Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Corsa A - swap

Corsa A - swap

Data: 2010-07-25 19:48:07
Autor: Robert Rędziak
Corsa A - swap
On Sun, 25 Jul 2010 19:38:47 +0000 (UTC), Radarro
<r.konopinski@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

- jakis hajs tez mam - mysle 2-3 kPLN na start, finalnie na calosc 5-6kPLN

 Jak zakładasz, że będzie Cię to kosztować 5-6k, to dla
 bezpieczeństwa pomnóż razy dwa. Jak Ci zostanie, to będziesz
 miał na bezynę i inne mody.

- silnik turbo z Calibry, chyba 2,0T tam bylo. To doradza mechanik, ale wiadomo ze Calibry turbo co druga ulice nie stoja.

 Odpowiednik C20LET możesz sobie zbudować. Pytanie, czy się jakoś
 rozsądnie zmieści bez np. przenoszenia chłodnicy do bagażnika.

Co musze przelozyc:

 Hamulce!

- Ktory silnik wybrac? Co ewent jeszcze by podeszlo?

 To ma skręcać czy jeździć na wprost?

- budzet rozsadny? Czy szykowac wiecej?

 Sky is the limit.

- o czyms zapomnialem?

 Tak. O lekturze racingforum.pl, gdzie było trochę corsowatych z
 różnymi silnikami, włącznie trzylitrowym V6.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-07-25 20:07:37
Autor: to
Corsa A - swap
Robert Rędziak wrote:

Co musze przelozyc:

 Hamulce!

....i zawias. Właściwie przy swapie typu 1.2 -> V6 trzeba niemal całe auto od nowa zbudować.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-26 21:57:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Corsa A - swap

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni4p57n.99b.rekindrapak.wkurw.org...

Odpowiednik C20LET możesz sobie zbudować. Pytanie, czy się jakoś
rozsądnie zmieści bez np. przenoszenia chłodnicy do bagażnika.


corsa A z 20LET mialem przyjemność jechać (jako pasażer). Jeździ w Poznaniu. Ostatnio był nawet chyba na sprzedaż. Przed LETem miał tam X30XE (czyli 3,0 V6 opel) i silnik mimo, ze mocny, to zbyt ciężki - jak sie wyraził wlasciciel.
Powiem tak - do codziennej jazdy sie to nie nadaje, bo zanim zapniesz III bieg to jest walka z kierownicą i przyczepnością.

Mialem też przyjemność jechać 20XEV (136KM) i to już jest całkiem niezły pocisk.
Zawsze mozna też poszukać wersji 2,0 16V 150KM ... ale IMO przerost formy nad trescią.

Polecam 2,0 16 lub 2,0 8V (ten drugi będzie tańszy, trwalszy ... i wcale w takim pojeździe nie za bardzo słabszy (115KM)


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Corsa A - swap

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona