Coś dla Tzvy

Data: 2009-11-01 07:53:36
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11647846,title,Zobacz-miss-transwestytow-i-transseksualistow-- -zdjecia,galeria.html?ticaid=19068

Data: 2009-11-01 00:50:45
Autor: Antenka
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 07:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11647846,title,Zobacz-miss-transwestytow-...

Teraz może wybierać..."Ten" stojący po prawej to przebieraniec, bo
widać pipcie na brodzie - źle się ogolił ;-). A ta "miss" ma jakiś
przetrącony nos i dużą białą bliznę.

Antenka :-)

Data: 2009-11-01 01:31:26
Autor: Tzva Adonai
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 08:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Teraz może wybierać..."Ten" stojący po prawej to przebieraniec, bo
widać pipcie na brodzie - źle się ogolił ;-). A ta "miss" ma jakiś
przetrącony nos i dużą białą bliznę.

Niby facet, a jednak ładniejszy od ciebie...

Data: 2009-11-01 09:43:51
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy
Tzva Adonai pisze:
[...]

Niestety ale muszę stwierdzić że masz spaczony gust Tzva..

Data: 2009-11-01 01:49:37
Autor: Antenka
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 09:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Niby facet, a jednak ładniejszy od ciebie...

Niestety ale muszę stwierdzić że masz spaczony gust Tzva..

O gustach się nie dyskutuje, Jadryś. Co mnie obchodzi opinia Tzvy o
jakiejś babie, którą wziął za mnie. To jak się mają opinie nie jedenj
osobu ale wielu, że jestem piękna? ;-) Czyżby wszyscy mnie
oszukiwali? ;-(( Idę popatrzeć w lustro... ;-D Naprawdę jestem śliczna
i tak młodo wyglądam! :-P

Antenka

Data: 2009-11-01 10:01:51
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiem że jesteś piękna :-) .. i mam nadzieje że mi kiedyś podeślesz jakąś swoja fotkę na priv..

PS. Wiesz że Tzva przed opublikowaniem fotki z YT mógł ją podretuszować? Naprawdę wiele nie trzeba robić żeby kobieta z sex bomby stała się nieatrakcyjna.

Data: 2009-11-01 01:07:46
Autor: Antenka
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 10:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

PS. Wiesz że Tzva przed opublikowaniem fotki z YT mógł ją podretuszować?
Naprawdę wiele nie trzeba robić żeby kobieta z sex bomby stała się

Ok dla Ciebie zrobię wyjątek i wyślę Ci moje lico ;-D

Antenka

Data: 2009-11-01 10:17:00
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy

Tzva Adonai pisze:

[...]

Oj, dziękuje Antenko :-) .. Stanę się szczęśliwym człowiekiem. :-)

Data: 2009-11-01 22:46:53
Autor: matusm
Coś dla Tzvy

Tzva Adonai pisze:

[...]

Chociaz raz sie przyznales  ze jestes nieszczesliwy chociaz ciagle,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-01 09:06:17
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy
Antenka pisze:
[...]

Tak prawdę mówiąc to mogłaby mnie zmylić tylko uroda miss, pozostali to wyraźnie faceci .. :-)

Data: 2009-11-01 01:09:57
Autor: Antenka
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 09:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> przetrącony nos i dużą białą bliznę.

> Antenka :-)

Tak prawdę mówiąc to mogłaby mnie zmylić tylko uroda miss, pozostali to

Pozdrawiam

Miss jest transseksualistą, czyli facetem przerobionym na kobietę. Ma
sylikonowe cycki ;-).

Antenka

Pozdrawiam :-))

Data: 2009-11-01 09:17:06
Autor: jadrys
Coś dla Tzvy

Antenka pisze:

[...]

A fuj!! :-(  Ale bym wpadł :-D ..

Data: 2009-11-01 01:29:39
Autor: Antenka
Coś dla Tzvy
On 1 Lis, 09:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Miss jest transseksualistą, czyli facetem przerobionym na kobietę. Ma
> sylikonowe cycki ;-).

> Antenka

> Pozdrawiam :-))

A fuj!! :-(  Ale bym wpadł :-D ..

[...]