Data: 2010-07-25 19:48:07 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Corsa A - swap | |
On Sun, 25 Jul 2010 19:38:47 +0000 (UTC), Radarro
<r.konopinski@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: - jakis hajs tez mam - mysle 2-3 kPLN na start, finalnie na calosc 5-6kPLN Jak zakładasz, że będzie Cię to kosztować 5-6k, to dla bezpieczeństwa pomnóż razy dwa. Jak Ci zostanie, to będziesz miał na bezynę i inne mody. - silnik turbo z Calibry, chyba 2,0T tam bylo. To doradza mechanik, ale wiadomo ze Calibry turbo co druga ulice nie stoja. Odpowiednik C20LET możesz sobie zbudować. Pytanie, czy się jakoś rozsądnie zmieści bez np. przenoszenia chłodnicy do bagażnika. Co musze przelozyc: Hamulce! - Ktory silnik wybrac? Co ewent jeszcze by podeszlo? To ma skręcać czy jeździć na wprost? - budzet rozsadny? Czy szykowac wiecej? Sky is the limit. - o czyms zapomnialem? Tak. O lekturze racingforum.pl, gdzie było trochę corsowatych z różnymi silnikami, włącznie trzylitrowym V6. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-07-25 20:07:37 | |
Autor: to | |
Corsa A - swap | |
Robert RÄdziak wrote:
Co musze przelozyc: ....i zawias. WĹaĹciwie przy swapie typu 1.2 -> V6 trzeba niemal caĹe auto od nowa zbudowaÄ. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-07-26 21:57:03 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Corsa A - swap | |
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni4p57n.99b.rekindrapak.wkurw.org... Odpowiednik C20LET możesz sobie zbudować. Pytanie, czy się jakoś corsa A z 20LET mialem przyjemność jechać (jako pasażer). Jeździ w Poznaniu. Ostatnio był nawet chyba na sprzedaż. Przed LETem miał tam X30XE (czyli 3,0 V6 opel) i silnik mimo, ze mocny, to zbyt ciężki - jak sie wyraził wlasciciel. Powiem tak - do codziennej jazdy sie to nie nadaje, bo zanim zapniesz III bieg to jest walka z kierownicą i przyczepnością. Mialem też przyjemność jechać 20XEV (136KM) i to już jest całkiem niezły pocisk. Zawsze mozna też poszukać wersji 2,0 16V 150KM ... ale IMO przerost formy nad trescią. Polecam 2,0 16 lub 2,0 8V (ten drugi będzie tańszy, trwalszy ... i wcale w takim pojeździe nie za bardzo słabszy (115KM) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) Omega X25XE Dwa ogony Irma i Myszka |