Coś cichosza o Irlandii....

Data: 2009-10-03 06:51:07
Autor: Grzegorz Z.
Coś cichosza o Irlandii....
.... to jak? Gdzie emigrujecie, prawackie i antysemickie oszołomy? Do
Arabii Saudyjskiej czy może do ... Kataru hehehehehe

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7106629,Irlandia_opowiedziala_sie_za_Traktatem.html

Data: 2009-10-03 11:12:20
Autor: Marek
Coś cichosza o Irlandii....
On 3 Paź, 15:51, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
... to jak? Gdzie emigrujecie, prawackie i antysemickie oszołomy? Do
Arabii Saudyjskiej czy może do ... Kataru hehehehehe

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7106629,Irlandia_opowi...

Wystarczy Dojczland...

Data: 2009-10-03 16:57:50
Autor: jadrys
Coś cichosza o Irlandii....
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ale chyba sam przyznasz że to triumf "wywalczony" w bardzo kiepski stylu? Mi euroentuzjaście aż się rzygać chce..

Data: 2009-10-03 17:09:42
Autor: Prawusek
Coś cichosza o Irlandii....

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:ha7opc$ncv$1news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
> [...]

Ale chyba sam przyznasz że to triumf "wywalczony" w bardzo kiepski
stylu? Mi euroentuzjaście aż się rzygać chce..

Sowietyzm we współczesnym wydaniu.

Precz z komunizmem!!!

Data: 2009-10-03 20:45:00
Autor: jadrys
Coś cichosza o Irlandii....
Prawusek pisze:

Sowietyzm we współczesnym wydaniu.

Precz z komunizmem!!!

Proszę się liczyć ze słowami.

Data: 2009-10-03 21:46:28
Autor: Prawusek
Coś cichosza o Irlandii....

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:ha863a$rp0$2news.onet.pl...
Prawusek pisze:

> Sowietyzm we współczesnym wydaniu.
>
> Precz z komunizmem!!!

Proszę się liczyć ze słowami.

Komuchy dałoj!!!  Paszli won!

Data: 2009-10-03 21:47:01
Autor: Prawusek
Coś cichosza o Irlandii....
Prawusek pisze:

> Sowietyzm we współczesnym wydaniu.
>
> Precz z komunizmem!!!

Proszę się liczyć ze słowami.

Komunisty - komu isty?

Data: 2009-10-03 17:24:42
Autor: Grzegorz Z.
Coś cichosza o Irlandii....
Dnia Sat, 03 Oct 2009 16:57:50 +0200, jadrys napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Może nie do końca to "wymuszone" było. Kryzys przekonał ludzi.

Co by im przyszło gdyby Irlandia wystąpiła ze Stanów Zjednoczonych Europy?
Co by im przyszło jakby zbudowali mur wokół jej granic, nawet taki
dosłowny, wraz z polami minowymi i zasiekami pod napięciem?

Czasem tu powtarzam - rozjechanie czołgami przez Niemców Belgii i Holandii
oraz zbombardowanie przez nich Londynu w dzisiejszych czasach nie miałoby
najmniejszego sensu. Nie ma się już o co bić i lepiej się żyje razem niż
osobno. Europa jest jednym organizmem, "naczyniem połączonym". Tak jest po
prostu łatwiej.

Data: 2009-10-03 11:07:51
Autor: J-23
Coś cichosza o Irlandii....
On 3 Paź, 17:24, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

osobno. Europa jest jednym organizmem, "naczyniem połączonym". Tak jest po

Fajnie sie teraz podrozuje po UE. Dodatkowo cieszy mnie ze rzeczona
unia trzyma za morde tych kato-oszolomow, vide sprawa p.Tysiac.

J-23 itede

Data: 2009-10-03 20:43:43
Autor: jadrys
Coś cichosza o Irlandii....

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Nie wiadomo, może staliby sie jakąś Szwajcarią, Norwegią,  ewentualnie Białorusią, ale mi nie o to chodzi.. Mi chodzi o samą zasadę referendum,  w pierwszym referendum Irlandczycy wykazali swoją wolę - nie chcą podpisania traktatu Lizbońskiego. Referendum było ważne.. Więc po kiego grzyba zorganizowano drugie glosowanie?
Wygląda to tak, jakby zmieniono zasady w trakcie trwania meczu, a w takim wypadku trudno mówić o jakiejś  czystej grze.. Rzuca to bardzo duży cień na to co się dzieje w Unii. Ja osobiście jestem tym zniesmaczony.

Data: 2009-10-03 18:04:03
Autor: bolek
Coś cichosza o Irlandii....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e291f7eb-b01d-4ed3-ae78-764b7b26dee4j28g2000vbl.googlegroups.com...
.... to jak? Gdzie emigrujecie, prawackie i antysemickie oszołomy? Do
Arabii Saudyjskiej czy może do ... Kataru hehehehehe

-- -- -- -- -- -- -- -

Ty to jedynie do israEla.

bolek

Data: 2009-10-03 20:13:31
Autor: aprecjator
Coś cichosza o Irlandii....
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
.... to jak? Gdzie emigrujecie, prawackie i antysemickie oszo=B3omy? Do
Arabii Saudyjskiej czy mo=BFe do ... Kataru hehehehehe

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7106629,Irlandia_opowiedzial=
a_sie_za_Traktatem.html

to może dasz swoją żonę do "kochania" niemcowi, bo on bedzie miał większe prawa do niej niż węgier np. ?
bedziesz miał za prezydenta blaira, żydoskiego przdstawiciela NWO.

Data: 2009-10-03 22:40:04
Autor: Grzegorz Z.
Coś cichosza o Irlandii....
Dnia Sat, 3 Oct 2009 20:13:31 +0000 (UTC), aprecjator napisał(a):

[...]

Ciekawe skojarzenie. Możesz rozwinąć tą myśl?

Data: 2009-10-03 21:31:24
Autor: apr...
Coś cichosza o Irlandii....
> [...]

Wiadomosci/1,80277,7106629,Irlandia_opowiedzial=

Ciekawe skojarzenie. Możesz rozwinąć tą myśl?

nie chce mnie się, nieroformowalnym nie przetłumaczysz.

Data: 2009-10-03 21:41:32
Autor: apr...
Coś cichosza o Irlandii....
> [...]

Wiadomosci/1,80277,7106629,Irlandia_opowiedzial=

Ciekawe skojarzenie. Możesz rozwinąć tą myśl?

a co rozumu nie staje ?

--

Coś cichosza o Irlandii....