Coś dla boukuna...

Data: 2010-09-27 07:28:12
Autor: Tzva Adonai
Coś dla boukuna...
Jeanette w programie rozrywkowym 'verstehen sie spass'...

http://www.youtube.com/watch?v=L_hJJy6jU-c

... i jej najnowszy teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=aWFvd6lxrj0

Właśnie się przed chwilą nadziałem na to na YouTube, więc po
znajomości przytaczam...

Data: 2010-09-27 16:29:11
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:321330f0-4071-4b72-951b-29db65f5bdfel6g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Śliczna, dzięki, Żanetka ma bez wątpienia polskie geny...

boukun

Data: 2010-09-27 07:35:32
Autor: Tzva Adonai
Coś dla boukuna...
boukun napisał(a):

Sliczna, dzieki, Zanetka ma bez watpienia polskie geny...

Gdyby miała czysto polskie geny, to wyglądałaby chyba raczej jak
Adrianka...

Data: 2010-09-27 16:36:36
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:90f20707-0715-45b3-8c35-2af6c9f72f8dl6g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Sliczna, dzieki, Zanetka ma bez watpienia polskie geny...

Gdyby miała czysto polskie geny, to wyglądałaby chyba raczej jak
Adrianka...
Poza wzrostem (córka ma już 174 cm), nie wiele się już różnią...

boukun

Data: 2010-09-27 17:00:12
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
chcialbym cie widziec w relacjach z zieciem takim totalnym prawicowcem;-))
awe

Data: 2010-09-27 17:43:51
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Z takim totalnym, to takim jak ja, bo ty pewno rozumiesz pod pojęciem "totalny prawicowiec" żydowskiego talmudystę Kaczyńskiego...

Nie wystarczy pierdolić w kółko o prawicy i patriotyźmie i przy tym być dobrym patriotą żydowskim, jak to Kaczyńscy..., polską flagę każą Polakom wywieszać, żeby myśleli, że mieszkają w wolnej Polsce... Tfu...

boukun

Data: 2010-09-27 18:10:32
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -
trzeba jeszcze troche popierdolic na zydow bedac chazarem i oczywiscie na Kaczynskiego ze jest zyd...a ja myslalem ze trzeba byc zjebem takim jak ty
awe

Data: 2010-09-27 20:49:36
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

I to pokrętny, jak mało który... Taki typowy talmudysta...

boukun

Data: 2010-09-27 21:16:15
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- --
no ta ty sie nie pierdolisz, krol zydow imiennikiem twojego syna
awe

Data: 2010-09-27 21:50:29
Autor: u2
Coś dla boukuna...
W dniu 2010-09-27 21:16, awe pisze:
no ta ty sie nie pierdolisz, krol zydow imiennikiem twojego syna

Czyli Awe Dawidek ;)

Data: 2010-09-27 22:26:35
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Ty prymitywie, co ci imiona przeszkadzają? Czy ty myślisz, że te setki tysięcy Polaków, którzy nadają swoim dzieciom najpopularniejsze imiona, zastanawia się, czy był kiedyś taki król? Boszsz.
Swoją drogą, królem Żydów był Jezus, a teraz chcą z niego zrobić króla Polski, możesz dać swojemu dzieciakowi, jak ci sąsiad zrobi, Jezusek na imię, he, he, he, to będzie jedyny Żydek na podwórku w Gdańsku...

boukun

Data: 2010-09-27 23:21:39
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -
nie pierdol glupot. nigdy nie dalbym dziecku tak ewidentnie zydowskiego imienia i tym sie chazarze zdradziles. przestan chrzanic glupoty na temat zydow bo przez takich zydow jak ty mawia sie ze Polska jest krajem antysemickim;-)) poza tym jak do tej pory nie przedstawiles wynikow badan genetycznych na y-dna i mtdna.

awe

Data: 2010-09-27 23:26:09
Autor: u2
Coś dla boukuna...
W dniu 2010-09-27 23:21, awe pisze:
poza tym jak do tej pory nie przedstawiles wynikow badan genetycznych na y-dna i mtdna.

Oczywista oczywistość, że pochodzimy od Adama i Ewy. Choć ja zupełnie
nie wyglądam na semitę :)

Data: 2010-09-27 23:45:03
Autor: awe
Coś dla boukuna...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca10bf5$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tez znam jednego "rzymianina" co to ma J2
awe

Data: 2010-09-28 01:26:19
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Ty jesteś sam ewidentny Żyd i to popierdolony! Co ma popularne polskie imię do żydowskiej narodowości. Zdradzają się ci, co się konspirują i nazwiska zmieniają, jak Kalkstein... i ty, co sobie szuka potwierdzenia w swoich żydowskich genach...

boukun

Data: 2010-09-28 02:05:25
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

genealogia kaczynskiego jest swietnie znana a twoja nie i nie pitol tu glupot. wiem ze sie boisz te badania zrobic i tyle, a co do imienia to juz skonczmy bo nudne. twoj syn powinien ci za to imie strzelic w morde. choc z drugiej strony to mile ze sie nie kryjesz z pochodzeniem chazarskim.
awe

Data: 2010-09-28 10:25:14
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Jesteś obłąkaniec, całkiem jak tfuj wudz...

Wręcz odwrotnie. Moja genealogia jest doskonale znana, a Kaczyńskiego tylko wtajemniczonym. Ja mam odwagę powiedzieć publicznie, że jestem Polakiem i tylko Polakiem, zrodzony z rodziców wyłącznie Polaków. Kaczyńskiego nie stać i nigdy nie będzie stać na taką publiczną deklarację tożsamości narodowej. Bo potem musiałby sie gęsto tłumaczyć, że..., na właśnie, nie odważy się skłamać, ani powiedzieć prawdę....

I tylko to się liczy.
Tożsamości swoich rodziców nie można zakłamać ani zdradzić.

boukun

Data: 2010-09-28 11:22:44
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

czlowieku ale jaka ty znasz genealogie. znasz dziadkow i to wszystko a co z pradziadkami i pradziadkami pradziadkow?
Znasz 1024 przodkow? jestes chazar. kropka i koniec. tylko prawdziwy chazar moze sie tak modelowo jak ty swinic. to u was genetyczne tak jak w przypadku tych polskich skinow co to sie okazali chazarami i tak samo jak w przypadku hitlera
awe

Data: 2010-09-28 11:21:07
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Znam pra, pra dziadków genealogię i to wystarczy.

To samo się okazało już dawno z Kaczyńskimi vel Kalksteinami...

boukun

Data: 2010-09-28 11:35:26
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
okazalo sie ze masz raka mozgu i co wtedy?
awe

Data: 2010-09-28 11:38:18
Autor: boukun
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

Najpierw się skrobie jedną półkulę, a potem drugą...
Męczysz mnie nierobie, tym bezproduktywnym, jałowym popierdywaniem w klawiaturę, a ja mam tyle pracy...

boukun

Data: 2010-09-28 14:30:19
Autor: awe
Coś dla boukuna...

boukun napisał(a):

[...]

ty sie sam zameczasz, ale myslalem ze skonczyles ze swiadczeniem uslug sexualnych emerytom niemieckim.
awe

Coś dla boukuna...