Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?

Data: 2009-02-22 17:30:12
Autor: JG
Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?
kolega pisze:
witam mieszkam w małopolsce na terenie zupełnie płaskim ale daleko mam do drogi odśnieżanej a teraz będę miał jescze dalej bo przeprowadzam sie do innego domu. Dotychczas łopatą machałem ale potrzebowałem 2 godziny aby odśnieżyć

Chciał bym w lecie kupić coś do odśnieżania tylko co .. albo jakaś stara Vitara z pługiem i łancuchami albo ursus c-360. tyle że ciągnik mi się nie przyda na nic a vitara może by z przyczepką pojehała czasem gdzieś

co myślicie o tym
A może po prostu odśnieżarka z napędem?
Chińszczyznę nawet za 800 zł kupisz.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-22 14:03:57
Autor: tadeklodz
On 22 Lut, 17:30, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote:
> [...]

> Vitara z pługiem i łancuchami albo ursus c-360. tyle że ciągnik mi się nie
> przyda na nic a vitara może by z przyczepką pojehała czasem gdzieś

odśnmieżarkę chińską wybij sobie z głowy . Ja mam Hondę z napędem i
dzisiaj bujałem się z nią 2 godz orzy odśnieżaniu około 200-250 m 2
powierzchni gr.0,5 mtr. Najlepszym wyjściem jest wg mnie kupno /po
sezonie-upusty/ jakiejś większej odśnieżarki markowej aby nie mieć
kłopotów.

Data: 2009-02-23 00:02:24
Autor: JKK

Użytkownik <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8a19a8c3-c4ef-4d0a-8786-1b9ac5a891d6f20g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Znaczy przespałeś i odśnieżałeś zlodowaciałe / przytopione ?

Ja mam do odśnieżenia ~300 m2 i chińszczyzna bez napędu
daje radę w 1/2 godziny to co łopatą zajmowało dwie.

A różnica jest widoczna zwłaszcza przy opadzie sypkiego, niezwiązanego śniegu
- odśnieżarka elegancko wydmucha na bok, a z łopaty spada już w momencie zamachu ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-23 02:45:49
Autor: tadeklodz
On 23 Lut, 00:02, "JKK" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Użytkownik <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:8a19a8c3-c4ef-4d0a-8786-1b9ac5a891d6f20g2000yqg.googlegroups.com...
On 22 Lut, 17:30, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote:> A może po prostu odśnieżarka z napędem?
> [...]

śniegu
- odśnieżarka elegancko wydmucha na bok, a z łopaty spada już w momencie

nie odśnieżałe wcale bo nie korzystałem z tego samochodu. Ale kończy
się zima i czekanie aż stopnieje 0.5 mtr śniegu byłoby mi zbyt długo.
A odśnieżarka mokrym, topniejącym śniegiem się zapycha.

Data: 2009-02-23 12:21:53
Autor: JKK

Użytkownik <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f31f11e-d6bd-4171-aba9-6130f3d5e4a8j38g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale w tym przypadku jej proweniencja nie ma znaczenia
- odsnieżać trzeba (łopatologicznie też) w miarę na bieżąco.

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-23 12:28:57
Autor: nocnyMarek
[...]

No to masz odpowiedź, odśnieżarka służy do odśnieżania,
to rozbijania kry lodowej - lodołamacz.
Ty to usunięcia zwartej, ubitej, wielokrotnie rozmrażanej i zamrażanej
ponownie pokrywy śnieżnolodowej potrzebujesz czegoś pośredniego :)))

Data: 2009-02-22 20:13:09
Autor: kolega

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gnrul3$t80$1inews.gazeta.pl...
kolega pisze:
[...]

taka odsniezarka z napedem to odniezysz tylko troche szybciej niz lopata trzeba sie nachodzic poprostu

auta nie zostawie przy drodze bo i po co skoro mam garaz na 2 auta ?

nie wiem jak by się zachowywała vitara z pługiem
?

Data: 2009-02-22 21:04:14
Autor: zorby
Coś do odsniezania - co ? vitara czy traktor ?
a quad??  i po lesie w wolnym czasie pojezdzisz

Coś do odsniezania - co ? vit ara czy traktor ?