Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?

Data: 2009-02-22 17:10:31
Autor: mocniak
Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?
Użytkownik kolega napisał:
witam mieszkam w małopolsce na terenie zupełnie płaskim ale daleko mam do drogi odśnieżanej a teraz będę miał jescze dalej bo przeprowadzam sie do innego domu. Dotychczas łopatą machałem ale potrzebowałem 2 godziny aby odśnieżyć

Chciał bym w lecie kupić coś do odśnieżania tylko co .. albo jakaś stara Vitara z pługiem i łancuchami albo ursus c-360. tyle że ciągnik mi się nie przyda na nic a vitara może by z przyczepką pojehała czasem gdzieś

co myślicie o tym

Nie lepiej zostawić samochód przy odśnieżonej drodze i dojść do niego piechotą? Opady śniegu są w miarę przewidywalne.

--
Mocniak

Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?