Corsa A - swap

Data: 2010-07-26 07:31:44
Autor: huri_khan
Corsa A - swap
Dnia Sun, 25 Jul 2010 19:38:47 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

Cześć, urodzil sie taki pomysl, zeby zrobic swap Corsy A 1,2i :) na cos mocniejszego. Jest kilka takich wynalazkow w necie, nawet na polskich stronach tez. Dajcie znac co myslicie.

Zobacz tutaj  http://www.tinyurl.pl/?D3bAPZnN

Co prawda Corsa B, temat liczy około 50 stron ale oprócz komentarzy możesz
poczytać jakie problemy wystepują  --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-07-26 06:38:58
Autor: Radarro
Corsa A - swap
Czesc, dzieki wszystkim za odzew :) Michal, to jest Corsa A, jak  pisalem, rok 93, z przelomu modeli. Buda stara,
ale czesc gratow juz z Corsy B. Kupowanie czegos nowego odpada, bo nie mam
miejsca na kolejny bolid. Zalozenie ogolne jest takie, ze Corsiak i tak ma u mnie dozywocie. Sprzedac go
szkoda, bo moze ze 2 kPLN za niego wezme z dobrym wiatrem. A jak juz ma stac
jako 3 auto w domu to moge go troche przerobic. Silnik - takie c20xe wyglada OK, mniej elektroniki, prostszy, ale tez chyba
ciezko taki silnik dostac w dobrym stanie, nie? Albo kupic cokolwiek i
remontowac, to tez jakas droga jest :) Poziom zmian - ja sobie zdaje sprawe ze to jest calkowita przerobka auta, ze
tylko buda zostanie. Dlatego jak pisalem, szukalbym jakiegos Opla uszkodzonego
na dawce do kompletnego przelozenia. Wlasciwosci jezdne - doswiadczenie jakies mam, co prawda z RWD. Na codzien mam
150konne e36, do tego 110 konny motocykl. Troche sie boje, ze jak dam za mocny
naped, to fura bedzie tylko na wprost jezdzic a ja zakręty lubie :) Z drugiej
strony, wszystko jest kwestia doswiadczenia i praktyki. Zrobienie Corsy V6 RWD
tez jest baaardzo pociagajace, ale to raczej nie ten budzet i jeszcze wiekszy
poziom zmian. Wieksze doswiadczenie mam w BMW, a Opel i jego przerobki to cos
nowego dla mnie, czytam i douczam sie dopiero. Nie chce sie tym scigac na cwiartke (chyba :) tylko chce miec fun na co dzien.
Nie wiem czy przy takim doswiadczeniu jakie mam dotychczas takie 136 czy 150
koni bedzie wystarczajace?  Sprobuje uderzyc do kogos kto ma takiego swapa i zeby mnie przewiozl - moze
uda sie swapami z roznymi silnikami, to mialbym lepszy przeglad co mnie kreci
i latwiej byloby podjac decyzje. Dzieki!
--
Radarro 3 Niemce i japonska hulajnoga SGL --

Corsa A - swap