Coś cicho o turystycznej kampanii "nekrofilskiej" marszałka sejmu...

Data: 2010-05-09 20:16:43
Autor: brat_olin
Coś cicho o turystycznej kampanii "nekrofilskiej" marszałka sejmu...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

Co jest? Nikogo ni obchodzi ta część kampanii prezydenckiej kandydata
PO?  Dojechał w ogóle?

Tu jest streszczenie:
http://niewolnik.salon24.pl/179840,obrazki-salonowe-79

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-09 20:25:15
Autor: Piotr
Dnia Sun, 9 May 2010 20:16:43 +0200, brat_olin napisał(a):

Tu jest streszczenie:
http://niewolnik.salon24.pl/179840,obrazki-salonowe-79

Dobre, ale mnie chodziło o moralistów, którzy co drugie zdanie wspominają,
że Kaczyński nie wątpliwie  b ę d z i e  wykorzystywał "tragedię
smoleńską". A teraz wykorzystuje ją Komorowski i wszyscy cicho siedzą.
Co jest?
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-05-09 20:37:12
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 9 May 2010 20:25:15 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

To niechybnie ze zgorszenia ;-PPP

Data: 2010-05-10 08:33:08
Autor: cytryna
> [...]

że Kaczyński nie wątpliwie  b ę d z i e  wykorzystywał "tragedię
smoleńską". A teraz wykorzystuje ją Komorowski i wszyscy cicho siedzą.

A to jest Rada Etyki Mediów czyli najbardzie plugawa instytucja frontu ideologicznego. Śmierdzi od tych szamanów oszustwa, przekrętu i lewych karier na kilometr. Śmiecie usiłowały zdyskredytować J.Pospieszalskiego,
to się w pale nie mieści. Taka hucpa zasługuje na pogardę!

--

Coś cicho o turystycznej kampanii "nekrofilskiej" marszałka sejmu...