Corolla E12 Klimatyzacja - wymiana lozyska

Data: 2009-09-23 18:15:29
Autor: gobo
Corolla E12 Klimatyzacja - wymiana lozyska
Hej,
Nie wiem jak jest u Ciebie poprowadzony pasek, ale pamietam jak mialem Scorpio Wieloryba cos mi huczalo niemilosiernie i tez podejrzenie padlo na sprezarke klimatyzacji.
Wyczytalem, ze byly modele z klima i bez. I wiesz co zrobilem? Kupilem za okolo 15zl pasek do wersji bez klimy - po prostu krotszy.
Zalozylem go z pominieciem sprezarki i okazalo sie,ze mialem racje. W ostatecznym rozrachunku taniej bylo kupic nowa (uzywana z Allegro za ok 120zl z gwarancja na 3 miesiace:)))sprezarke klimy, niz regenerowac stara.
Pozdrawiam
Piotr

Corolla E12 Klimatyzacja - wymiana lozyska