Cos dla pana boukuna: Uroki PRL

Data: 2013-07-10 13:00:06
Autor: Tuskobus
Cos dla pana boukuna: Uroki PRL
W dniu 2013-07-10 11:28, leszek niewiadomski pisze:
Cos dla pana Boukuna:

 >W 1990 Å›rednie miesiÄ™czne wynagrodzenie wynosiÅ‚o nieco ponad milion
ówczesnych złotych, czyli 108 dolarów.

1990 rok, to już jest ten dzisiejszy, kurewski system bandziora Jaruzelskiego...., i praktycznie od 1980 roku...

 >Åšrednia pensja:
1970 r. - 2 235 zł
1989 r. - 206 758 zł
1991 r. - 1 770 000
2008 r. - 2 943,88 zł

Aaa, i średnia realna dzisiaj jest też talmudyczna, przy tak skurwysyńskim rozwarstwieniu społeczeństwa, na plebs i naród dobrany, to należy uściślić, że 90% Polaków ma przeciętną pensję nie przekraczającą 1500 zł, a bandziory kapitalistyczne mają dziesiątki tysięcy...

Jakim trzeba być głupcem, żeby dawać przykład z wartością dolara, w Polsce żyło i żyje się za złotówki....

Złoty na dnie! Jesteśmy najgorsi

Nasza waluta przegrywa ze wszystkimi

Złoty najsłabszy w regionie

http://waluty.wp.pl/kat,50000,title,Zloty-najslabszy-w-regionie,wid,15800690,wiadomosc.html?ticaid=110eb4

Data: 2013-07-10 13:20:10
Autor: leszek niewiadomski
Am 10.07.2013 13:00, schrieb Tuskobus:
> [...]

1500 zł, a bandziory kapitalistyczne mają dziesiątki tysięcy...

Jakim trzeba być głupcem, żeby dawać przykład z wartością dolara, w

Wedlug tej logiki najbardziej dupiaste waluty i kraje to Korea Poludniowa, Japonia i Indonezja: ichnie pieniadze warte sa 0,3 grosza, 3 grosze i 0,03 grosza. Rownie zle przeda Islandia (korona po 3 grosze) i Wegry (forint 1,5 grosza).
http://waluty.wp.pl/kursy_nbp.html
Zapytaj uczonego brata czy to przypadkiem nie jest dobre dla eksportu i turystyki, jesli waluta slabnie? Niektore kraje boja sie jak waluta ich sie wzmacnia i oslabiaja je. Pewnie im to Zydzi dyktuja?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-07-10 13:37:05
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-10 13:20, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

Wedlug tej logiki najbardziej dupiaste waluty i kraje to Korea

A chuj z walutami, ja tego bzdurnego przykładu nie zacząłem. Na temat wyższości życia w PRLu nad dzisiejszym kurewskim kapitalizmem, pisałem niedawno bardzo ciekawy wątek, nie chce mi się szukać w archiwach... Było tam m. in. przytoczone, że odbudowana po wojnie Polska, jej przemysł i budownictwo było warte miliardy, wielkie miliardy złotych i z tego żyją dzisiejsi złodzieje i bandziory u władzy...

Anatolowi to niedawno celowo podsunÄ…Å‚em, jak mnie wkurwisz, to odszukam...

Data: 2013-07-10 18:17:52
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Nie powiedzial ci nikt, ze cos jest tyle warte, ile za to zaplaca? Warte miliony czy miliardy budy stoja puste na calym swiecie, tysiace pustych mieszkan zobaczysz na Wschodzie i Zachodzie, sklepy pelne towarow, ktorych nikt nie chce ... Jesli tego nikt nie chce albo chce za przyslowiowe grosze to jest to grosze warte. Przejdz sie kolego po pchlim targu, to zobaczysz ile cennosci jest gowno wartych.
Ide z powrotem na balkon, bo u mnie 30 w cieniu, a jutro znowu praca.
ln.

Data: 2013-07-10 18:43:00
Autor: LeonKame
[...]

Co ty qrwa wiesz o PRLu?
  tyle co ci w TVN powiedza i koniec.

Data: 2013-07-10 19:08:47
Autor: Wiesiaczek
On Wed, 10 Jul 2013 18:17:52 +0200, leszek niewiadomski wrote:

[...]

Tiaa... stara gadka usprawiedliwiająca wyprzedaż majątku narodowego za grosze (czyli niby tyle wart był). Tylko że nikt nie wspomina, ile profitów zebrał pod stołem sprzedający nie swój majątek.

Też mógłbym sprzedać Twój dom za 1000 zł jeśli pod stołem dostanę milion.
Więc przestań pierdolić od rzeczy i nie siej propagandy.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-07-10 21:17:41
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-10 18:17, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Powiedział, Geremek, w słynnym wywiadzie dla Hanny Krall w 1981 roku, że doprowadzą wszystko w Polsce do takiej ruiny, że jeszcze będą Polacy prosić, żeby to Żydzi kupili..., a potem będą na kolanach prosić o pracę, żeby tylko jakakolwiek była...

Cos dla pana boukuna: Uroki PRL