Coś do odsniezania - co ? vitara czy traktor ?

Data: 2009-02-23 09:49:31
Autor: zet
Coś do odsniezania - co ? vitara czy traktor ?
Witam
Kiedyś miałem podobnie tyle że mam c360 więc dorobiłem pług do odśnieżania zawieszony na przodzie traktora - zawieszony na wysięgniku ładowacza więc jest hydrauliczna regulacja wysokości.
Jeśli śnieg jest suchy to nie ma najmniejszego problemu ale jeśli napada dużo mokrego śniegu to traktor z obciążonym tyłem ma co robić. Mam do odśnieżenia około 600 m drogi w terenie gdzie wiatr nawiewa zaspy i nie wyobrażam sobie odśnieżania samochodem nawet typu 4x4. Planuję nawet dorobienie pługa do 380 z przednim napędem bo zdarzało się że 360 nie dawał rady przepchnąć mokrego śniegu.
Ale każdy musi sam dobrać odpowiednie rozwiązanie do swojej sytuacji :))

Coś do odsniezania - co ? vitara czy traktor ?