Corsair 650W - gorący?

Data: 2009-12-02 23:24:47
Autor: Wiktor S.
Corsair 650W - gorący?
Ten jednak zachowuje sie inaczej, gdyz mam wrazenie, ze jego
wentylator ledwiutko sie kreci.
Zasilacz jest mocowany na spodzie obudowy, jest goracy, jego gorna
pokrywa ma jakies 40-45stopni (mierzone: na reke).
Zepsute PWM? Czujka?

Miałem tak we Fortronie, jajka mogłem smażyć. Bez gwarancji był, to wyrwałem czujkę i wstawiłem inny wiatrak z czujką wbudowaną.

Wentylator kreci sie, ale leniwie, tak ze prawie w ogole cieple
powietrze z zasilacza nie wylatuje.

Oddac na gwarancji?

Spróbuj, chyba że się okaże, że "ten typ tak ma".

--
Azarien

Corsair 650W - gorący?