Coś Jak GOW

Data: 2009-07-28 11:15:55
Autor: hycek
Coś Jak GOW
Witam,
Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry warto
pograć na tej platformie?

Pozdr.
Hycek

Data: 2009-07-28 14:12:07
Autor: PW
Coś Jak GOW
hycek pisze:
Witam,
Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry warto
pograć na tej platformie?

Devil May Cry!

--
PW

Data: 2009-07-28 16:03:33
Autor: dziki
Coś Jak GOW
Użytkownik "PW" <pewu@anty.konto.pl> napisał w wiadomości news:h4mpun$iom$1inews.gazeta.pl...

Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry warto
pograć na tej platformie?

Devil May Cry!

ale nie bedzie juz tak latwo, hehe. Oczywiscie tylko jedynka, ew. trojka.
z ciekawych mordoklepek to podobal mi sie np mark of kri, czy jet li.
gier, w ktore warto zagrac jest mnostwo; wystarczy przejrzec archiwum.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-28 22:37:14
Autor: Marian
Coś Jak GOW
PW wrote:
hycek pisze:
Witam,
Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry warto
pograć na tej platformie?

Devil May Cry!

To na PC tez jest :)

Pogram moze :D

Data: 2009-07-28 14:49:49
Autor: sialala
Coś Jak GOW
On Jul 28, 9:37 pm, Marian <mariankowal...@amorki.pl> wrote:

> Devil May Cry!

To na PC tez jest :)

jest, ale jakoby go nie bylo

Pogram moze :D

powodzenia

Data: 2009-07-29 01:22:13
Autor: Marian
Coś Jak GOW
sialala wrote:
On Jul 28, 9:37 pm, Marian <mariankowal...@amorki.pl> wrote:

> Devil May Cry!

To na PC tez jest :)

jest, ale jakoby go nie bylo

Widzialem w satruenie ostatnio!

nawet mialem w rece przez chwile...

Data: 2009-07-29 01:26:11
Autor: sialala
Coś Jak GOW
On Jul 29, 12:22 am, Marian <mariankowal...@amorki.pl> wrote:
sialala wrote:

> jest, ale jakoby go nie bylo

Widzialem w satruenie ostatnio!

nawet mialem w rece przez chwile...

nie zrozumiales.
grac w DMC na PC to jak uzywac klopa jako siedzenia w samochodzie.
niby mozna, ale jest cholernie niewygodne.

Data: 2009-07-29 11:46:18
Autor: ursynek
Coś Jak GOW
sialala wrote:
[...]

Hmm, gram na padzie od klocka i jakoś tej niewygody nie zauważyłem =]

Pozdrawiam!

Data: 2009-07-29 13:34:20
Autor: Marian
Coś Jak GOW
sialala wrote:

> [...]

nie zrozumiales.
grac w DMC na PC to jak uzywac klopa jako siedzenia w samochodzie.
niby mozna, ale jest cholernie niewygodne.

Sterowanie padem jakos sie rozni?

Bo w wiekszosc gier "konsolowych" gram padem i pomijajac wyjatki, gdy sterowanie jest skopane (bo np. games for windows nie obsluguje poprawniedualshocka) -- to nie zauwazylem niewygód większych (mniejsza niewygoda to wlaczenie kompa)

Data: 2009-08-03 00:36:10
Autor: KAM_
Coś Jak GOW
PW pisze:
hycek pisze:
Witam,
Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry warto
pograć na tej platformie?

Devil May Cry!

Ble! ;(

Osobiście polecam pięć gier - cztery Onimushe i Genjiego. Cut miut.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-07-29 17:50:38
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Coś Jak GOW
Dnia 28-07-2009 o 11:15:55 hycek <dupa@op.pl> napisał(a):

Witam,
Co polecicie na PS2 podobnego do God Of War? Ewentualnie w jakie gry  warto
pograć na tej platformie?

Do God of War podobny jest oczywiście God of War 2 :D
Devil May Cry mi osobiście nie podszedł, choć jakieś podobieństwo do GoW  jest.

Z innych poleciłbym Prince of Persia (trylogia, przy czym "trójka" moim  zdaniem nie trzyma poziomu dwóch pierwszych części), Resident Evil 4,  seria Metal Gear Solid.

pzdr
kszyhu