Corsa D - elektryczne szyby

Data: 2014-08-22 21:22:33
Autor: ww
Corsa D - elektryczne szyby
Witam. Spotka艂 si臋 mo偶e kto艣 z tematem monta偶u elektrycznych szyb w corsie D (2008 - wersja chyba
najta艅sza) ? Do tej pory nawet w uno i pandzie mia艂em elektryczne szyby a tu si臋 okazuje, 偶e w corsie
jest to problem. Bo na wi膮zkach zaoszcz臋dzili, bo wszystkim steruje komputer a w tej wersji jest
jaki艣 uproszczony...

W jednym serwisie chc膮 za to 6000 (ASO Opel), w drugim TYLKO 1500. Podejrzewam, 偶e du偶a cz臋艣膰
tej kwoty to cz臋艣ci kt贸re ch臋tnie kupi艂bym u偶ywane. Nowe widz臋 po 380 a u偶ywane nawet po 50 z艂. Niestety
偶aden serwis do tej pory nie zgodzi艂 si臋 zamontowa膰 u偶ywanych bo podobno boj膮 si臋 odpowiedzialno艣ci
za monta偶 cz臋艣ci z nieznanego 藕r贸d艂a.

Je偶eli chodzi o ten komputer to najch臋tniej bym go omin膮艂 i najwy偶ej zrezygnuje z takich funkcji jak
automatyczne domykanie. Z takim czym艣:

http://arbitra.pl/pes/el.JPG

to chyba ka偶dy normalny elektryk powinien sobie poradzi膰. Chocia偶 oczywi艣cie nadal trzeba sporo
rozebra膰 i te kable poprowadzi膰.

Wie kto艣 gdzie m贸g艂bym si臋 uda膰 z tym problemem na 艣l膮sku ? Najlepiej nie wi臋cej ni偶 100 km od
Rybnika.

Data: 2014-08-23 10:35:33
Autor: Lewis
Corsa D - elektryczne szyby
W dniu 2014-08-22 21:22, ww pisze:

W jednym serwisie chc膮 za to 6000 (ASO Opel), w drugim TYLKO 1500.

Ty si臋 jeszcze zastanawiasz?
Serwis proponuje monta偶 za nieca艂e 400z艂 robocizny z wpi臋ciem tego w oryginaln膮 wi膮zk臋 i uruchomieniem...
Jakiego艣 uniwersalnego chi艅skiego g贸wna za mniej ni偶 500-600z艂 bym nawet nie patrzy艂 w t臋 stron臋...
Czasy he艅k贸w za flaszk臋 si臋 sko艅czy艂y i ca艂e szcz臋艣cie.
Szkoda 偶e w powa偶nej elektronice zaczyna d艂uba膰 g贸wna偶eria od telefon贸w i robi膮 np immo za 30z艂...

Lewis

Data: 2014-08-23 13:44:56
Autor: ww
Corsa D - elektryczne szyby
W dniu 2014-08-23 10:35, Lewis pisze:
W dniu 2014-08-22 21:22, ww pisze:

W jednym serwisie chc膮 za to 6000 (ASO Opel), w drugim TYLKO 1500.

Ty si臋 jeszcze zastanawiasz?

Nie, nie zastanawiam si臋 bo za drogo.

Serwis proponuje monta偶 za nieca艂e 400z艂 robocizny z wpi臋ciem tego w oryginaln膮 wi膮zk臋 i uruchomieniem...

A sk膮d te 400 ? Zreszt膮 mi 400 za monta偶 odpowiada tylko 1000 za cz臋艣ci ju偶 nie.

Jakiego艣 uniwersalnego chi艅skiego g贸wna za mniej ni偶 500-600z艂 bym nawet nie patrzy艂 w t臋 stron臋...

Hm. Ale o co chodzi z jakim艣 chi艅skim g贸wnem ? Bo ja chce oryginalne si艂owniki ale u偶ywane. Na allegro komplet
si艂ownik贸w i przycisk贸w jestem w stanie kupi膰 poni偶ej 150 z艂. Jako艣 nie bardzo mam ochot臋 da膰 6 razy wi臋cej
za to samo tylko nowe.

Czasy he艅k贸w za flaszk臋 si臋 sko艅czy艂y i ca艂e szcz臋艣cie.
Szkoda 偶e w powa偶nej elektronice zaczyna d艂uba膰 g贸wna偶eria od telefon贸w i robi膮 np immo za 30z艂...
Oczywi艣cie. A zacz臋艂y si臋 czasy wk艂adaczy modu艂贸w za 6000.

Corsa D - elektryczne szyby