Corolla VVTi - branie oleju?

Data: 2009-07-24 23:55:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Corolla VVTi - branie oleju?
Nokin pisze:
Dodatkowo potrafi dokuczać
nadmierny hałas w kabinie przy jeździe powyżej 100 km/h.
Czy Wasze spostrzeżenia potwierdzają powyższe uwagi?

Moje tak. Raz jechałem jako pasażer taką Rolką z jakimś benzyniakiem pod maską. I co by nie mówić, jak by się nie starać gloryfikować, to to jednak zwykły kompakt jest. Wyciszenia rodem z klasy wyższej bym się nie doszukiwał. Śmiem twierdzić, że w Focusie I 1.6 było ciszej przy prędkościach rzędu 110-120km/h.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Corolla VVTi - branie oleju?