Coś interesującego dla potomnych

Data: 2009-12-05 19:18:16
Autor: Mirek
Coś interesującego dla potomnych
Data: 2009-12-05 19:44:08
Autor: matador
Coś interesującego dla potomnych
Mirek pisze:
http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/msg/44fbbd4df4cdb896

Polecam cały wątek.

Ja również. Po lekturze - poczynię porządki w ustawieniach filtra.

matador.

Data: 2009-12-05 20:43:30
Autor: awe
Coś interesującego dla potomnych
Czyli zlotowka?
awe

Data: 2009-12-05 20:44:24
Autor: Mirek
Coś interesującego dla potomnych
awe pisze:
Czyli zlotowka?

Nierozwiązywalna (przez was) latami zagadka rozwiązana.

Data: 2009-12-06 14:23:37
Autor: sofu

Użytkownik "Mirek" <mirek@ptasie.net> napisał w wiadomości
awe pisze:
> Czyli zlotowka?

Nierozwiązywalna (przez was) latami zagadka rozwiązana.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Cvel (Kupa) :

From: "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com>
Newsgroups: pl.pregierz
Subject: =?iso-8859-2?Q?R=EAka_w_r=EAk=EA_z_Hitlerem?=
Date: Sat, 5 Dec 2009 10:25:22 +0100

Na dwa miesi?ce przed mianowaniem Hitlera kanclerzem, egzekutywa Agencji
?ydowskiej (*1)wyslala do niego telegram z Jerozolimy w celu zapewnienia go,
ze "yishow" (wspolnota pionierow, to znaczy Zydow z Palestyny) nie ma
zamiaru przylaczac sie do bojkotu Niemiec.
21 czerwca 1933 r., w kilka tygodni po dojsciu Hitlera do wladzy
Zionistische Vereinigung fur Deutschland (ZVfD) - pre?na organizacja
syjonistow niemieckich stala sie nieoczekiwana podpor? NSDAP (partii
nazistowskiej):

-- -- -- -- -- -- -- --

karwan :

From: "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.pregierz
Date: Sat, 5 Dec 2009 12:14:51 +0100

[...]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++===

Zobaczcie godziny
Kupa: Date: Sat, 5 Dec 2009 10:25:22 +0100
Karwan : Date: Sat, 5 Dec 2009 12:14:51 +0100

Wychodzi na to ze Kupa wyprzedzil Karwana z tekstem o charakterze
demaskujacym syjonistów.

Jaki z tego płynie wniosek?

sofu

Data: 2009-12-06 21:33:48
Autor: Jadrys
sofu pisze:

Wychodzi na to ze Kupa wyprzedzil Karwana z tekstem o charakterze
demaskujacym syjonistów.

Jaki z tego płynie wniosek?

sofu

Nie wiem.. To ta sama osoba? To wielce prawdopodobne - gdy popularność Tzvy zaczyna podupadać to zaraz zjawia się mkarwan i zaczyna go promować..

Data: 2009-12-06 12:55:43
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):

Nie wiem.. To ta sama osoba? To wielce prawdopodobne -

Zaraz się okaże że jedynym człowiekiem piszącym na tej grupie w dobrej
wierze jestem ja. Reszta to albo komputerowe boty (kłamecki, stefania,
jogi) albo boukuny czyli istoty pośrednie między zwierzętami a ludźmi
(boukun) albo byty wirtualne których animatorem jest jeden i ten sam
osobnik o zacięciu internetowego trolla.
Sytuacja jak z Vonneguta, u którego jeden z bohaterów powieści
uwierzył w to ze jest jedynym człowiekiem na Ziemi- reszta w ilości
sześciu miliardów z hakiem to tylko zwykle roboty ;).
J-23

Data: 2009-12-06 22:22:03
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:

[...]