Coś dla fanów Tuningu

Data: 2009-05-25 00:27:16
Autor: Artur
Coś dla fanów Tuningu
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Data: 2009-05-24 22:42:09
Autor: marggines
Coś dla fanów Tuningu
Witam

On 25 Maj, 02:27, "Artur " <baar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowiehttp://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt2032...

Śliczne te wszystkie samochodziki.

Pozdrawiam
margines

Data: 2009-05-25 08:38:24
Autor: topek
Coś dla fanów Tuningu
Artur pisze:
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Moje ulubione palenie gumy.
Najglupsza rozrywka pod sloncem :>

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-25 01:35:59
Autor: grzegorz.gorko
Coś dla fanów Tuningu
Artur pisze:> Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie

dokładnie :>

GG

Data: 2009-05-25 08:42:31
Autor: J.F.
Coœ dla fanów Tuningu
On Mon, 25 May 2009 08:38:24 +0200,  topek wrote:
Artur pisze:
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Moje ulubione palenie gumy.
Najglupsza rozrywka pod sloncem :>

Ale trzeba przyznac za opona daje zadziwiajaco duzo dymu. Co to i skad tego tyle ? J.

Data: 2009-05-25 19:44:37
Autor: 085
Co? dla fanów Tuningu
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cdfk15lcrv8fne5t0i34lg3ibr8777mccg4ax.com...

Ale trzeba przyznac za opona daje zadziwiajaco duzo dymu.
Co to i skad tego tyle ?

olej

p, zul

Data: 2009-05-25 14:15:18
Autor: kamil
Coś dla fanów Tuningu

"topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote in message news:4a1a3ce9$1news.home.net.pl...
Artur pisze:
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Moje ulubione palenie gumy.
Najglupsza rozrywka pod sloncem :>

E tam najglupsza. Te wszystkie tepe cipy o aparycji przypalonego cheba pelnoziarnistego ktory posiedzial minute zbyt dlugo w tosterze obdazaja chlamydia tylko tych, ktorzy dobrze gume pala. Na naszych oczach toczy sie powazna walka o przetrwanie gatunku!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-25 09:28:14
Autor: gosmo
Coś dla fanów Tuningu
Użytkownik "Artur " <baartur@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvcol4$rua$1inews.gazeta.pl...
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Fajne karykatury samochodów :)

Data: 2009-05-25 12:53:53
Autor: Fenio
Coś dla fanów Tuningu
Artur  wrote:
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Wioska Show 2009 i jak zawsze do poglądania kicz tandeta z główna atrakcją czyli paleniem gumy.

Fenio

Data: 2009-05-25 14:12:27
Autor: kamil
Coś dla fanów Tuningu

"Artur " <baartur@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gvcol4$rua$1inews.gazeta.pl...
Palenie gumy i zdjęcia z Tuning Show w Krakowie
http://www.forumsamochodowe.pl/tuning-show-2009-krakow-relacja-vt20325.htm

Zawsze zastanawialo mnie, dlaczego ludzie wydaja XXX zlotych na stuningownie corsy czy innego pozal sie boze pierdzidla, zamiast wydac to po prostu na dobrze jezdacy samochod.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-25 15:38:58
Autor: Fenio
Coś dla fanów Tuningu
kamil wrote:
Zawsze zastanawialo mnie, dlaczego ludzie wydaja XXX zlotych na
stuningownie corsy czy innego pozal sie boze pierdzidla...

Żeby to jeszcze były wydane pieniądze na prawdziwy tuning. Czyli poprawienie tego co nie poprawił producent, coś co jest użyteczne i sprawi że samochód będzie jeździł lepiej. U nas panuje "tjunink" czyli szpachla, siatka, spoiler, brewki, naklejki, diody, neony a jak ktoś ma więcej forsy to doda niezbędniki typu dwa monitory w bagażniku czy alu felgi nie mieszczące się w nadkolach. Ale w oczy się rzuca jak czerwone buty do niebieskiego dresu a to przecież chodzi.

Fenio

Data: 2009-05-25 16:25:15
Autor: .Peeter
Coś dla fanów Tuningu
kamil wrote:
Zawsze zastanawialo mnie, dlaczego ludzie wydaja XXX zlotych na
stuningownie corsy czy innego pozal sie boze pierdzidla, zamiast
wydac to po prostu na dobrze jezdacy samochod.

Do stuningowania auta zgodnie ze sztuką, czyli wymiany zawieszenia,
hamulców, dobrania ładnych felg, czy wreszcie ingerencji w silnik
lub swapa na coś mocniejszego, absolutnie nic nie mam. :-)

Ale to co widać na zdjęciach to po prostu remiza show, tylko
niektóre auta wyglądają normalnie...

  __
 |__)_ _|_ _ _

Data: 2009-05-25 15:47:56
Autor: kamil
Coś dla fanów Tuningu

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:gve9of$qg8$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:
[...]

Niektore rzeczywiscie mozna podziwiac za wklad pracy autora przerobek, ale to czyste show and no go. Tuning uprawia prodrive, a nie 18-latek upychajac kilogramy tandetnych plastikow i subwooferow do samochodu, nazwa show zupelnie nie trafiona.

Pozdrawiam
Kamil

Coś dla fanów Tuningu