Cos dla pana boukuna: Uroki PRL

Data: 2013-07-10 13:13:10
Autor: leming.show
Cos dla pana boukuna: Uroki PRL
 >W 1990 średnie miesięczne wynagrodzenie wynosiło nieco ponad milion ówczesnych złotych, czyli 108 dolarów. W 2008 r. przeciętna pensja wzrosła do 1222 dolarów. To o 1188 proc. więcej! W tym czasie pensje Amerykanów wzrosły o skromne 197 proc.

Ja nie widze poprawy o 1188%. Ludzie nie zbierali jedzenia na smietniku, a glodnych dzieci bylo mniej niz jest teraz. Nie pamietam tez tylu samospalen.. Wyliczenia cen zywnosci sa o kant dupy rozbil, ruscy kradli nam zarcie. Zreszta, jebac to, ja sobie radze. A jak nie bede mial na chleb ze slonina to:
                1:30sek.
https://www.youtube.com/watch?v=iud-eL3oINs

Data: 2013-07-10 13:27:47
Autor: leming.show
Cos dla pana boukuna: Uroki PRL
Rzecz jasna w jakiej Łodzi czy innym Kazimierzu Wielkim:)

Data: 2013-07-10 13:29:41
Autor: leming.show
Cos dla pana boukuna: Uroki PRL
Lub tez Kazimierzu Dolnym...........

Data: 2013-07-10 23:30:34
Autor: Anatol
W dniu 2013-07-10 22:13, leming.show@gmail.com pisze:

Ja nie widze poprawy o 1188%. Ludzie nie zbierali jedzenia na smietniku,

Zbierali tylko suchy chleb który był jedynym w PRL dostępnym jedzeniem na śmietniku. Czy ktoś zbiera teraz na śmietnikach  suchy chleb ?

a glodnych dzieci bylo mniej niz jest teraz.

To zależy od definicji "głodny".

Anatol

Data: 2013-07-11 08:55:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-10 23:30, Anatol pisze:
[...]

Wiesz co, daj już lepiej jakieś fotki faceta z osiołkiem i i podpisz "nędza na Kubie", jak masz pisać takie bzdety.

Cos dla pana boukuna: Uroki PRL