Cos dla Trybuna - komuchom wstep wzbroniony...

Data: 2013-04-14 13:16:32
Autor: jr
Cos dla Trybuna - komuchom wstep wzbroniony...
....bo wyzeraja innym ryby ze stawu.

http://www.rp.pl/artykul/30,999313-W-Brytania-- zakaz-wstepu-dla-mieszkancow-Europy-Wsch-.html
*Tymczasem "wielu ludzi z Europy Wschodniej przychodzi późnym popołudniem, bardzo często tuż przed zamknięciem i zabiera ryby ze sobą.*

Data: 2013-04-15 11:12:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-14 13:16, jr pisze:
[...]

Odpowiedzialność zbiorowa to dla nich normalka.. A ty łudziłeś się że Żelazna Małgorzata atakując Polskę Jaruzelskiego ciebie by oszczędziła. Znasz historię zbombardowanie Drezna? Wiesz że wybrali moment w którym było w tym mieście najwięcej uchodźców?

Data: 2013-04-16 13:52:33
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkggak$ou3$1node2.news.atman.pl...

| Odpowiedzialność zbiorowa to dla nich normalka.. A ty łudziłeś się że
| Żelazna Małgorzata atakując Polskę Jaruzelskiego

Malo tego ze sie ludzilem, ale sie jeszcze nie zwiodlem. Tatcherka z Reaganem dobijali czerwonego gada w Polsce i na swiecie, a ja swymi skromnymi silami staralem sie im pomoc. Na przyklad chodzilem na kazda zadyme w Krakowie i w Nowej Hucie, zeby choc jeden czlowiek byl wiecej... I cieszylem sie na widok zomowcow, ze znow beda ich pokazywac w zachodnich TV jak paluja ludzi na ulicach. Potem chodzilismy sobie to ogladac do amerykanskiego konsulatu na Stolarskiej, gdzie w bibliotece na okraglo lecial CNN.

Data: 2013-04-17 08:50:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-16 13:52, jr pisze:

> [...]

ulicach. Potem chodzilismy sobie to ogladac do amerykanskiego konsulatu na
Stolarskiej, gdzie w bibliotece na okraglo lecial CNN.

Naiwniaku, taki Reagan to co najwyżej mógł rozwalić dzielnicę mieszkalną w Bejrucie, albo dziecko Kadafiego, pani Małgorzata wygrać wojnę z pastuchami o Malwiny, a ty warchole co najwyżaj sobie pokrzyczeć na ulicy. Założę się że nawet nie miałeś z tego powodu żadnych przykrości? Taki był wasz wspólny sukces w obalaniu Jaruzelskiego... :-D

Data: 2013-04-18 01:00:14
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kklgot$79q$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-04-16 13:52, jr pisze:
| > |

| Naiwniaku

Naiwniakami byli ci, ktorzy wierzyli w wasze oszustwa - na Wschodzie i na Zachodzie. Mysmy pierwsi otwarli ludziom oczy na sowietyzm. I tego faktu zaden stan wojenny nie odwrocil. Skonczyla sie zabawa w rozbrojenie, wspolistnienie, dialogi z czerwona schozofrenia, rozmowy ze sciana i temu podobne ciuciubabki. Inni dokonczyli, co mysmy zaczeli.

, taki Reagan to co najwyżej mógł rozwalić dzielnicę mieszkalną
| w Bejrucie, albo dziecko Kadafiego, pani Małgorzata wygrać wojnę z
| pastuchami o Malwiny, a ty warchole

:-DDD

  co najwyżaj sobie pokrzyczeć na
| ulicy.

Wiesz jak dzikie plemiona lecza zaburzenia psychiczne? Szaman przebiera sie w jakiegos diabla i robi pacjentowi terapie szokowa. Tak z waszym obledem nalezalo walczyc - jak najwiecej larma. Mozna podac mnostwo dowodow na to, ze sowietyzm najbardziej bal sie halasu na swoj temat.

  Założę się że nawet nie miałeś z tego powodu żadnych przykrości?

No to sie zakladaj komuchu. Najlepiej z diablem...

Cos dla Trybuna - komuchom wstep wzbroniony...