Cornedo - Pozza di Fassa - SS241 - jechac?

Data: 2009-02-24 22:03:38
Autor: Kroket \(powraca\)
Cornedo - Pozza di Fassa - SS241 - jechac?
Witam,

Pozdrawiam na wstepie tych, co przeczytali moje trzy posty wyslane w latach 2001 - 2007 :). Reszte zreszta tez pozdrawiam.

Mam pytanie: czy droga SS241 miedzy Cornedo a Pozza di Fassa (Wlochy) jest zima przejezdna? Na mapie wyglada niepozornie a pozwoli mi zaoszczedzic 40km... Wiec nie wiem czy sie pakowac.

Pozdrawiam,
Filip

0% Oranje (czy jak to tam szlo :))

Data: 2009-02-25 08:02:29
Autor: Grzegorz
Cornedo - Pozza di Fassa - SS241 - jechac?
Hello Kroket (powraca) !:
[...]

Tja ...

http://gs-enduro.de/html/paesse/dolomiten/karerpass.htm

Teoretycznie nie ma wintersperry, ale jak sam wiesz, w zimie bywa różnie. To rejony narciarskie, więc powinno być nieźle utrzymane.

Na Twoim miejscu zapytałbym w Carrabinieri (po niemiecku zazwyczaj gadają) tuż przed jazdą i jeszcze popatrzył na prognozy, czy nie sypnie ...

Jechałem kiedyś zimą przez Arlberg, przejezdna, ale bandy ze śniegu po bokach tak na 3-4 metry :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Cornedo - Pozza di Fassa - SS241 - jechac?