Coś dla wielbicieli teorii spiskowych

Data: 2010-03-08 17:40:36
Autor: yamma
Coś dla wielbicieli teorii spiskowych
http://www.weszlo.com/news/4617
"Ciekawostka - kurs za wytypowanie wszystkich meczów tej kolejki ekstraklasy wyniósł 37 123 do 1. Co oznacza, że jedna złotówka dawała ponad 37 tysięcy złotych, a 100 złotych dawało ponad 3,7 miliona. Postawienie 1000 złotych pozwalało się ustawić do końca życia."
:-)
yamma
PS. Tak, wiem, że cytuję Weszlo ale czasami zdarza im się napisać coś ciekawego.

Data: 2010-03-08 17:46:33
Autor: maciej

Co jest ku@%$ ciekawego w tym, że jak u buka trafii się fuksy to można dużo wygrać?

Data: 2010-03-08 18:03:56
Autor: yamma
maciej wrote:
yamma napisał:

PS. Tak, wiem, że cytuję Weszlo ale czasami zdarza im się napisać coś
ciekawego.

Co jest ku@%$ ciekawego w tym, że jak u buka trafii się fuksy to
można dużo wygrać?

Wisła, Legia, Ruch i Śląsk wtopiły na własnych boiskach z ogórkami z dolnych rejonów tabeli. Fajne fuksy...
yamma

Data: 2010-03-08 18:19:53
Autor: Andy
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:hn3ama$m5u$1inews.gazeta.pl...
Wisła, Legia, Ruch i Śląsk wtopiły na własnych boiskach z ogórkami z dolnych rejonów tabeli. Fajne fuksy...

Dolaczenie do tego grona Slaska, ktory zdobyl w tym sezonie 5 pkt. mniej niz Jagiellonia (a nawet patrzac na tabele przed meczem 2 pkt. mniej) jest wysoce kuriozalne. I to nawet biorac pod uwage passe meczow bez zwyciestwa na wyjezdzie Jagi.

Data: 2010-03-08 18:47:02
Autor: maciej
yamma napisał:

Wisła, Legia, Ruch i Śląsk wtopiły na własnych boiskach z ogórkami z dolnych rejonów tabeli. Fajne fuksy...

No i czego w tym zdarzeniu tym swoim małym rozumkniem nie ogarniasz? Szanse na to, ze te drużyny przegrają są dramatyczie większe niż na trafienie 6 w totka, więc skoro padają 6 to dlaczego miałby się nie zdarzać fuksy?

Data: 2010-03-08 19:07:02
Autor: yamma
maciej wrote:
yamma napisał:

[...]

Tia... Za podobne fuksy raz odebrano pewnemu klubowi MP. Bo cała Polska widziała... Ja tam w hazard się nie bawię ale wśród tych co się w to systematycznie bawią jest niezłe poruszenie. Meczów Ruchu i Śląska nie widziałem ale widziałem mecze Wisły i Legii. Ot, po prostu jeszcze jedna kolejka cudów w naszej lidze. I jakoś mam takie przeczucie, że następne mecze Wisła i Legia wygrają bez większych problemów mimo, że grają z o wiele trudniejszymi przeciwnikami. Ja tam w teorie spiskowe nie wierzę ale cały czas nie daje mi spokoju to pudło Mięciela gdzie dostał idealną wrzutkę od Rzeźniczaka - tam trzeba było mocno się postarać aby spudłować. I to aż tak spudłować.
yamma

Data: 2010-03-08 19:27:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ja tam w teorie spiskowe nie wierzę ale cały czas nie daje mi spokoju to pudło Mięciela gdzie dostał idealną wrzutkę od Rzeźniczaka - tam trzeba było mocno się postarać aby spudłować. I to aż tak spudłować.

No tak, to też było do przewidzenia i już to kiedyś przerabialiśmy (Wiktor Cegła albo Mogiel wiedzieliby o czym mówię).
Jak Legia przegra, to dlatego że liga jest słaba, albo dlatego że sprzedała mecz, to jedyne możliwości.
Fakt posiadanie kiepskich grajków nigdy nie wchodził w rachubę. ;-)

Smutne, jakich pocieszeń muszą sobie ludzie szukać.

Data: 2010-03-08 19:49:19
Autor: maciej
yamma napisał:

[...]

No i tłumacz idiocie. Poucz się matematyki, teorii prawodopodobieństwa w szczególności. Chociaż co ja pierd@^$ do kogoś, kto ma kłopoty z liczeniem do 2 :-/
Jeżeli coś ma niezerowe szasne na wydarzenie się to tylko kwestią czasu jest kiedy się wydarzy - matematycy dawno coś takiego dowiedli.
Z litości nie skomentuję "poruszenia" wśród jakiś tajemniczych kręgów...
A dlaczego następnych meczów te drużyny miałyby nie wygrać tez nie wiem.... jak się przegrywa z Arką lub Odrą to już następnego meczu nie wolno wygrać? Edukacja w tym kraju spada na psy :-(

Data: 2010-03-08 19:53:12
Autor: grzeda
maciej pisze:

Jeżeli coś ma niezerowe szasne na wydarzenie się to tylko kwestią czasu jest kiedy się wydarzy - matematycy dawno coś takiego dowiedli.

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

pozdr
PG

Data: 2010-03-08 19:58:02
Autor: maciej
grzeda napisał:

Jeżeli coś ma niezerowe szasne na wydarzenie się to tylko kwestią czasu jest kiedy się wydarzy - matematycy dawno coś takiego dowiedli.

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

ROTFL. To ja poproszę :-)

Data: 2010-03-08 20:09:03
Autor: grzeda
maciej pisze:

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

ROTFL. To ja poproszę :-)

ROTFL. To pros.

pozdr
PG

Data: 2010-03-08 20:42:50
Autor: maciej
grzeda napisał:

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

ROTFL. To ja poproszę :-)

ROTFL. To pros.

Hehe, wiedziałem, że będzie śmiesznie :-)

Data: 2010-03-08 20:45:56
Autor: grzeda
maciej pisze:
grzeda napisał:

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

ROTFL. To ja poproszę :-)

ROTFL. To pros.

Hehe, wiedziałem, że będzie śmiesznie :-)

No jest smiesznie, ale Ty nadal nie wiesz dlaczego;)

pozdr
PG

Data: 2010-03-09 11:46:25
Autor: yamma
grzeda wrote:
maciej pisze:

Jeżeli coś ma niezerowe szasne na wydarzenie się to tylko kwestią
czasu jest kiedy się wydarzy - matematycy dawno coś takiego dowiedli.

Praktycy podali 1842 przyklady, ze taki dowod jest bzdura.

E, przesadziłeś. Praktycy z Wrocławia póki co mają ok. 300 przykładów. ;-)
yamma

Data: 2010-03-09 15:09:23
Autor: maciej
yamma napisał:

E, przesadziłeś. Praktycy z Wrocławia póki co mają ok. 300 przykładów. ;-)

Bez kozery powiem pińcset.
Dajesz razem z kolegą!

Data: 2010-03-09 22:15:26
Autor: grzeda
maciej pisze:
yamma napisał:

E, przesadziłeś. Praktycy z Wrocławia póki co mają ok. 300 przykładów. ;-)

Bez kozery powiem pińcset.
Dajesz razem z kolegą!

Najlepiej jak przestaniesz juz pisac w tym podwatku ;)

pozdr
PG

Data: 2010-03-09 11:38:14
Autor: yamma
maciej wrote:

[...]

Ależ oczywiście! Przegrana Wisły na własnym boisku z Legią w 1993r. stosunkiem 0:6 też wg żelaznych zasad matematyki miała niezerowe szanse zajść. I zaszła...
yamma

Data: 2010-03-09 15:12:43
Autor: maciej
yamma napisał:

Ależ oczywiście! Przegrana Wisły na własnym boisku z Legią w 1993r. stosunkiem 0:6 też wg żelaznych zasad matematyki miała niezerowe szanse zajść. I zaszła...

No dokładnie! Powiem ci coś jeszcze w tajemnicy: prędzej, czy później ten wynik się powtórzy o ile rozegranych zostanie wystarczająco dużo spotkań w przyszłosci.

Gdyby powtarzać wielokrotnie moment losowania genów przez ciebie w końcu trafiłaby się również kombinacja robiąca z ciebie geniusza :D
Wiem, wy praktycy uważacie, że jak już wylosowano idiotę to udowodniono, że zawsze wychodziłby idiota :-) W tym przypadku może i tak...

Data: 2010-03-09 23:25:57
Autor: yamma
maciej wrote:
yamma napisał:

[...]

Ale mnie się wydaje, że chyba pomyliłeś grupy. Pl.sci.matematyka, to w innym korytarzu...
yamma

Coś dla wielbicieli teorii spiskowych