teraz nikogo, że ostatnio insider kupował po 2,80 zł (RB
36/2009)

Trzymam to od miesiąca. Na razie cisza, ledwo parę procent zysku, ale liczę
na tą spółkę :)

Data: 2009-09-02 16:06:55
Autor: Delfino Delphis
Cormay - wyniki
p. wrote:

Trzymam to od miesiąca. Na razie cisza, ledwo parę procent zysku, ale
liczę
na tą spółkę :)

przy ilu SL?

Już sprzedałem z minimalną stratą. SL miałem na 2,50. Ale na pewno
odkupię :)

Data: 2009-09-02 16:08:33
Autor: skippy
Cormay - wyniki

Użytkownik "p."

przy ilu SL?

Uśredni się, z byka spadłeś?
:)

Data: 2009-09-02 16:17:31
Autor: Delfino Delphis
Cormay - wyniki
skippy wrote:

Uśredni się, z byka spadłeś?

Nie ze mną te numery :)

Data: 2009-09-03 19:44:42
Autor: Palm
Cormay - wyniki
Naprawde świetne wyniki a rynek sobie jaja robi :)!

Pewnie fundy w nowej emisji beda chcialy brac w zapisach i nie beda teraz tego przez rynek lykać.

Bardzo ciekawe jest sprawozdanie Zarzadu z dzialnosci - dobre newsy na temat tempa rozwoju rynku diagnostyki laboratoryjnej w Polsce
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-09-14 13:48:09
Autor: re
Cormay - wyniki

cormay dostanie dofinansoanie z uni ponad 3mln ojro

Data: 2009-09-14 21:26:19
Autor: Palm
Cormay - wyniki

Użytkownik "re" <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8lhip$j9l$1inews.gazeta.pl...

cormay dostanie dofinansoanie z uni ponad 3mln ojro

Nio :)

Cormay - wyniki