[spam] Corolla E11FL na sprzedaż

Data: 2012-02-03 03:06:21
Autor: Arbiter
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Sprzedam moj± corollę E11FL. W zestawie przewidziane nowe podkładki pod tablice pl.misc.samochody z edycji 2004.

http://krupnik.pl/corolla/

Data: 2012-02-03 02:18:48
Autor: to
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
begin Arbiter
Sprzedam moj± corollê E11FL. W zestawie przewidziane nowe podk³adki pod
tablice pl.misc.samochody z edycji 2004.

http://krupnik.pl/corolla/

Nie ten dział! Post leci do *KOSZA*!

--
Joachim
[Moderator Lokalny PMS]

Data: 2012-02-03 03:23:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[spam] Corolla E11FL na sprzedaĹĽ
W dniu 2012-02-03 03:06, Arbiter pisze:
Sprzedam moją corollę E11FL. W zestawie przewidziane nowe podkładki pod
tablice pl.misc.samochody z edycji 2004.

Nie do końca widzę sens w kupowaniu nowego auta z salonu by robić nim mniej niż 40 kilometrów dziennie przez 10 lat ...

Rozjaśnisz ? Przeliczyłem to sobie na taryfy dziennie/zbiorkom dziennie , i ni huja nie wychodzi by się opłacało ...

Data: 2012-02-03 03:26:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Dobra, dostrzegłem gówno na dachu, więc wszystko rozumiem ...

Data: 2012-02-03 14:20:48
Autor: Rafal SP Gil
Corolla E11FL na sprzedaż
On 3 Lut, 03:26, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

> [...]
> dziennie , i ni huja nie wychodzi by się opłacało ...

Dobra, dostrzegłem gówno na dachu, więc wszystko rozumiem ...

to tak jak na głowie, wszystko jasne

Data: 2012-02-03 07:29:00
Autor: Agent

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:jgfgfh$ae2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Racja. Auto jest potrzebne tylko wtedy jak się okrąża równik co najmniej raz do roku. 30 km dziennie to tylko mięczak robi w samochodzie.

Data: 2012-02-03 09:52:48
Autor: Artur Maśląg
[...]

mniej niĹĽ 40 kilometrĂłw dziennie przez 10 lat ...

Trudno.

Rozjaśnisz ? Przeliczyłem to sobie na taryfy dziennie/zbiorkom dziennie
, i ni huja nie wychodzi by się opłacało ...

A co tu przeliczać? Samochód się kupuje tylko po to, żeby się opłacało,
czy też ze zwykłej wygody?

--
Jutro to dziĹ›, tyle ĹĽe jutro.

Data: 2012-02-03 10:27:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-02-03 09:52, Artur Maśląg pisze:

[...]

Słusznie ... Już kiedyś na pmsie obaliliśmy tezę, że mimo tego, że taniej byoby taksówką - taksówka nie zawsze jest "poręczna" .... Ale jeśli już kupować auto, które i tak ma przynieść stratę - nie lepiej ją choć minimalizować i miast nówki z salonu kupić auto 1-2 letnie ?

No ale ja siÄ™ nie znam ;) ...

Data: 2012-02-03 11:01:13
Autor: Artur Maśląg
[...]

Jedni kupujÄ… nowe, inni uĹĽywane. Ich wybĂłr, ich kalkulacja itd.

No ale ja siÄ™ nie znam ;) ...

PalkÄ™ kupujesz nowÄ… w sklepie, czy wystarczy uĹĽywana z Allegro?

--
Jutro to dziĹ›, tyle ĹĽe jutro.

Data: 2012-02-03 11:05:37
Autor: Arbiter
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomo¶ci

No ale ja się nie znam ;) ...

No najwyraĽniej. Skoro doradzasz zakup używki rocznej-dwuletniej osobie która zamierza eksploatować samochod 10 lat. Chyba głupszej rady nie słyszalem

Data: 2012-02-03 12:19:34
Autor: Agent
[...]

No tak możesz sobie wszystko minimalizować. Po co kupować TV jak i tak w nim nic nie nadają oprócz reklam. A jeśli już to koniecznie używany. I tak ze wszystkim.

Data: 2012-02-03 19:47:24
Autor: radekp@konto.pl
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Fri, 03 Feb 2012 10:27:35 +0100, w <jgg9ae$29c$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

- nie lepiej j± choć minimalizować i miast nówki z salonu kupić auto 1-2 letnie ?

Kowalski z Niemiec -- kupi 1-2 letnie raczej w dobrym stanie.
Kowalski z Polski -- kupno takiego jw. to już totolotek.

Data: 2012-02-03 22:26:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-02-03 19:47, radekp@konto.pl pisze:

- nie lepiej ją choć minimalizować i miast nówki z salonu kupić
auto 1-2 letnie ?
Kowalski z Niemiec -- kupi 1-2 letnie raczej w dobrym stanie.
Kowalski z Polski -- kupno takiego jw. to juĹĽ totolotek.

Raczej kowalski z polski : napnie się jak barania torba, skredytuje, wypieprzy oszczędności życia, albo po prostu niepotrzebnie wyda pieniądze, by sąsiad widział, że nufkassalonu.

Data: 2012-02-03 23:44:03
Autor: Nex@pl
[spam] Corolla E11FL na sprzedaĹĽ
Idąc tym tropem, to mozna kupić 30-letnie, kilkaset razy tańsze a też jeździ.

Data: 2012-02-04 22:04:04
Autor: Diabełson
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
- nie lepiej j±
choć minimalizować i miast nówki z salonu kupić auto 1-2 letnie ?

Ciężko o 1-2 letnie bez jakiej¶ istotnej wady

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-02-03 10:12:03
Autor: Chris
[spam] Corolla E11FL na sprzedaĹĽ
"Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał(a):

[...]

To muszę oddać swoje auto bo nie robię tyle km dziennie :(

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-02-03 10:16:49
Autor: Lewis
W dniu 2012-02-03 10:12, Chris pisze:

To muszę oddać swoje auto bo nie robię tyle km dziennie :(

Jak ładnie poprosisz to może je od Ciebie wezmę ;) ale to w drodze wyj±tku...

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-03 10:24:57
Autor: Chris
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Lewis" <"lewisa[tnij] nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-03 10:12, Chris pisze:
To muszę oddać swoje auto bo nie robię tyle km dziennie :(
Jak ładnie poprosisz to może je od Ciebie wezmę ;) ale to w drodze wyj±tku...

A ile km przemieszczasz się dziennie bo może trzeba będzie zrobic przetarg, ten kto robi najwięcej wygrywa... zupełnie jak przy wyporze firm do budowy infrastruktury drogowej  w PL .. :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-02-03 10:31:35
Autor: Lewis
W dniu 2012-02-03 10:24, Chris pisze:
[...]

To jak ma to być rozstrzygnięte na drodze przetargu to musimy się odpowiednio wcze¶nie umówić na flaszkę i "uzgodnić szczegóły" tego przetargu ;)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-03 11:49:53
Autor: Chris
[...]

Proponuję gdzie¶ nad morzem na jakiej¶ ławeczce w parku obgadać najpierw szczegóły :)

Data: 2012-02-03 22:33:20
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-02-03 11:49, Chris pisze:
[...]

Po prostu ogloszenie warunkow przetargu odbedzie sie na Cyprze, a kazdy zainteresowany musi wplacic wadium w wysokosci kosztow pobytu sprzedajacego :)

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-02-04 22:05:34
Autor: Diabełson
[...]

Po huj w ogóle kupujecie auta skoro to się nie opłaca a s±siedzi maj± lepsze ;)?

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-02-03 18:59:27
Autor: Mumin
[...]

Taka argumentacja przypomina mi moją rozmowę z sąsiadem, który co prawda mieszka od kilkunastu lat w mieście, ale pochodzi z jakiejś odległej wsi na wschodzie i mentalność ma również wiejską. Kupiliśmy 3 lata temu psa - owczarka niemieckiego. Na spacerze spotykam tegoż sąsiada, który zadaje mi takie pytanie:

- A opłaca Wam się tego psa trzymać?

Jak nie daje mleka i jajek nie znosi to pewnie się nie opłaca, bo co same wydatki.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2012-02-03 23:25:50
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-02-03 18:59, Mumin pisze:

Jak nie daje mleka i jajek nie znosi to pewnie się nie opłaca, bo co
same wydatki.

Oplaca sie: w razie wojny chociaz futro bedzie i troche miesa. Taka inwestycja dlugoterminowa. A i jeszcze moze jakiegos wroga zagryzie ;P

....smieje sie bo mam podobna sytuacje z psami...

Data: 2012-02-04 18:27:43
Autor: Iglo
Mumin <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

Jak nie daje mleka i jajek nie znosi to pewnie się nie opłaca, bo co same wydatki.

Lubię to! :-)

Data: 2012-02-04 22:09:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-02-04 19:27, Iglo pisze:
Jak nie daje mleka i jajek nie znosi to pewnie się nie opłaca, bo co
same wydatki.
LubiÄ™ to! :-)

Mleko czy jaja ?

Data: 2012-02-03 19:45:53
Autor: radekp@konto.pl
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Fri, 03 Feb 2012 03:23:37 +0100, w <jgfgfh$ae2$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

Rozja¶nisz ? Przeliczyłem to sobie na taryfy dziennie/zbiorkom dziennie , i ni huja nie wychodzi by się opłacało ...

Przecież jeste¶ z Wrocławia. Dok±d dojedziesz zbiorkomem ze swojego miejsca
zamieszkania (bezpo¶rednio i w jakim czasie)?

Data: 2012-02-03 22:29:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-02-03 19:45, radekp@konto.pl pisze:

Rozjaśnisz ? Przeliczyłem to sobie na taryfy dziennie/zbiorkom
dziennie , i ni huja nie wychodzi by się opłacało ...
Przecież jesteś z Wrocławia. Dokąd dojedziesz zbiorkomem ze swojego miejsca
zamieszkania (bezpośrednio i w jakim czasie)?

Donikąd .. dlatego kupiłem 15 letni skuter ;), mam kupiony kilkuletni rower, i mimo tego, że nie są z salonu, zapewniają zaspokojenie moich potrzeb komunikacyjnych.

Data: 2012-02-06 11:09:06
Autor: radekp@konto.pl
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Fri, 03 Feb 2012 22:29:20 +0100, w <jghjjn$fpu$3@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

> Przecież jeste¶ z Wrocławia. Dok±d dojedziesz zbiorkomem ze swojego miejsca
> zamieszkania (bezpo¶rednio i w jakim czasie)?

Donik±d .. dlatego kupiłem 15 letni skuter ;), mam kupiony kilkuletni rower, i mimo tego, że nie s± z salonu, zapewniaj± zaspokojenie moich potrzeb komunikacyjnych.

Chwilowo nie piszę się na takie rozwi±zanie :>.

Data: 2012-02-03 20:30:01
Autor: venioo@interia.pl
[...]

To teraz Cie zadziwie - kupilem 10-letniego diesla w momencie jak przesiadlem sie na transport masowy. Dieslem robie 10km tygodniowo (w weekend po zakupy). A w sumie to dla zdrowia moglbym isc pieszo, albo kupowac po drodze z pracy i nigdzie nie chodzic. Taniej by mi wyszlo.
  Jak pojade na wakacje, to przekrocze 600km rocznie. Dziwne, co?

Nie wszystko musi sie w zyciu oplacac, a wrecz zazwyczaj to co sie najbardziej lubi jest mocno nieoplacalne.

Data: 2012-02-03 20:40:50
Autor: adam
[...]

A pochwalisz sie co kupiles w miejsce Audi?
Pzdr
Adam

Data: 2012-02-03 22:15:51
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-02-03 20:40, adam pisze:

[...]

Audi mam nadal, bo za grosze nie oddam, wole sobie zostawic jako auto nazwijmy to "zastepcze" - jakby nikt nie kupil za interesujaca mnie kwote :)
Kupilem Mondeo MkIII 2.0TDDi 115km GHIA 2001r. od znajomego, znajac historie auta.

Data: 2012-02-04 13:31:14
Autor: adam
[...]

Gratuluje zakupu, ale chyba kosztowal wiecej niz 1000 Eur?:)
pzdr
Adam

Data: 2012-02-04 16:18:11
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-02-04 13:31, adam pisze:

Gratuluje zakupu, ale chyba kosztowal wiecej niz 1000 Eur?:)
pzdr
Adam

No troche wiecej, a czemu?

Data: 2012-02-04 17:11:57
Autor: adam
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż

No troche wiecej, a czemu?

Bo pamietam watek jak szukales kombiaka do 1k Eur:)
Pzdr
Adam

Data: 2012-02-05 02:05:45
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-02-04 17:11, adam pisze:

No troche wiecej, a czemu?

Bo pamietam watek jak szukales kombiaka do 1k Eur:)
Pzdr

No, jednakze pojawily sie nowe okolicznosci i zmienily sie nieco zalozenia ;)

Data: 2012-02-03 21:25:14
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 03 Feb 2012 03:23:37 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

40km dziennie przez 10 lat taksówk± kosztowało by jakie¶ 440tys zł...

Data: 2012-02-06 13:36:30
Autor: kamil
On 03/02/2012 02:23, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

Jak tak patrzę na podjazd dla Corolli, to sprzedaj±cy ma całkiem spory ogród. Głupi jaki¶, przecież mógł taniej kupić mieszkanie w wielkiej płycie, a jak chce zielonego to i¶ć do parku. Wiesz ile by zaoszczędził?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 10:47:06
Autor: Bartek
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jgffes$r19$1inews.gazeta.pl...
Sprzedam moj± corollę E11FL. W zestawie przewidziane nowe podkładki pod tablice pl.misc.samochody z edycji 2004.

szkoda, ze klimy niema, bo moze bym matke namowil

[szukam ciagle auta  jak by ktos mial - miejskiego, niewielkiego, ekonomicznego;) wmiare oczywiscie]

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-02-03 20:30:49
Autor: venioo@interia.pl
[...]

samochod ladny, ale: te elektr. szyby to tak fatalnie wygladaja juz fabrycznie? czy to jakas samorobka z allegro?

Data: 2012-02-03 21:32:47
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-02-03 20:30, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Fabrycznie? Raczysz Wa¶ć żartować.

Tak wygl±da fabrycznie:
http://allegro.pl/panel-przycisk-opuszczania-szyb-lp-corolla-e11-i2062993363.html

czy to jakas samorobka z allegro?

Fakt, ładnie to nie wygl±da.

Data: 2012-02-04 21:17:23
Autor: Arbiter
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:jghga8

Fakt, ładnie to nie wygl±da.

No nie wygl±da ładnie ale działa. I to działa lepiej niż fabryczne, bo mam podł±czone pod stałe +12V więc szyby działaj± bez wł±czania stacyjki.

Data: 2012-02-04 21:22:39
Autor: scobowski
[spam] Corolla E11FL na sprzedaďż˝
W dniu 2012-02-04 21:17, Arbiter pisze:

No nie wygl�da �adnie ale dzia�a. I to dzia�a lepiej ni� fabryczne, bo mam
pod��czone pod sta�e +12V wi�c szyby dzia�aj� bez w��czania stacyjki.

Wystarczy lekko odgiąć drzwi i pstryknąć prętem? :D
ZrĂłb przekaĹşnik za stacyjkÄ… ;)

Data: 2012-02-04 21:33:40
Autor: Artur Ma¶l±g

Fakt, ładnie to nie wygl±da.

No nie wygl±da ładnie ale działa. I to działa lepiej niż fabryczne, bo mam
podł±czone pod stałe +12V więc szyby działaj± bez wł±czania stacyjki.

No, jak to jest lepiej to ja przepraszam - dobrze, że złodzieje o tym
nie wiedz± ;) Lepiej do fabrycznych dorzucić jakie¶ domykanie, czy tak
jak w wielu samochodach układ opóĽniaj±cy zanik zasilania do szyb, by
można było domkn±ć po zgaszeniu.

Data: 2012-02-04 21:18:59
Autor: Arbiter
[spam] Corolla E11FL na sprzedaż

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f2c35e9news.home.net.pl...

fabrycznie? czy to jakas samorobka z allegro?

zestaw uniwersalny, zakładałem sam.

Nie byłem w stanie obsługiwać korbek.

[spam] Corolla E11FL na sprzedaż