Coś dla oka cz. 3a.

Data: 2009-06-04 16:40:32
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:h08hkh$qu7

Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.

W każdym innym miejscu w necie oraz na żywo nie było żadnej negatywnej opinii. Sam klient skakał ze szczęścia, no ale on nie czyta tej grupy. A lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z krzesła z powodu jego kosztów.

Data: 2009-06-04 16:45:50
Autor: RadoslawF
Coś dla oka cz. 3a.
Dnia 2009-06-04 16:40, Użytkownik maverik napisał:

[...]

Nie obraź się ale u artysty nie chodzi o użycie najdroższego dostępnego
lakieru czy lakieru najlepszej firmy a o stworzenie dzieła.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-04 16:48:16
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie obraź się ale u artysty nie chodzi o użycie najdroższego dostępnego
lakieru czy lakieru najlepszej firmy a o stworzenie dzieła.

a w życiu o polot, przynajmniej moich klientów

Data: 2009-06-04 18:10:38
Autor: RadoslawF
Coś dla oka cz. 3a.
Dnia 2009-06-04 16:48, Użytkownik maverik napisał:

Nie obraź się ale u artysty nie chodzi o użycie najdroższego dostępnego
lakieru czy lakieru najlepszej firmy a o stworzenie dzieła.

a w życiu o polot, przynajmniej moich klientów

Polotu nie kupisz nawet najdroższym lakierem.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-04 18:14:05
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

[...]

więc nie znasz wielu lakierów na świecie ;-) albo jest mi przykro

pozdr.

Data: 2009-06-04 18:29:33
Autor: Marek B
Coś dla oka cz. 3a.
dzień dobry
maverik pisze:
Polotu nie kupisz nawet najdroĹźszym lakierem.

więc nie znasz wielu lakierów na świecie ;-) albo jest mi przykro
ten lakier to jakaś nowa waluta jest?

ps. co do zdjęć to oceniam na mierny z plus-kwą (posiadanie aparatu,
nawet najdroższego nie zrobi z człowieka fotografa)

ps2.nie mam nic do sztuki ale twĂłr finalny teĹź nie powala na kolana
(osobiście widziałbym grafitowy motocykl z niewielką ilością złotego
brokatu i ryciny babeczek w złotym kolorze), a właściciel to musiał się
cieszyć bo go nie stać na ponowne malowanie.

ps3.nie masz "fotoszopa demo" żeby chociaż zasymulować zestawienie
kolorĂłw czy jak?

Data: 2009-06-04 18:39:06
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

Użytkownik "Marek B" <redywywalto@wywalto.noe.net.pl> napisał w wiadomości news:h08td3

co do zdjęć to oceniam na mierny z plus-kwą (posiadanie aparatu,
nawet najdroższego nie zrobi z człowieka fotografa)

przykro mi, zatrudniałem paru fotografów, moje zdjęcia są lepsze

ps2.nie mam nic do sztuki ale twór finalny też nie powala na kolana
(osobiście widziałbym grafitowy motocykl z niewielką ilością złotego
brokatu i ryciny babeczek w złotym kolorze), a właściciel to musiał się
cieszyć bo go nie stać na ponowne malowanie.

nom, i eksport do Rosji, zdjecie z właścicielem, który ma same złote zęby, pomysł konkret

ps3.nie masz "fotoszopa demo" żeby chociaż zasymulować zestawienie
kolorów czy jak?

nawet licencję mam :0

Data: 2009-06-04 20:25:57
Autor: kocyk
Coś dla oka cz. 3a.
maverik wrote:

> nom, i eksport do Rosji, zdjecie z właścicielem, który ma same złote zęby,
> pomysł konkret

Twoje sie musi podobac, ale czyjes to juz wiocha, co? To kurwa specjalnie przywioze drynde do ciebie na czarnozlote malowanie, heheh.
K.14.

Data: 2009-06-04 18:51:35
Autor: Piotr Kompa
Coś dla oka cz. 3a.
maverik wrote:

W każdym innym miejscu w necie oraz na żywo nie było żadnej negatywnej opinii. Sam klient skakał ze szczęścia, no ale on nie czyta tej grupy. A

Oj tam, jednym się podoba a innym nie.

Wg mnie pomysł fajny, ale kolor niepasujący, takie zarysy czy cienie lepiej wypadłyby np. na czarnym tle biały-szary-niebieski kontur, albo na szarym ciemniejsze wzory. Pomarańczowy jest zbyt intensywną barwą jako tło dla takich delikatnych elementów i się jakby gryzł.
To jest moja wersja i będę się jej trzymać ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2009-06-04 18:52:17
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

Użytkownik "Piotr Kompa" <p.kompaFOO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h08ttn$71$1news.wp.pl...
maverik wrote:

[...]

no i looz, temat był prosty, miał być żywy kolor, więc ja dodałem laski i chciałem ostrą żywą czerwień, przeszliśmy na taki jaki jest, jest ma być xxx to kolor ciemny byłby nie na miejscu, każdy ma swój gust

Data: 2009-06-06 12:30:03
Autor: alex
Coś dla oka cz. 3a.

maverik wrote:

[...]

Sorki, że sie tak troche z dupy wetne, ale wrzuciles fotki, cyknalem,
o, moto na czerwono, ale przeciez maverik aerografuje, wtf, nie mam
czasu, i dopiero jak przeczytalem caly watek to wszedlem jeszcze raz i
przylukałem, że tam są jakieś panieny ponamalowywane tak, żeby widać
nie było. Ja mam generalnie chujowy monitor i kiepski wzrok, ale to
chyba nie o taki efekt chodziło, nie?

--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2009-06-04 19:04:55
Autor: de Fresz
Coś dla oka cz. 3a.
On 2009-06-04 16:40:32 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> said:

Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.

W każdym innym miejscu w necie oraz na żywo nie było żadnej negatywnej
opinii.

Może na żywo wyglądasz tak sympatycznie, że ludzie nie chcą Ci sprawiać przykrości? :-P

Sam klient skakał ze szczęścia, no ale on nie czyta tej grupy. A
lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z
krzesła z powodu jego kosztów.

W sumie to miałem nic nie pisać, ale jak poczytałem Twoje odpowiedzi na padającą krytykę, to nie zdzierżyłem.
Po pierwsze nie chwal się tak tą znajomością fotografii, bo patrząc na zdjęcia zupełnie jej nie widać - ani pod względem doboru lokalizacji (tłumaczenie że nie było czasu, a i tak jest fajnie - jest żałosne).
Aha - kupienie sobie nowej lustrzanki nie specjalnie wpływa na umiejętność robienia zdjęć - zupełnie jak z nowym motocyklem czy pistoletem do lakierowania.

Po drugie po tonie Twoich wypowiedzi wnioskuję, że na tych studiach marketingowych też się nie przykładałeś, bo to co uprawiasz, doskonale by pasowało do podręcznika marketingu w dziale "czarny PR".
Ogólnie zgrywasz urażoną primadonnę, której artyzmu my, szaraki nie jesteśmy w stanie ogarnąć wąskimi umysłami - zadęcie doprawdy godne nielada wirtuoza.
My, krytykanci patrzymy na to co pokazałeś - marne fotki, motocykla w kolorze jakimśtam-czerwonym*, ze szkicami a la wprawki z lekcji rysunku - czyli nic powalającego - wedle naszej opinii. Ale my, prostaki widać nie jesteśmy na bierząco z hamerykanckimi tryndami i mamy własne przekonania co jest fajne, a co nie. I to o zgrozo każdy własne.

To że klientowi się podoba - jest najważniejsze, w końcu to on za to zapłacił. Skoro Ty masz odczucie porządnie wykonanej roboty - też dobrze. Ale z tego co piszesz - to że komuś się nie podoba i ma czelność to napisać - godzi w Twoją godność osobistą. Trochę to takie mało poważne, nie uważasz?

* jak mi wyjedziesz z kiepskim monitorem, to Cie zabiję śmiechem, bo luknąłem na te fotki na LCD, że spadłbyś z krzesła, jakbyś usłyszał ile kosztował. :-P

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-04 19:17:30
Autor: maverik
Coś dla oka cz. 3a.

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości

Może na żywo wyglądasz tak sympatycznie, że ludzie nie chcą Ci sprawiać przykrości? :-P

albo świadomie tego nie robią z innych względów,

W sumie to miałem nic nie pisać, ale jak poczytałem Twoje odpowiedzi na padającą krytykę, to nie zdzierżyłem.

trudno

[...]

robiłeś kiedyś zdjęcia lakierowanego motocykla/kasku czy tylko tak pierdolisz bez sensu?bo uwierz że nie tacy fotografowie jak Ty wymiękali

[...]

ależ ja się naprawdę zgadzam, większość tu nie ma o tyle gustu co fantazji :), czarny PR :D ja pier.. poległem.. i kto to jest primadonna :), ja sobie to muszę przepisać :) zniszczyłeś moje idealistyczne odczucie pojmowania świata :)

[...]

nie rozumiesz, tu się każdy dopierdala do chuj wie czego, nie widzisz różnicy?

* jak mi wyjedziesz z kiepskim monitorem, to Cie zabiję śmiechem, bo luknąłem na te fotki na LCD, że spadłbyś z krzesła, jakbyś usłyszał ile kosztował. :-P

wyjdź czasem, naprawdę, wypij jakiś browar, zażartuj

pozdr.

Data: 2009-06-04 19:44:42
Autor: de Fresz
Coś dla oka cz. 3a.
On 2009-06-04 19:17:30 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> said:

Może na żywo wyglądasz tak sympatycznie, że ludzie nie chcą Ci sprawiać
przykrości? :-P

albo świadomie tego nie robią z innych względów,

Ich sprawa. Widać na preclu więcej jest szczerych chłopaków, co pomyślą, to piszą.

[...]

No więc wyobraź sobie że mam o tym nie-tak-blade pojęcie, bo różnoraka fotografia jest częścią mojej pracy (nie, sam nie robię zarobkowo zdjęć, bo nigdy nie chciałem mieszać hobby z tyrką). I zupełnym przypadkiem doskonale sobie zdaję sprawę, że takie foty najlepiej wychodzą w studiu i to dobrze wyposażonym. Co nie znaczy że w plenerze nie da się zrobić ciekawych zdjęć - przykładów można by sporo znaleźć. Ale do tego trza by raczej zatrudnić _dobrego_ fotografa (a więc pewnie i nietaniego).

[...]

Ale nie będziesz się chlastał? ;-)

[...]

Nie, widzę tu pare(naście) opinii ludzi, którym Twoja praca nie przypasiła w gusta. To Ty pierwszy przeszedłeś do ofensywy.

[...]

Czego również Tobie życzę.

Data: 2009-06-04 20:06:48
Autor: kocyk
Coś dla oka cz. 3a.
maverik wrote:
[...]

Maverik, moze i lakier drogi, moze i grupa z dupy, ale to malowanie wyglada jak szkic, sorry. Ew. ktos nie umie robic zdjec. Bywalo lepiej, acz grunt ze sie podoba wlascicielowi.
K.14.

Data: 2009-06-05 10:29:08
Autor: newrom
Coś dla oka cz. 3a.
On Thu, 4 Jun 2009 16:40:32 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl>
wrote:

Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.

Moze trza bylo te zdjecia zaprezentowac na jakims poziomie i w
formacie wiekszym od znaczka pocztowego ? Jesli tam byly detale to je zabiles kompresja i calosc wyglada jakby
pozostaly jasniejsze plamy po naklejkach.
A efekt moze i jest ciekawy, tyle ze nie potrafie tego ocenic na
podstawie tego co pokazales :(

lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z krzesła z powodu jego kosztów.

Moze, ale jak odpalilem pierwsze zdjecie to pomyslalem ze chciales
pokazac jak sprzet sie prezentowal z brudnym lakierem przed
malowaniem.

pozdr
newrom
--