Coś dla Antenki...

Data: 2009-09-04 15:21:05
Autor: Tzva Adonai
Coś dla Antenki...
Data: 2009-09-04 15:29:02
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
On 5 Wrz, 00:21, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://content.firstanalquest.com/galleries/753-jhtr/02.wmv

W porę anulowałam - pewnie wirusa chciałeś mi podesłać

Antenka :-(

Data: 2009-09-04 15:31:56
Autor: Tzva Adonai
Coś dla Antenki...
On 5 Wrz, 00:29, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

W porę anulowałam - pewnie wirusa chciałeś mi podesłać

Nieprawda.... To jest jeszcze lepsze:
http://wildpornmovs.com/tgp2/18onlygirls/vid/81ogs005_atum/boneme.html

Data: 2009-09-04 15:43:01
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
 W porę anulowałam - pewnie wirusa chciałeś mi podesłać

Nieprawda.... To jest jeszcze lepsze:http://wildpornmovs.com/tgp2/18onlygirls/vid/81ogs005_atum/boneme.html

Widzę, żeś się zawziął, żeby być moim sex-edukatorem...uczeń chce
pouczać mistrza? :D

Antenka

Data: 2009-09-05 00:46:17
Autor: Lorn
Coś dla Antenki...
Antenka pisze:
On 5 Wrz, 00:21, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://content.firstanalquest.com/galleries/753-jhtr/02.wmv

W porę anulowałam - pewnie wirusa chciałeś mi podesłać

Nie kłam... Podobało się? :>

Data: 2009-09-04 23:49:39
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
Nie kłam... Podobało się? :>

Faceci...tylko im d_ _ a  w głowie.

Antenka

Data: 2009-09-05 09:10:58
Autor: Slavinka
Coś dla Antenki...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Nie kłam... Podobało się? :>

Faceci...tylko im d_ _ a  w głowie.

Antenka

To zdrowy objaw, gdy jest babska. Żle Ci, że twoje centrum jest w centum
zainteresowania zdrowych samców, a nie tego pedała cwela?

Data: 2009-09-05 08:09:57
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
To zdrowy objaw, gdy jest babska. Żle Ci, że twoje centrum jest w
centum zainteresowania zdrowych samców, a nie tego pedała cwela?

:DDD

Antenka

P.s.Co nie zmienia faktu, że wśród was sami szowiniści, a kobieta.
idąc dalej tym tokiem rozumowania,  to głupielkowata blondynka, albo
jakaś tam niunia... :D Ale gdybym ja zaczęła nawijać o moim typie
męskim, wymieniając wszystkie jego przymioty i klejnoty hihi -
najpewniej zostałabym nazwana niewyżytą babą, nimfomanką, zbokolką
itp. ;-)

I na koniec do wszystki gawędziarzy seksalnych na psp:

O  SEKSIE  SIĘ  NIE  OPOWIADA  TYLKO  SIĘ  GO UPRAWIA

(jak zwał tak zwał) :-P

Data: 2009-09-05 17:29:23
Autor: Slavinka
Coś dla Antenki...

O  SEKSIE  SIĘ  NIE  OPOWIADA  TYLKO  SIĘ  GO UPRAWIA

Dziś prawdziwych kobiet już nie ma...

Data: 2009-09-05 09:20:42
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
Dziś prawdziwych kobiet już nie ma...

"Dziś prawdziwych Cyganów już  nie ma la la la"...no i prawdziwych
chłopów tyż :D

Antenka

P.s. My, prawdziwe  kobiety toniemy w oceanie zniewieściałych facetów -
pedziowate stroje, pedziowate zachowania, pedziowate fryzury, w ogóle
pedziowaty image - wygolone torsy i nie tylko, do tego solarium,  bo
każdy jeden musi wygladać jak polski biały murzyn....brak słów...no i
totalne bezmózgowie :D

Data: 2009-09-05 21:33:07
Autor: Slavinka
Coś dla Antenki...

[...]

Nie kwalifikuję się.

Data: 2009-09-05 20:31:43
Autor: mund
Coś dla Antenki...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a244a5df-1376-41dd-

I na koniec do wszystki gawędziarzy seksalnych na psp:
O  SEKSIE  SIĘ  NIE  OPOWIADA  TYLKO  SIĘ  GO UPRAWIA
(jak zwał tak zwał) :-P

Uprawiać to można np. marchewkę w ogródku.

Data: 2009-09-05 11:38:40
Autor: Antenka
Coś dla Antenki...
On 5 Wrz, 20:31, "mund" <mund...@mailmix.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

> I na koniec do wszystki gawędziarzy seksalnych na psp:
> O  SEKSIE  SIĘ  NIE  OPOWIADA  TYLKO  SIĘ  GO UPRAWIA
> (jak zwał tak zwał) :-P

Uprawiać to można np. marchewkę w ogródku.

Mnie Szanowny Pan nie musi tłumaczyć, znaczenia czasownika
"uprawiać" :), ale takie jest współczesne rozumowanie 99,99%
mężczyzn.

Antenka

Data: 2009-09-05 20:49:08
Autor: mund
Coś dla Antenki...
[...]

A ten pozostały 0,01% ( 1/10 000) to kto?
Hodowcy kóz? ;-D

Tak czy inaczej 99,99% chłopa na tym świecie nie zmienisz.
Musisz nauczyć się z tym żyć i przyjąć, że to normalne.

Data: 2009-09-05 21:34:09
Autor: Slavinka
Coś dla Antenki...

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak czy inaczej 99,99% chłopa na tym świecie nie zmienisz.
Musisz nauczyć się z tym żyć i przyjąć, że to normalne.

Dla pytaczy. Z pytą znaczy się.

Coś dla Antenki...