Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?

Data: 2015-06-04 14:06:23
Autor: fReLuZ
Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?
No wlasnie dzisiaj rano chce odpalic Corse C - a tu nic. Cisza. Kontrolki nie przygasaja, a rozrusznik milczy - nawet nie pyknie.

Jak jest wlaczony nawiew to po przekreceniu kluczyka sie wylacza.

Nic na desce nie swieci - check engine itp/itd.

Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.

Co to moze byc?
Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

Data: 2015-06-04 07:24:53
Autor: Pszemol
"fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> wrote in message news:55703f3e$0$2203$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak nic nawet nie pyka, to bendix... Albo cały rozrusznik?
https://www.youtube.com/watch?v=WCJ7yu6yf8o

Data: 2015-06-04 12:51:44
Autor: masti
fReLuZ wrote:

[...]

immobilizer, bezpiecznik rozrusznika, jakie¶ blokady (choæ to raczej nie
w tym aucie)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-06-04 17:22:04
Autor: fReLuZ
W dniu 2015-06-04 14:51, masti pisze:
fReLuZ wrote:

[...]

A jest cos takiego jak bezpiecznik rozrusznika?

i chyba jeszcze przekaznik?

Data: 2019-03-26 16:27:35
Autor: rajdowiecfranek
Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?
zap³on w³±czony a rozrusznik nie dzia³a

Data: 2015-06-04 17:01:41
Autor: spider
W dniu 2015-06-04 o 14:06, fReLuZ pisze:
[...]

Szczotki rozrusznika się skończyły? Czasem na krótko pomaga postukanie w niego w takim przypadku.

Data: 2015-06-04 17:14:57
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  fReLuZ pisze tak:

Co to moze byc?
Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

Mo¿esz rozpi±c przewód i z plusa akumulatora podaæ +12v na rozrusznik. Dowiesz siê czy wina le¿y po stronie samochodu czy po stronie rozrusznika.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-06-08 13:13:29
Autor: Jacek
W dniu 2015-06-04 o 17:14, PiteR pisze:
Mo¿esz rozpi±c przewód i z plusa akumulatora podaæ +12v na rozrusznik.
Dowiesz siê czy wina le¿y po stronie samochodu czy po stronie
rozrusznika.
I to jest jedynie s³uszna rada.
Jacek

Data: 2015-06-04 18:19:14
Autor: ToMasz
W dniu 04.06.2015 o 14:06, fReLuZ pisze:
[...]

weż sobie zrób przyrządpomiarowy z kabla i żarówki. podłącz jeden koniec do masy a drugi do najcieńszego kabelka na rozruszniku. w momencie przekręcania kluczyka w pozycje "kręcenia" rozrusznikiem, żarówka:
Zapala siÄ™ - wymontowujesz rozrusznik i piszesz, na chomiku mam instrukcje samodzielnego naprawiania
nie zapala siÄ™ - zostawiasz rozrusznik - kopiesz przy stacyjce.
ToMasz

Data: 2015-06-04 19:54:06
Autor: fReLuZ
W dniu 2015-06-04 18:19, ToMasz pisze:
[...]

Takie pytanie... gdzie jest rozrusznik - ktory to?

Data: 2015-06-04 19:44:31
Autor: masti
fReLuZ wrote:

[...]

we¿ sobie zrób przyrz±dpomiarowy z kabla i ¿arówki. pod³±cz jeden koniec
do masy a drugi do najcieñszego kabelka na rozruszniku. w momencie
przekrêcania kluczyka w pozycje "krêcenia" rozrusznikiem, ¿arówka:
Zapala siê - wymontowujesz rozrusznik i piszesz, na chomiku mam
instrukcje samodzielnego naprawiania
nie zapala siê - zostawiasz rozrusznik - kopiesz przy stacyjce.
ToMasz

Takie pytanie... gdzie jest rozrusznik - ktory to?

to lepiej zaci±gnij auto do mechanika. Bo przy takiej wiedzy ¿adne rady
Ci nie pomog±

Data: 2015-06-05 23:10:30
Autor: giecik
W dniu 2015-06-04 o 19:54, fReLuZ pisze:
[...]

Przy sprzęgle, takie urządzenie do którego dochodzą przewody elektryczne ( dość grube )

Data: 2015-06-06 10:54:53
Autor: tck

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:mkptnn$bnv$1dont-email.me...
[...]

moze byc jeszcze uwalona masa silnik- nadwozie

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2015-06-05 05:27:30
Autor: Cavallino

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55703f3e$0$2203$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Aku padło.
Miałem identycznie.

Data: 2015-06-04 23:01:32
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:mkr4uq$puo$1node2.news.atman.pl...
[...]

JesteÅ› zabawny, jak zwykle.

Data: 2015-06-06 20:11:07
Autor: Trybun
[...]

Najprawdopodobniej stacyjka... Spróbuj zakręcić z pominięciem stacyjki.

Data: 2015-06-06 23:44:39
Autor: re
Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?

Użytkownik "Trybun"

-- -
I bez tej stacyjki działa na pych ?

Data: 2015-06-07 13:13:05
Autor: kogutek444
Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?
W dniu niedziela, 7 czerwca 2015 20:28:07 UTC+2 u¿ytkownik re napisa³:
U¿ytkownik "Trybun"

> [...]
>
> Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
>
> Co to moze byc?
> Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

Najprawdopodobniej stacyjka... Spróbuj zakrêciæ z pominiêciem stacyjki.
-- -
I bez tej stacyjki dzia³a na pych ?

A dlaczego mia³o by nie dzia³aæ?

Data: 2015-06-08 12:48:22
Autor: Trybun
Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?
W dniu 2015-06-06 o 23:44, re pisze:

Użytkownik "Trybun"

[...]

Tak, podawanie prądu na rozrusznik to tylko jeden z elementów działania stacyjki. I to waśnione on może być niesprawny w omawianej Corsie.

Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?