Coś dla Grzesia

Data: 2010-07-19 11:29:48
Autor: Pistacjusz
Coś dla Grzesia
Data: 2010-07-19 20:34:09
Autor: u2
Coś dla Grzesia
W dniu 2010-07-19 20:29, Pistacjusz pisze:
Czyli ulubiony dziennikarz, z ulubionej gazety, ulubionej orientacji:

http://wyborcza.pl/3292000,76842,8151459.html?back=/gazetawyborcza/1,76842,8150322,europride__heterowstyd.html

Kiedyś Wanda Konarzewska prowadziła Studio Tajemnic. To było coś. Teraz
jest tylko ściema i obciach.

Data: 2010-07-19 20:38:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Coś dla Grzesia
http://wyborcza.pl/3292000,76842,8151459.html?back=/gazetawyborcza/1,76842,8150322,europride__heterowstyd.html

Dooooooopre :)
A ta "pani" to ja nie chciałbym żeby uczyła moich chłopaków w takiej koszulce. Może spać z kimkolwiek, ma uczyć, a nie paradować po ulicach i manifestować że innej pani wylizuje cipkę.

Data: 2010-07-19 11:41:57
Autor: Pistacjusz
Coś dla Grzesia
On 19 Lip, 20:38, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> [...]

koszulce. Może spać z kimkolwiek, ma uczyć, a nie paradować po ulicach i
manifestować że innej pani wylizuje cipkę.

Ściślej to one się albo wylizują albo "nożyczkują".

Data: 2010-07-19 21:02:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Coś dla Grzesia
Ściślej to one się albo wylizują albo "nożyczkują".

Niech robią co chcą, nie moja sprawa. Wyro to wyra, jak u nas, hetero, ja nie chodzę do roboty w koszulce że lubię się kochać z żoną :)

Coś dla Grzesia