Corsa B i temperatura

Data: 2010-07-11 08:32:20
Autor: ...:::Tomek:::...
Corsa B i temperatura
W dniu 2010-07-10 17:36, Piotr pisze:
No właśnie CO widzi? O co tu może chodzić? Może to faktycznie moduł?
Wymienić i po krzyku?
Czynności prozaiczne typu wymiana świec, kabli WN, oleju, rozrządu,
powietrza w kołach na letnie już zaliczone...
Poratujcie...

A jak wskaźnik temperatury silnika/płynu chłodniczego? Ja tak miałem po wymianie czujnika temperatury. Miał zbyt wysoką tolerancję i zbyt późno uruchamiał dmuchawę na chłodnicy. W efekcie silnik się przegrzewał i gasł np. podczas stania w korkach. Po zmianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Tomek

Data: 2010-07-11 10:13:39
Autor: Piotr
Corsa B i temperatura
[...]

Był wymieniony czujnik temperatury silnika, ten co daje odczyt do komputera. Efektem jego uszkodzenia było duże zużycie paliwa, po wymianie jest OK. Tzn pali tyle co powinien, efekt właściwy gaśnięcia pozostał. Dmuchawa uruchamia się we właściwym momencie tu nic się nie dzieje.

Piotr

Corsa B i temperatura