Coroczny serwis kociołka

Data: 2010-08-30 08:22:37
Autor: ***Einstein***
Coroczny serwis kociołka
Witam
Ja też jakoś nie serwisowałem swojego dwufunkcyjnego junkersa, ale jakoś stwierdziłem, że dla bezpieczeństwa lepiej aby zajrzał do niego fachowiec. Nie było mnie akurat w domu przy pierwszej wizycie, ale z opowiadania wiem, że gościu zdemontował wężownicę i gdzieś ją woził. Potem oczyścił wnętrze jednostki z kurzu. Sprawdził ciąg powierza w kanale itp. Ogólnie całość trwała około 3 godziny. Koszt 200 zł (można taniej coś koło 150), ale wiem że mogę spać spokojnie.

Pozdrawiam

Coroczny serwis kociołka