Coś dla Dietera o funduszach

Data: 2009-03-07 16:58:18
Autor: ZP
Coś dla Dietera o funduszach
Witam,

Zauważyłem, że Dieter prowadzi na Golden Line wojenkę ze sprzedawcami
jednostek funduszy -ja im trochę współczuję roboty, ale nie omieszkam dziś
pokazać coś o bezpiecznym, ba niemieckim funduszu pieniężnym DWS:
http://appfunds.blogspot.com/2009/03/bezpieczne-fundusze-inwestycyjne.html

Enjoy:)

Data: 2009-03-07 18:04:28
Autor: jz
Coś dla Dietera o funduszach
Dzwoniłem do nich rok temu jak wychodzilem z DWS top25, i zapewniali ze maja tylko polskie dłużne papiery wartościowe i obligacje (chyba mówili ze do 1 roku). Tez nie jestem pewien czy to jest zgodne z prospektem.
pozdrawiam,

Data: 2009-03-07 21:12:51
Autor: Adam S.
Coś dla Dietera o funduszach
Enjoy:)

Nie ma się czym cieszyć . -12% z hakiem dla funduszu który uważany jest za bezpieczny to porażka żeby nie powiedzieć katastrofa. Komunikat który się pojawił na stronie DWS w zasadzie nic nie mówi a zdanie
"W związku z zaistniałą sytuacją Zarząd DWS Polska TFI S.A. deklaruje, że dokłada wszelkich starań by zaistniałe zdarzenie w możliwie jak najmniejszym stopniu wpłynęło na sytuację Klientów wskazanych powyżej Funduszy" brzmi jak kpina . Niby co z pensji i premii się dołożą ? (no bo wszelkie starania)
Nie rozumiem jak w funduszu wyglądała dywersyfikacja ryzyka jeśli na jednym papierze stracił tyle procent. To jaki procent stanowił w portfelu jak go wyceniali parę dni wcześniej ? Zawodowcy ? Nie zdziwie się jak za parę dni znowu zawieszą wypłaty.

pozd
as

Data: 2009-03-07 22:51:57
Autor: Dieter