Corolla E11 1.4 - amortyzatory i termometr

Data: 2009-12-19 15:49:08
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Corolla E11 1.4 - amortyzatory i termometr
Zaczyna mi ciec jeden z amorytazotow, a jako ze wozidelko ma juz 145k to i tak trzeba je wymienic.
Z wymiana sobie poradze (no ja, jak ja - ale sobie poradzimy ;-), pytanie jakiej firmy kupic te amortyzatory? Lepsze, gorsze? Nie mam sporotowego zaciecia - maja byc dosc odporne, nie walic i maja mi dupy na wybojach nie wytrząść ;-)

Drugie pytanie to termometr - zacina mi sie.
Wczoraj sobie dobrze dzialal, bylo -13 (wiem bo wyjezdzalem z garazu i temperatura gwaltownie spadala) i jak parkowalem na noc to bylo na nim caly czas -13.
Dzis wsiadam, jade, wjezdzam do zdecydowanie cieplego miejsca a on caly czas te -13.
Zdarzalo sie to kilka razy i latem i jesienia - czujka, deska, moge cos zrobic?

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-19 15:57:35
Autor: Artur Maśląg
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Kayaba i wszytko w temacie...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-19 18:18:03
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hgipl7$9rt$2inews.gazeta.pl...
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Tak jest, KYB, żadne inne, popieram!
A co do termometeu, to prawdopodobnie czujnik/jego kableki wymaga przeczyszczenia - można czyścić izopropylenem. Niestety nie wiem, w którym miejscu w tym modelu jest czujnik.

--
Yogi(n)

Data: 2009-12-19 18:23:14
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Corolla E11 1.4 - amortyzatory i termometr
Tak jest, KYB, żadne inne, popieram!

Ok, tutaj zdecydowane.
Co potrzebuje procz samych amortyzator - sprzedawcy na allegor pisza jeszcze o oslonach i odbojach?

A co do termometeu, to prawdopodobnie czujnik/jego kableki wymaga
przeczyszczenia - można czyścić izopropylenem. Niestety nie wiem, w
którym miejscu w tym modelu jest czujnik.

Tego wlasnie nie wiem, ale poszukam.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-19 18:42:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Tak jest, KYB, żadne inne, popieram!

Ok, tutaj zdecydowane.
Co potrzebuje procz samych amortyzator - sprzedawcy na allegor pisza jeszcze o oslonach i odbojach?

Osłony, odboje. Ale jak już rozbierasz, to ja bym przy tym przebiegu wymienił górne poduszki i ew.łożyska (jeśli występują).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-19 18:50:46
Autor: Yogi\(n\)
Corolla E11 1.4 - amortyzatory i termometr
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:hgj266$26d$1news.onet.pl...
Tak jest, KYB, żadne inne, popieram!

Tego wlasnie nie wiem, ale poszukam.

Poszukaj i popytaj tutaj:
http://chomikuj.pl/loqsh1/toyota
http://forum.corollaclub.org

--
Yogi(n)

Corolla E11 1.4 - amortyzatory i termometr