Corolla E12 combi od handlarza, pro¶ba o opinię

Data: 2011-06-17 09:39:50
Autor: koziel
Corolla E12 combi od handlarza, pro¶ba o opinię
Jesli mieszkasz gdzies w okolicach Olesnicy, to proponuje Tobie wyjazd
do Nimiec w celu znalezienia odpowiedniego egzemplarza, w czym moge
Tobie pomoc.
Silnik 1.4 (jak pisali poprzednicy) odpusc sobie, bo to auto bedzie
"mulkiem" i raczej bedziesz nizbyt zadowolony.

A druga sprawa - "przebieg potwierdzony stanem auta", hahaha dobre
sobie ;-)
Raczej jako ciekawostke podam Tobie, ze znajomy Niemiec ma na sprzedaz
Corolle z 2006 roku z silnikiem 1.4 (aczkolwiek Diesla) i autko ma
303.000 km przejechane (a ksiazka serwisowa jest - cena: 5.800 EUR).
Takze gdybys naet ogladal ksiazke wozu z otozlom (o ile ja ma), to
zwroc uwage na wpisy (pieczatki, miedzyprzebiegi) oraz kiedy ta
ksiazka zostala wydrukowana ;-)

I teraz ostatnia ciekawostka: w poblizu dolnoslaskiej granicy mam dwie
Corolle 1.4:
- benzyna za 7.000 EUR (130t km)
- diesel za 6.500 EUR (140 t km)

Ciekawym jest, z owy handlarz sciagnal auto z tak niskim przebiegiem i
cenowo niespelna 26.000 PLN (mowie juz po negocjacji - o ile tyle
zejdzie). A gdzie wyjazd do Austrii i caly koszt sprowadzenia?

Pozdrawiam i zycze trafnego zakupu,
Emil.

Data: 2011-06-17 18:42:26
Autor: to
Corolla E12 combi od handlarza, pro¶ba o opinię
begin koziel
Jesli mieszkasz gdzies w okolicach Olesnicy, to proponuje Tobie wyjazd
do Nimiec w celu znalezienia odpowiedniego egzemplarza, w czym moge
Tobie pomoc.
(...)
Raczej jako ciekawostke podam Tobie (...)

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=523

Data: 2011-06-17 12:28:45
Autor: koziel

--

i o co Tobie czlowieku chodzi?? klawiatura mi sie rozladowywala, wiec
niektore literki "zjedzone".

a poradnie PWN sam przestudiuj jak sie nudzisz ;D

Data: 2011-06-17 19:33:38
Autor: to
Corolla E12 combi od handlarza, pro¶ba o opinię
begin koziel
Raczej jako ciekawostke podam Tobie (...)

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=523

i o co Tobie czlowieku chodzi??

Właśnie o to.

Corolla E12 combi od handlarza, pro¶ba o opinię