Coś Wam poradzę ...

Data: 2009-10-13 01:06:00
Autor: MH
Coś Wam poradzę ...
Jest późno , zrobię se drinala , połknę go i idę spać ... Wam radzę to samo !!

MH

Data: 2009-10-13 01:08:35
Autor: Lorn
Coś Wam poradzę ...
MH pisze:
Jest późno , zrobię se drinala , połknę go i idę spać ... Wam radzę to samo !!

Początek tygodnia... Wstrzymam się :> Na sen polecam Melatoninę. :>

Data: 2009-10-13 01:16:19
Autor: MH
Coś Wam poradzę ...
MH pisze:
> Jest późno , zrobię se drinala , połknę go i idę spać ... Wam radzę to samo !!

Początek tygodnia... Wstrzymam się :> Na sen polecam Melatoninę. :>

Eee tam.. , już "padam na pysk". Drinala se zrobiłem , bo lubię. Trudno ... , i
tak zostałem już wcześniej okrzyknięty grupowym alkoholikiem. Będę musiał jakoś
żyć z tym piętnem ..

MH

Data: 2009-10-13 01:20:18
Autor: Lorn
Coś Wam poradzę ...
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Bo tu wszyscy wylewają za kołnierz :> Tak jak zakonnica nie bije dzieci autystycznych...

Data: 2009-10-13 01:33:35
Autor: MH
Coś Wam poradzę ...
MH pisze:

> [...]
> tak zostałem już wcześniej okrzyknięty grupowym alkoholikiem. Będę musiał jakoś

Zwariowałeś czy co ???  Poczytaj posty !!  Takie bzdety jak tutaj lecą, mogły
być wygenerowane TYLKO po pijaku...  No chyba , że co poniektórzy mają
uszkodzony centralny system nerwowy... Wybaczmy im to , wszak jesteśmy
społeczeństwem wyjątkowo tolerancyjnym , o czym świadczą posty Hansa , Awe i tym
podobnych.. Poprostu wszyscy chleją.. NA ZDROWIE !!

MH --

Data: 2009-10-13 01:35:27
Autor: Lorn
Coś Wam poradzę ...
MH pisze:
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Wierzę w nich jak oni w CBA :> Na zdrowie. :>

Coś Wam poradzę ...