Coś dla oka cz. 3a.

Data: 2009-06-04 11:12:49
Autor: tomistrz
Coś dla oka cz. 3a.
On 4 Cze, 15:17, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
...jpg
pozdrawiam

Nie zebym byl jakims artysta ale tez chcialem sobie babke na motorze
walnac wiec cos o tym wiem :)
to miala byc taka kolorowa manga i bardzo mnie sie podobala :)
Potem jednak zrezygnowalem..

Te twoje laski troche nie wyrazne i nie wiadomo
nimfy to jakies, zjawy czy duchy ?
A na baku xXx jakby troche hard core a one takie nie wydymane.

Troche to nie zgrane wg mnie.

Nie wiem w ktora strone mam krytykowac bo albo za slabe albo za ostre
to malowanie...

Poza tym troche matowy wyszedl lakier.
Dla porownania wrzucam moj bak - pamietam ciezko bylo uchwycic cos na
fotce bo sie wszystko w nim odbijalo lacznie z fotografem.
http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepics-565721-full.jpg

Wracajac do XXX
Kolor uwazam sam w sobie jest dobry - ale to nie jest czerwony jak
ktos chcial zauwazyc.

Ale przede wszystkim zamalo tam jest aerografu.
Ja bym napis dal na zadupku a na baku rozwijal motyw w bardziejszym
kontrascie.

A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
bylo ze grupa taka zla
;)

Data: 2009-06-04 20:27:09
Autor: Kuczu
Coś dla oka cz. 3a.
tomistrz@gmail.com pisze:

A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
bylo ze grupa taka zla

Ja widze czerwien i jakies maziaje na czarnym tle. Co to jest dokladnie i co autor mial na mysli - nie widac. Znaczy sie znowu okazuje ze fotografia to sztuka i trzeba umiec zeby bylo widac :)

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-06-04 11:39:24
Autor: tomistrz
Coś dla oka cz. 3a.
On 4 Cze, 20:27, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Ja widze czerwien i jakies maziaje na czarnym tle. Co to jest dokladnie

Jak chcesz spojrzec laskawym okiem to tu jest wiecej fot:
http://www.bikepics.com/members/ditron/93cb500/

a co autor mial na mysli to moze nie jest najwazniejsze,
interpretacja tego chyba nie jest zbyt rozlegla.. tak mi sie wydaje

Data: 2009-06-04 20:55:46
Autor: Kuczu
Coś dla oka cz. 3a.
tomistrz@gmail.com pisze:

[...]

Fajne. Naprawde. Te ciemne to w takim Gigerowskim, lekko, klimacie. Generalnie spoko. No i wazne ze nie zjebano kierunkow i geometrii "zygzakow". A czesto sie to zdarza. Zrob jeszcze cos z tym poobdzieranym wydechem i bedzie naprawde git.

Data: 2009-06-04 12:13:12
Autor: tomistrz
Coś dla oka cz. 3a.
On 4 Cze, 20:55, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Zrob jeszcze cos z tym poobdzieranym
wydechem

wlasnie to robie..
(po 3 latach od malowania zebralo mi sie bo kolektor gruchnął:)
a co do zygzakow to myslalem ze sie pokrecily
dopiero na padace wyszlo ze jest gicior

Data: 2009-06-04 21:48:40
Autor: Majak
Coś dla oka cz. 3a.

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h093lt$30h$3news.wp.pl...
tomistrz@gmail.com pisze:

[...]

Nie widać , nie widać . to se monitor lepszy kup ;)
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-06-04 20:29:46
Autor: Spider A.J.
Cos dla oka cz. 3a.

<tomistrz@gmail.com> wrote
A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
bylo ze grupa taka zla

Chociaz tez chuja widac* to akurat to mi sie podoba.
Moze nieco te biale lamowki za szerokie i za bardzo
sie rzucaja na oko ale motywik w srodku
calkiem przyjemny.
:-P

*nastepnym razem jak bedziesz probowal robic takie zdjecie
na wolnym powietrzu czy pod lampami
to podpierdziel mamie duze biale przescieradlo, da rade
i bez wyczesanego studia zawchujpieniedzy sie obejdzie.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-04 21:45:32
Autor: gildor
Coś dla oka cz. 3a.
tomistrz@gmail.com pisze:
http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepics-565721-full.jpg

A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
bylo ze grupa taka zla
;)

nieno, fajna dupa. takie lubie.

--