Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiani a top-limitów

Data: 2009-03-13 10:42:10
Autor: szczurwa
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiani a top-limitów
Największą na świecie kolekcją kart kredytowych może się poszczycić
pan Walter Cavanagh urodzony w 1943 roku, zamieszkały w Santa Clara w
Californii (USA), w jego posiadaniu jest 1397 aktywnych kart
kredytowych w sumie opiewających na linię kredytową rzędu 1 650 000
USD.

Zaczerpnięte z serwisu kartyoline.net

Trochę nam, Panowie, jeszcze brakuje, ale co tam..! Polak potrafi !

Data: 2009-03-13 10:50:53
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 13:42, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Trochę nam, Panowie, jeszcze brakuje, ale co tam..! Polak potrafi !

No wiesz, sam tylko BoA ma w ofercie ponad 400 kart kredytowych. Wiec
temu panu bylo latwiej. :)
Zwlaszcza ze sredni limit na jedna karte to mu tak okolo $1,000
wychodzi.

A tak na marginesie, to potem co, "w klaserek"? :D

Data: 2009-03-13 18:57:50
Autor: Mithos
bradley.st pisze:
No wiesz, sam tylko BoA ma w ofercie ponad 400 kart kredytowych. Wiec
temu panu bylo latwiej. :)

http://tinyurl.com/cdn9s7

Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

--
Mithos

Data: 2009-03-13 11:07:03
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 13:57, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

Ale co, za malo "nobilitujaca" w PL? :D

A jak ci sie Disney od konkurencji podoba?

http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.asp

Data: 2009-03-13 19:20:23
Autor: Mithos
bradley.st pisze:
Ale co, za malo "nobilitujaca" w PL? :D

Raczej super sprawa :D

http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.asp

Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego sprawił :)

--
Mithos

Data: 2009-03-13 11:29:28
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 14:20, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego
sprawił :)

Ja to moze dziwny jestem, ale patrze tylko na funkcjonalnosc i "co ja
z tego bede mial". :)
- i wolalbym "nudna" karte ze zwrotem np. 2% niz super oryginalna bez
niego.

Myszki i kotki to tak bardziej drugo-, albo i trzeciorzedne :) Ale
rzeczywiscie niektore karty maja zdrowo odjechany design albo
afiliacje.

Data: 2009-03-13 19:40:45
Autor: onet
[...]

No ale gdyby do tego na karcie była np. miss sierpnia 2008 to była by pełnia szczęścia ;)

Data: 2009-03-13 11:48:25
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 14:40, "onet" <d...@blada.com> wrote:

No ale gdyby do tego na karcie była np. miss sierpnia 2008 to była by pełnia
szczęścia ;)

I KONIECZNIE trzymac obok zdjecia zony i dzieci w portfelu! "Nie wiem
czemu, kochanie, bank taka przyslal..." :)

Data: 2009-03-13 19:28:40
Autor: onet

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gpe869$gbb$1news.onet.pl...
bradley.st pisze:
Ale co, za malo "nobilitujaca" w PL? :D

Raczej super sprawa :D

http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.asp

Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego sprawił :)

Fakt faktem "ładnych" kart u nast jest b.mało - ale kilka pewnie się znajdzie np. ING z lwami ;) albo cobrandy Raifiego i NG

Data: 2009-03-13 19:32:53
Autor: Mithos
onet pisze:
Fakt faktem "ładnych" kart u nast jest b.mało - ale kilka pewnie się znajdzie np. ING z lwami ;) albo cobrandy Raifiego i NG

Kart NG od dawna już przecież nie ma (miałem kiedyś "Niedźwiedzia").

A karty ING... po jednym przeciągnięciu w terminalu z karty zeszła farba, nadruki z cyferek/literek wcięło chyba po 3 dniach. Strasznie kiepska jakość wykonania (prawie to samo jest np. z "prestiżowym" Multibankowym Aquariusem).

--
Mithos

Data: 2009-03-13 19:38:41
Autor: onet
[...]

Co nie zmienia faktu, że łądna była

Data: 2009-03-13 19:43:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mithos pisze:

[...]

  Ładne karty to ma mbank bodaj ;) Czyli karty z włąsnym zdjęciem ;)

Regulamin zabrania fotek z alkoholem ;) , ale piwo MYTHOS i AMSTEL przeszło :) ... Kolega ma piękną kartę z wizerunkiem ostrej piwnej libacji ;)

Najładniejsza jaką widziałem do tej pory ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-13 12:05:07
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 14:43, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Najładniejsza jaką widziałem do tej pory ;)

Najladniejsze karty to mial handlobank :) handlobank to w ogole
wszystko mial najlepsze! :)

Z braku wspomnianej wczesniej miss sierpnia 2008, zadowololbym sie
(wizualnie) standardowa karta z DnB NORD.
http://www.bise.pl/pl/oferta-/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/

Data: 2009-03-13 20:47:10
Autor: onet

Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c0b8d3e-6134-4a98-b4ee-c945a94df1b9w9g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

mój typ to NOBLE
http://www.visainfinite.pl/

Data: 2009-03-13 12:53:21
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 15:47, "onet" <d...@blada.com> wrote:

mój typ to NOBLEhttp://www.visainfinite.pl/

NADAL wole miss sierpnia! :D

Dlaczego karta Noble? O gustach sie nie dyskutuje, ale wizualnie jest
raczej przecietna...

Data: 2009-03-13 20:57:00
Autor: onet

mĂłj typ to NOBLEhttp://www.visainfinite.pl/

NADAL wole miss sierpnia! :D

Dlaczego karta Noble? O gustach sie nie dyskutuje, ale wizualnie jest
raczej przecietna...

Zasadniczo też wole miss sierpnia ale z braku laku karta NOBLE też może być

Data: 2009-03-13 20:58:45
Autor: MarekM
bradley.st pisze:

A jak ci sie Disney od konkurencji podoba?
http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.asp

Mój były szef miał podobną: też disneyowską, ale z jakimś innym wizerunkiem. Płacił nią w Polsce za biznesowe kolacje ;-)

Marek

Data: 2009-03-13 14:35:38
Autor: bradley.st
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrab iania top-limitów
On 13 Mar, 15:58, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:

Mój były szef miał podobną: też disneyowską, ale z jakimś innym
wizerunkiem. Płacił nią w Polsce za biznesowe kolacje ;-)

Alez prosze bardzo, siedem roznych do wyboru:

http://tinyurl.com/arcyhf

:)

Data: 2009-03-13 12:57:16
Autor: bradley.st
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrab iania top-limitów
On 13 Mar, 13:57, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

Jestem prawie pewien, ze mieli tez "standardowa" w kolorze rozowym :)

A do kompletu debetowa do konta czekowego:

http://tinyurl.com/7uceer

Data: 2009-03-13 21:14:50
Autor: Mithos
bradley.st pisze:
Jestem prawie pewien, ze mieli tez "standardowa" w kolorze rozowym :)

Szkoda, Ĺźe w PL takich nie ma.

http://tinyurl.com/7uceer

Śliczna :D

--
Mithos

Data: 2009-03-13 21:36:19
Autor: MarekZ
Coś dla miłośników przenosze nia kart i wyrabiania top-limitó w
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gpeesf$t6$4news.onet.pl...

http://tinyurl.com/7uceer

Śliczna :D

A jakie czeki piekne!

marekz

Data: 2009-03-13 14:16:16
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 16:36, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Użytkownik "Mithos" <f...@adres.pl> napisał w wiadomościnews:gpeesf$t6$4news.onet.pl...

> Śliczna :D

A jakie czeki piekne!

marekz

Wiedzialem, ze znajda sie znawcy, ktorzy docenia! :D

A kiedy pisalem wczesniej o zdrowo odjechanym designie albo
afiliacjach, to mialem na mysli to:

http://tinyurl.com/cldb8h

oraz

http://tinyurl.com/baysr5

(w tym ostatnim sa jeszcze podkategorie w menu po prawej, polecam
szczegolnie patriotyczna "Pintail Flag")

To tylko jeden z dowodow na to ze "za duzo" moze szkodzic. :)

Data: 2009-03-13 22:45:20
Autor: xbartx
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
On Fri, 13 Mar 2009 14:16:16 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

To tylko jeden z dowodow na to ze "za duzo" moze szkodzic. :)

Moim zdaniem sekcja wojskowa zdecydowanie wymiata :)

Going above and beyond the call of duty with military credit cards

http://tinyurl.com/d9qd8d

Xenocide

Data: 2009-03-13 14:53:43
Autor: bradley.st
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrab iania top-limitów
A tutaj pelnia szczescia ;) Debetowe, kredytowe, czeki - co kto chce.
Klikania na dobra godzine :)

Dla nurkow, mysliwych, rajdowcow, chemikow, golfistow, pilotow...

http://tinyurl.com/cnsqk5

Data: 2009-03-13 23:37:19
Autor: xbartx
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
On Fri, 13 Mar 2009 14:53:43 -0700 (PDT)
[...]

O w mordę! To tam u Was jest jakiś sport narodowy czy klasycznie w
stylu "u nas zawsze wszystko największe/wszystkiego najwięcej"?

Xenocide

Data: 2009-03-13 16:47:51
Autor: bradley.st
On 13 Mar, 18:37, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

O w mordę! To tam u Was jest jakiś sport narodowy czy klasycznie w
stylu "u nas zawsze wszystko największe/wszystkiego najwięcej"?

Najwieksze/najwiecej przejawia sie przede wszystkim w samochodach i
porcjach jedzenia/napojow. :)

Z kartami z BoA to bardziej taki chwyt marketingowy - ten bank stawia
na ilosc. Np. Citi ma "tylko" okolo 30 roznych.

Dodatkowo: bez karty zyje sie trudniej, wiec banki przescigaja sie w
zachecaniu klientow do wybrania akurat tej "specjalnie dla niego".
Poza tym jest inny system oceny wiarygodnosci kredytowej niz w Polsce,
no i karty sa zazwyczaj wydawane bezplatnie - gdyby trzeba bylo placic
$25 czy $50 rocznie, zapewne liczba posiadaczy ponad 10 kart szybko by
spadla.

Ale "pan Walter Cavanagh urodzony w 1943 roku, zamieszkały w Santa
Clara w Californii (USA)" z pierwszego postu pewnie i tak by dodawal
nowe do kolekcji :D

Data: 2009-03-14 11:05:19
Autor: xbartx
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
On Fri, 13 Mar 2009 16:47:51 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

Najwieksze/najwiecej przejawia sie przede wszystkim w samochodach i
porcjach jedzenia/napojow. :)

A to dobrze, bo myślałem, że już się coś w tej fundamentalnej
materii zmieniło.

Z kartami z BoA to bardziej taki chwyt marketingowy - ten bank stawia
na ilosc. Np. Citi ma "tylko" okolo 30 roznych.

Acha czyli dla każdego coś miłego. Jednak serii dla adminów nie ma ;)

Ale "pan Walter Cavanagh urodzony w 1943 roku, zamieszkały w Santa
Clara w Californii (USA)" z pierwszego postu pewnie i tak by dodawal
nowe do kolekcji :D

Ciekawe, jeżeli ma PINy do kart, to czy je pamięta hłe hłe.

Xenocide

Data: 2009-03-14 17:18:50
Autor: kashmiri
Coś dla miłośników przenosze nia kart i wyrabiania top-limitó w
% <bart@hashzero.net> had the courage to write:

Pewnie do wszystkich ma taki sam.

Lepiej żeby nie zgubił tego klaseru...

k.

Data: 2009-03-14 07:45:15
Autor: bradley.st
On 14 Mar, 09:18, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
% <b...@hashzero.net> had the courage to write:
> Ciekawe, jeżeli ma PINy do kart, to czy je pamięta hłe hłe.

Pewnie do wszystkich ma taki sam.

I to najprawdopodobniej 1943. Ewentualnie - jesli bardziej ostrozny  -
to 3491. Bo takiego to juz nikt, absolutnie nikt, sie nie domysli. :D

Data: 2009-03-13 18:50:37
Autor: MK
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:9f98d93f-6a83-4f3c-aaf2-29f77c5ac8bej39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Sredni limit 1181,102USD, nawet przy dzisiejszym kursie nie mam karty z tak niskim limitem. Jak bedziesz btal takie po 500 czy 1000 PLN to mysle, ze mozna ich zebrac bardzo duzo... Trzeba jednak pamietac, ze sa banki ktore przy scoringu biora pod uwage liczbe zapytan do BIKu, wiec zbieranie moze zajac duzo czasu...

MK

Data: 2009-03-14 09:27:33
Autor: sensei
Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
A po co komu kolekcja wysokich limitow? Ja wlasnie zrezygnowalem z dwoch kart i ich 30kzl limitu, nie potrzebuje tego na co dzien a jest to wysoce niebezpieczne w przypadku kradziezy kart/danych z kart. Limit 10-20kzl na osobe jest w zupelnosci wystarczajacy do moich potrzeb i chyba 99% ludzi

Data: 2009-03-14 09:43:49
Autor: Mithos
sensei pisze:
[...]

Ja również mam dwie KK (resztę pozamykałem). Limit mam ok 30k PLN i całkowicie starcza do wszystkiego. Aczkolwiek jedną z tych kart co posiadam będę zmieniał na inną, bo ma jeden bardzo niekorzystny zapis w TOiP ale to za jakiś czas.

--
Mithos

Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiani a top-limitów