Coś jak OFnK

Data: 2013-01-04 17:42:31
Autor: Maciej M.
Coś jak OFnK
Ale nie od Orange a Play tylko w ostateczności :)
Potrzebuję zachować numer (móc w razie potrzeby skorzystać z telefonu) ale mieć dostęp do Internetu. 2 GB przez cały rok to aż nadto.
Nie chcę płacić co miesiąc za utrzymanie konta i bawić się w pakiety ważne maksymalnie 30 dni, itp.
Przejrzałem większość ofert ale nie znalazłem odpowiednika OFnK. Czyżby to była jedyna taka oferta?

MM

Data: 2013-01-06 18:56:01
Autor: zlotowinfo
Coś jak OFnK
Użytkownik "Maciej M." <"@....> napisał w wiadomości news:50e70678$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

niestety to jedyna taka ofera
wszystkie pozostałe trzeba regularnie doładowywać

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Coś jak OFnK