"Coś gryzie" pana arcybiskupa

Data: 2010-02-14 00:05:05
Autor: Grzegorz Z.
"Coś gryzie" pana arcybiskupa
Polemikę we Włoszech wywołały słowa arcybiskupa Bolonii kardynała Carlo
Caffarry, który stwierdził, że nie jest katolikiem ten, kto uznaje prawo
homoseksualistów do zawarcia małżeństwa. Środowiska gejowskie określiły
jego wypowiedź jako "prowokacyjną, absurdalną i nieodpowiedzialną".

Kardynał Caffarra, jeden z najbardziej znanych włoskich hierarchów, ogłosił
dokument "Małżeństwo i związki homoseksualne" w dniu, w którym w Perugii
odbywał się krajowy kongres stowarzyszenia homoseksualistów Arcigay.
Dokument, nazwany "notą doktrynalną" przedrukował w niedzielnym wydaniu
watykański dziennik "L'Osservatore Romano".

Metropolita Bolonii zarzucił niemoralność tym, którzy proponują, by do
włoskiego prawodawstwa wprowadzić zrównanie praw między małżeństwem a
związkami homoseksualistów. Odnosi się to także, podkreślił, do tych,
którzy głosują w parlamencie za takimi rozwiązaniami,  (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Slowa-kardynala-o-gejach-wywolaly-burze-we-Wloszech,wid,11971312,wiadomosc.html

Czyli od dzisiaj żeby przestać być katolikiem wystarczy podnieść rękę i
oświadczyć "jestem za prawem gejów i lesbijek do zawierania małżeństw". Nie
trzeba przyprowadzać dwóch świadków itp by dokonać aktu apostazji.

Wchodzę w to!

eekkhhmm... "Jestem za prawem gejów i lesbijek do zawierania małżeństw!"

I co? Już wystarczy? Nie jestem już katolikiem? Ciekawe czy mogę dostać potwierdzenie na piśmie?

Data: 2010-02-14 00:07:36
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie. Musisz jeszcze oddac pol funta twojego ciala.

Decyduj, ktory kawalek jest ci zbedny.

R.

Data: 2010-02-14 00:28:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:07:36 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Znaczy pan kardynał memła sobie językiem trzy po trzy, a jego gadki nie
znajdują oparcia w rzeczywistości.

Data: 2010-02-14 00:49:53
Autor: raff
[...]

Rozumiem ze wybrales mozg. Slusznie.

R.

Data: 2010-02-14 00:57:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:49:53 +0100, raff napisał(a):

[...]

Ty już lepiej moim mózgiem nie rozporządzaj.

Data: 2010-02-14 10:05:50
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl7dr4$e76$1news.onet.pl...
[...]

Jestem pod wrazeniem !!.
Tak precyzyjnej , merytorycznej i nawiazujacej do watku odpowiedzi dawno nie czytalem . Takie mozna znalezc pewie tylko w naukowaych pracach doktorskich ..........ojca dyrektora !.

cyc

Data: 2010-02-14 11:58:48
Autor: raff
[...]

Coz, cycu, moze tez sie nauczysz.

R.

Data: 2010-02-14 13:22:36
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl8l1c$lbg$1news.onet.pl...
[...]

Obawiam sie , ze to nie dla mnie !.

cyc

Data: 2010-02-14 14:47:21
Autor: raff
[...]

Bawisz mnie. Zabawny z ciebie gosc, Cycu.

R.

Data: 2010-02-14 15:15:03
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl8utd$e8k$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle sama esensja proponowanego tematu .
Merytorycznosc do bolu !...........ale i to dobre w koncu zabawianie to pozyteczne zajecie , zdecydwanie bardziej niz pozyteczne niz pisanie bzdur .

cyc

Data: 2010-02-14 15:54:46
Autor: raff
[...]

Za to cyc pewnie za chwile zwyzywa od idiotow. Ale to pewnie bedzie ad meritum.

R.

Data: 2010-02-14 17:24:23
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl92rq$njr$1news.onet.pl...
[...]

O nie !! wyzywanie to zwyczaje pisowszczykow . Rzadko zdarza sie aby ktos reprezentujacy inne opcje polityczne uzywal takieo jezyka .
Tak jak oni to robia ,nie robi nikt . Poczytaj sobie posty swoich kumpli jak rozne hanse , aveki i inne antenki . Toz to sama esensja wulgaryzmow i wyzwisk!. I Ty masz odwage mnie takie zachowania  zarzucac ? . Jesli zdarzy mi sie kogos tak nazwac to musi byc to powod szczegolny i zdarza sie wyjatkowo . Powszechnosc takich zachowan znajdziesz  u kaczo i rydzykolubow ..

cyc

Data: 2010-02-14 17:27:22
Autor: raff
[...]

Alez oczywiscie ze wyjatkowo. Jak Kali ukrasc krowa...

R.

Data: 2010-02-14 19:09:28
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl989e$5oq$1news.onet.pl...
[...]

No dobra , tak , tak . Masz oczywiscie racje ale teraz skoncz juz  .

cyc

Data: 2010-02-14 19:41:05
Autor: Polok_prawdziwy
cyc wrote:

No dobra , tak , tak . Masz oczywiscie racje ale teraz skoncz juz  .

Ztom RAFAŁELOM nimaco deskutować, bo troseckem psygłupawo jest....

Myśli, zejak kogosik psegodo, to racjem mo - jak nase politykiery w
telewizyjnych deskusjach...

Data: 2010-02-14 12:11:31
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

nie
czytalem . Takie mozna znalezc pewie tylko w naukowaych pracach

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Spoko Panowie! Jeszcze merytorycznie żaden moherowy kołtun się nigdy nie
odniósł do krytyki ich szamańskiej sekty.
Jedyne co potrafia to poszeczekać jak wiejskie burki zza płotu.
Co ciekawe ci najbardziej zajadli obroncy krzyża niewiele wiedza na temat
religii, którą zdają się wyznawać.
Gdyby tak było, to juz dawno by pognali kotabasów na kopach w dziejowy
niebyt.

sofu

Data: 2010-02-14 14:30:14
Autor: Polok_prawdziwy
raff wrote:

Nie. Musisz jeszcze oddac pol funta twojego ciala.

Decyduj, ktory kawalek jest ci zbedny.

Łoj RAFAŁELO, to takiego maluśkiego mos...!?

Ino 25 deko...!?

To cheba (jak kozdy PiSik) wzrostu niesłusnego jeześ...

A tobym i uwiezyć mugł, bo ino KURDUPLE wiecnie cosik beblać musom, coby ich
wogule wtosik zauwazył...

Data: 2010-02-14 14:27:09
Autor: Polok_prawdziwy
"Coś gryzie" pana arcybiskupa
Grzegorz Z. wrote:

"Gryzie", godos...?

- a moze to MENDY som...!?

Censto mozno cosik takiego dostać, jaksiem niełogolone Łukrajinki psydrodze
na molestowanie bieze...

Dlotego psed molestowaniem kozdej cipkem sprawdzom, cy łogolono dołysa...

Inacej wsparkem niewtykom...!

Ate mendy to faktycnie, świńckie chroboki som - gryzom łokrutnie...!

Kiedysik tes takich dostołem. Dołysa jojka wygolić musiołem, ana koniec
straśnie silnom łokowitom jojka wysmarowołem...

ŁOKACEBLADE....!!!
- jakmie scypało...!!!

Siedimnoście razy wokuł stodoły łoblecieć musiołem, az mie scypać ustało...

Data: 2010-02-14 17:16:46
Autor: :heÂŽsk:
"Coś gryzie" pana arcybiskupa
On Sun, 14 Feb 2010 00:05:05 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 biedni ci geje. tak jak ty. czujesz sie niedorzniety ?
 poczytaj o swoim idolu iwaszkiewiczu. --

 HeSk

Data: 2010-02-14 21:12:52
Autor: matusm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2fkxii1rf21h$.28518ep32nd4$.dlg40tude.net...
[...]

Jestes pedalem a nie katolikiem,,,,zrozum to wreszcie a co najwyzej poplecznikiem PZPR /SLD/PO bo oni tez  rekrutuja  swoich  wyborcow  wsrod pedalow pod  rozkazami,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

"Coś gryzie" pana arcybiskupa