Co? bym tu zmalowa?

Data: 2011-02-08 13:36:12
Autor: Snofru
Co? bym tu zmalowa?
Witam,
Rysuję motocykle i wpadłem na pomysł, żeby robić z tych rysunków loga na koszulki. Oto efekty:

http://motorgraf.cupsell.pl/

Jak by ktoś chciał coś takiego na zamówienie to mogę zrobić, dorzucę sobie do portfolio :D

Pozdrówka

Data: 2011-02-08 10:08:37
Autor: Tytus
Co? bym tu zmalowa?
Siemka
 ***Snofru
 Rysuj motocykle i wpad em na pomys , eby robi z tych rysunk w loga na
 koszulki. Oto efekty:

Ojojojojjjj

T.

Data: 2011-02-09 09:01:53
[...]