Coś dla antysemitów/żydoznawców.... ;}

Data: 2009-11-05 08:50:39
Autor: Tzva Adonai
Coś dla antysemitów/żydoznawców.... ;}
    * Abajudajowie - Żydzi ugandyjscy mówiacy w języku judeo-
afrykańskim
    * Aszkenazyjczycy - Żydzi niemieccy mówiący w języku jidysz
    * Beneroma - Żydzi włoscy mówiący w języku italkian
    * Felaszowie - Żydzi etiopscy mówiący w języku kwara
    * Bnajmosze - Żydzi peruwiańscy mówiacy w języku ladino
    * Gruźniacy - Żydzi gruzińscy mówiacy w języku kiwruli
    * Bucharzy - Żydzi tadżyccy mówiacy w języku buchari
    * Jehudim - Żydzi hinduscy mówiacy w języku judeo-marackim
    * Chuetasi - Żydzi katalońscy mówiacy w języku katalanit
    * Juhurzy - Żydzi perscy mówiący w języku dżidi
    * Chutsowie - Żydzi holenderscy mówiacy w języku judeo-
holenderskim
    * Kaifengowie - Żydzi chińscy mówiący w języku youtai
    * Karaimowie- Żydzi tureccy mówiący w języku karaimi
    * Efrani - Żydzi hinduscy mówiący w języku judeo-telugu
    * Krymczacy - Żydzi tatarscy mówiacy w języku krymczak
    * Malabarzy - Żydzi hinduscy mówiący w języku judeo-malajalam
    * Lembowie - Żydzi zimbabwejscy mówiacy w języku judeo-afrykańskim
    * Paradesi - Żydzi hinduscy mówiący w języku judeo-malajalam
    * Litwacy - Żydzi polscy mówiacy w języku knaan
    * Romanioci - Żydzi greccy mówiący w języku jewanik
    * Menasze - Żydzi birmańscy mówiący w języku judeo-mizońskim
    * Sefwini - Żydzi ghańscy mówiacy w języku judeo-afrykańskim
    * Mizrachijczycy - Żydzi arabscy mówiący w języku maghrebi
    * Subbotnikowie - Żydzi rosyjscy mówiacy w języku judeo-rosyjskim
    * Samarytanie - Żydzi palestyńscy mówiacy w języku aramit
    * Temani - Żydzi jemeńscy mówiący w języku aljahudijja
    * Sefardyjczycy - Żydzi hiszpańscy mówiacy w języku ladino
    * Yehudi - Żydzi pakistańscy mówiacy w języku judeo-sindhi
    * inni Żydzi - Żydzi pochodzący ze wszystkich stron świata.

Podział Żydów ze względu na przynależność rasową:

    * biali (np. Aszkenazyjczycy)
    * czarni (np. Felaszowie)
    * żółci (np. Kaifengowie)
    * wymieszani tzw. kolorowi:
          o mulaci (pochodzenia afro-europejskiego)
          o metysi (pochodzenia euro-azjatyckiego)
          o zambosi (pochodzenia afro-azjatyckiego)
          o inne krzyżówki (bardziej wymieszani)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Demografia_Izraela#Arabowie

Data: 2009-11-05 08:57:26
Autor: Antenka
On 5 Lis, 17:50, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

To tylko świadczy o jednym, że żydostwo jest rzeczą nabytą, nie jest
natomiast żadnym wybraństwem.

Antenka

Data: 2009-11-05 09:01:53
Autor: Tzva Adonai
On 5 Lis, 17:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

To tylko świadczy o jednym, że żydostwo jest rzeczą nabytą, nie jest
natomiast żadnym wybraństwem.

Ten spis paradoksalnie potwierdza antysemicką, obsesyjną myśl, że
"Żydzi są wszędzie"... ;}... Wyglądają jak Polacy, Arabowie,
Afrykańczycy, Niemcy i Chińczycy, tak więc nigdy do końca nie wiesz, z
kim masz do czynienia.... Ta lista to również dowód na to, że Żydzi to
jedyny naród na świecie do którego przynależność nie ma charakteru
rasowego....

Data: 2009-11-05 18:58:41
Autor: Prawusek
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

Zobaczyć, co robią w sabat, sprawdzić rozporki całej męskiej rodzinie.

Data: 2009-11-05 12:12:31
Autor: Antenka
On 5 Lis, 18:58, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> wrote in message

> [...]

rasowego....

Zobaczyć, co robią w sabat, sprawdzić rozporki całej męskiej rodzinie.

Ci z Afryki walą w w bębny i potrząsają biodrami w dzikim tańcu :-E
Pan Slavista widzi, że to się tylko kupy trzyma ha ha ha :D

Antenka

Data: 2009-11-05 21:18:44
Autor: Prawusek
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

Ci z Afryki walą w w bębny i potrząsają biodrami w dzikim tańcu :-E
Pan Slavista widzi, że to się tylko kupy trzyma ha ha ha :D

Najpierw Polska, później Słowianie.

Data: 2009-11-05 19:11:30
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

To w końcu czym są Żydzi? Elitą wybrana z każdej nacji?

Data: 2009-11-05 10:14:25
Autor: Tzva Adonai
On 5 Lis, 19:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To w końcu czym są Żydzi? Elitą wybrana z każdej nacji?

Myślę, że tak.. Tylko elita ludzkości poczuwa się do obrony
żydowskości... Antysemityzm i jego pochodne zarezerwowane są dla
hołoty....

Data: 2009-11-05 20:07:28
Autor: bit
Coś dla antysemitów/żydoznawców.... ;}
Myślę, że tak.. Tylko elita ludzkości poczuwa się do obrony
żydowskości... Antysemityzm i jego pochodne zarezerwowane są dla
hołoty....

Wasze szaleństwo ma o wiele gorszy wymiar niż szaleństwo hitlera. On opierał wybraństwo niemców na wyższości rasowej. Wy na wyższości religijnej. Dlatego z taką pogardą odnosicie się i działacie w stosunku do gojów

Data: 2009-11-05 12:15:32
Autor: Antenka
Tzva Adonai pisze:

> [...]
> rasowego....

To w końcu czym są Żydzi? Elitą wybrana z każdej nacji?

Wygląda na to, że ich w ogóle nie ma ;-), a ci wszyscy co się za nich
podają to są jacyś przebierańcy :D

Antenka

Data: 2009-11-05 20:09:13
Autor: bolek

--
Zakałą każdej nacji.

Data: 2009-11-05 18:57:15
Autor: Prawusek
Coś dla antysemitów/żydoznawców.... ;}
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message

Zapomniałeś o Eskimosach, lemurach i Marsjanach.

Data: 2009-11-05 12:21:02
Autor: Antenka
On 5 Lis, 18:57, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> wrote in message

Zapomniałeś o Eskimosach, lemurach i Marsjanach.

A co z Chińczykmi i Japońcami? :-)

Antenka

Data: 2009-11-06 11:22:16
Autor: Marek
[...]

Najbardziej podoba mi sie:

* Juhurzy - Żydzi perscy mówiący w języku dżidi

Dżidi to jest dobra nazwa !

Coś dla antysemitów/żydoznawców.... ;}