Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?

Data: 2010-03-21 10:22:58
Autor: .heÂŽsk.
Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?
Corsa C 1.3 CDTI 04. Powtarzajacy sie sporadycznie (przy temp ujemnych) blad P0683.
Swiece sprawne, prad ok 10A, po ok 15-20 sek spada do zera.

Po podłączniu interfejsu zarowno przez OP-COM jak i OpelScanner W kazdej sytuacji i przy roznej temperaturze otoczenia odczyt temp otoczenia (ambient temp) wynosi: -4C. Oczywiscie na TID(?)
temp jest bliska temp otoczenia czyli rzeczywistej.

Dane (wczorajsze, temp +10) spisane przez mechanika/elektryka.

Wg op-com

Temperatura cieczy chłodzącej - 18 °C
Temperatura paliwa - 12 °C
Temperatura powietrza wlotowego - 15 °C
Temperatura Otoczenia - -4 °C

wg OpelScanner (po kilkunastu minutach)

Outside Sensor Temp - 13°C
Outside temp - 11°C
Coolant Temp - 46°C
Intake air temp - 19°C
Fuel temp - 19°C
Ambient temp - -4°C

O co tu chodzi ? Moze ktos sprawdzic u siebie ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-21 22:01:47
Autor: Bastion
Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?

Użytkownik ".heRsk." <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:1vobq5l3gajepbsnr8jur6if2p6oc67dds4ax.com...
Ambient temp - -4°C
Cos mi sie kojarzy, ze w Opel Skanerze to jest temperatura
z przeplywomierza... no ale nie jestem pewien na 100%

Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?