Coś ala God of War na Xbox360?

Data: 2009-12-02 18:17:44
Autor: nzwei
Coś ala God of War na Xbox360?
Marcin pisze:
Witam jako użytkownik Xbox 360 mam takie pytanie: Czy jest na tą konsolę jakaś gra, która jest zbliżona tematyką i typem rozgrywki do w/w serii?

Wiem ,że będzie Dantes Inferno ( muszę mieć:)), ale czy ze starszych gier typu H&S na X-a  jest coś równie "wciągającego"?

Też czekam na Dantes Inferno. Bardzo podobne jest : Darksiders polecam obczaić trailer. Główny bohater wygląda jak Draenai z WoW'a, ale sama akcja wygląda ciekawie.Przy czym niestety przyjdzie jeszcze poczekać. Z czegoś z podobnej półki to chyba tylko Ninja Gaiden 2 i Devil May Cry 4. Była jeszcze jakaś taka z bląd laską prawie rozebraną do naga, ale wypadł mi tytuł z głowy. Może sobie przypomnę to wrzucę.

Data: 2009-12-02 18:24:25
Autor: nzwei
Coś ala God of War na Xbox360?
nzwei pisze:
Marcin pisze:
[...]

A no zapomniał bym, jeszcze przecież Bayonetta. (40 / 40 W Famitsu w wersji na 360ke) więc pewnie można zagrać ale dopiero w styczniu zdaje się. Teraz będzie wysyp takich gier widzę, jak się dobrze nad tym zastanowić. Fajnie bo to jeden z moich ulubionych gatunków. Początek przyszłego roku w styczniu Darksiders i Bayonetta, potem w lutym Dantes Inferno, oj będzie się siekanina działa :)

Data: 2009-12-02 18:33:34
Autor: nzwei
Coś ala God of War na Xbox360?
nzwei pisze:
nzwei pisze:
Marcin pisze:
[...]

O przypomniał mi się ten tytuł : X-Blades. Z lipy, jeszcze Golden Axe i Coanan, ale na to bym pieniędzy nie wydał. Sorka ze post po poście ale tak jakoś wyszło :D

Data: 2009-12-04 06:20:52
Autor: marklar
Coś ala God of War na Xbox360?
On 2 Gru, 17:24, nzwei <nz...@o2.pl> wrote:
A no zapomniał bym, jeszcze przecież Bayonetta. (40 / 40 W Famitsu w
wersji na 360ke) więc pewnie można zagrać ale dopiero w styczniu zdaje
się

dzisiaj chyba widzialem demo na marketplace

Data: 2009-12-04 17:18:53
Autor: Marcin
Coś ala God of War na Xbox360?
marklar pisze:
[...]

szkoda tylko, że takie krótkie:), Bayonetta i Dantes Inferno i będę chyba zadowolony:)

Coś ala God of War na Xbox360?